Mikä on huonomaineisin kaupunginosa teidän kaupungissa/kunnassa?
Kommentit (46)
Olen samaa mieltä kuin toinen vantaalainen tuossa yllä: Korso on suurilta osiltaan idyllistä omakotitaloaluetta (ihan totta!), vain aseman/ostarin seutu ja Metsolan/Kulomäen kerrostaloalueet ovat levottomia.
Kråkholma, Permo, näistä alueista kuitenkin ainoastaan tietyt kerrostaloalueet, muuten ihan hyviä alueita.
eikö täällä ole kun etelä suomesta porukkaa =)
Porissa Pormestarinluoto, Väinölä, Sampola......
vielä Impolan.
Nuo ainakin olivat takavuosina aika levottomia, mutta en tiedä ovatko enää, koska asun aivan toisella puolella kaupunkia ja käyn ehkä kerran vuodessa noilla alueilla.
Vantaalla olen asunut vain Länsi-Vantaalla enkä sieltä osaa yhtään niin ankeaa paikkaa sanoa, ehkä Martinlaakso, vaikka siellä asuu paljon keskiluokkaisia lapsiperheitä.
Helsingissä olen asunut Malmilla ja Kontulassa ja ne on aika ankeita. Malmi tosin on iso paikka ja siellä on paljon kivoja pientaloalueitakin.
Kotorinne Varpaisjärvellä. Pultsareita ja työnvieroksujia täynnä.
..mm. Kontula, Itäkeskus ja Sörnäinen. Turha kai edes sanoa, että näiden lähialueet ovat automaattisesti surkeita myös...
Asun Marjaniemen kupeessa enkä ymmärrä mitä iloa on asua ns. paremmalla alueella, kun molemmin puolin vieressä on "slummia"! :( Lapset joutuvat aikoinaan samaan kouluun kuin moniongelmaisten muksut jne.
ja ei kait tuo Kaukalahtikaan mikään huippusuosittu ole, vaikka sieläne asuntomessut olikin...
siellähän liikkuu namusetiä minkä vaan ehtivät. Ja teinejä niin että jokainen julkinen oleskelupaikka on sotkettu.
Kourula, Sammonlahti.
Skinnarila on enimmäkseen rauhallista ok-taloaluetta, turhaan saanut huonon maineen läheisten kunnan vuokratalojen takia.
mm. Kontula, Myllypuro, Vesala, Kallahti, Meri-Rastila ja Kivikko.
Matinkylä, Soukka, Espoon keskus, Suvela Espoossa.
5. älä unohda Marjaniemeä - köyhät kykkyyn ;)
Vierailija:
Matinkylä, Soukka, Espoon keskus, Suvela Espoossa.
Runosmäki ihan jees. Jäkärlä taitaa kans kelvata nykyään turkulaisille.
kolkkia.