Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mummi osti 4v laskettelusukset ja kurssin järkeekö??

Vierailija
05.01.2006 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssi kannattaa käydä!

Vierailija
2/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa meilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä vain lapsi laskettelemaan.

Vierailija
4/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempänä lapsi ei osaa vielä arkailla niin paljon kuin isompana, ja uskaltaa opetella kunnolla laskettelemaan! Mun sukulaistyttö sai 5-vuotiaana laudan ja kävi lautailukurssin :)

Vierailija
5/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi lahja kuin esim. Bratz-nukke. Kurssille vaan, liikunta on kivaa!

Vierailija
6/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanopa tanja poutiaiselle tai kalle palanderille tuo.. REPEEEE

Vierailija
7/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ideaa. Tuon ikäistähän ei kurssin jälkeen voi itsekseen päästää rinteeseen.

Jos ette itse vielä laskettele, niin toinen ainakin kurssille ja suksille. Sukset voi aluksi vuokrata.

T. kolmen laskettelijan/lautailijan äiti

ja teille mummia kehuneelle tiedoksi, että 4-vuotias ei vielä välttämättä ole ihan valmis laskettelemaan, 5-6 vuotias alkaa olla helmpommassa iässä aloittamaan.

Meillä ainakin nuorena aloittanut oli aluksi todella hankala rinteessä. Laskettelusta ei nauttinut kukaan hänen kanssaan. Sen sijaan 6-vuotiaana aloittaminen isompien kanssa oli ok. Lapsi oli tarpeeksi vanha kyetäkseen ottamaan myös oppia vastaan ja pelkäämätön lajin suhteen, joten meni vähän niinkuin itsestään. Pienen 3-vuotiaana aloittaneen kanssa homma oli täyttä työtä, vaikka liikunnallinen lapsi olikin.

Vierailija
8/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanopa tanja poutiaiselle tai kalle palanderille tuo.. REPEEEE

Vierailija
9/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä lähes kaikki lapset laitetaan rinteeseen kolme vuotiaana.

Vierailija
10/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aika kovakuntoisena voin sanoa, että kyllä se laskettelu on raskasta. Paitsi, jos lasket 50 metrin mäestä ja kaadut sen 8 kertaa, niin se on eriasia.

Vierailija
11/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta varmaan tulee, kun on niin honkkeli, mutta ei me vanhemmatkaan osata itse opettaa.

Vuoden päästä sitten taas kursseille.

Vierailija
12/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

Mikä siinä on niin raskasta? Lasket..

Vierailija
13/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kirjoitustyylini on muka miesmäinen? En ole edes mitenkään miesmäinen nainen vaan ihan tavallisen naisen näköinen.

Vierailija
14/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähin sanoin miehiseen tyyliin ykskantaan. Toisinaan panostat enemmän rooliisi ja kirjoitat kuin mielikuvituksesi täti-ihminen.

Vierailija
15/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko minä kirjoittaa tänne vain pitkiä juttuja? Mikä on se sanamäärä minkä pituinen kirjoitukseni pitää olla? Joskus kirjoittelen lyhyempiä ja joskus pidempiä juttuja.

Vierailija
16/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. täti-ihmisen rooliisi ei kuuluisi tuo muka sana ensimmäisessä lauseessa.

Ja laskettelua kommetoit hyvin miesmäisellä repliikillä. Samoin eilen meni hiukan yli repliikkisi ystävistäsi, tuo lähipitserian työntekijöille juttelu. Se kommentti meni täysin yli! Onhan ihmisellä nyt yleensä aina jotain ystäväverkostoa tai naapuria/ lasten opettajaa.

Muokkaa itselles ympäristö missä elät, kommentit tulevat ehkä aidommin. Nyt tuntuu et oot luonut persoonan, joka on hiukan irrallaan.

Vierailija
17/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutunhan ei tarvitse olla pitkä tai lyhyt, sanoista lauseen sisällä kirjoitin.

Vierailija
18/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luonut mitään persoonaa vaan ihan oman elämäni asioista kirjoittelen. Olen tällä palstalla jo pidemmän aikaa ollut ja useamman kerran minua on epäilty mieheksi. Ihmettelen vain että minkä takia koska minussa ei ole mitään miesmäistä. Se että en pidä laskettelua kovin kummoisena urheiluna ei mielestäni millään lailla tee minusta miestä. En myöskään pidä mm. autoilua tai shakkia urheiluna. Olen innokas penkkiurheilija ja seuraan erityisesti yleisurheilua.

Vierailija:

esim. täti-ihmisen rooliisi ei kuuluisi tuo muka sana ensimmäisessä lauseessa.

Ja laskettelua kommetoit hyvin miesmäisellä repliikillä. Samoin eilen meni hiukan yli repliikkisi ystävistäsi, tuo lähipitserian työntekijöille juttelu. Se kommentti meni täysin yli! Onhan ihmisellä nyt yleensä aina jotain ystäväverkostoa tai naapuria/ lasten opettajaa.

Muokkaa itselles ympäristö missä elät, kommentit tulevat ehkä aidommin. Nyt tuntuu et oot luonut persoonan, joka on hiukan irrallaan.

Vierailija
19/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit ottaa yhteyttä vaikkapa FSB:hen. Liekö tätä uskaltaa edes kirjoittaa kun se varmasti tekee minusta sinun silmissäsi miehen!

Vierailija
20/32 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan