Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tätä palstaa lukee, tulee vain pahalle päälle!

Vierailija
05.01.2006 |

Miten te ihmiset pärjäätte tällaisella asenteella elämässänne. Onko asiat oikeasti mielestänne näin mustavalkoisia kuin annatte ymmärtää?

Tämä palsta on pahin törky- ja kaatopaikka minne olen koskaan eksynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on siistiytynyt huomattavasti viime aikoina.

Vierailija
2/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä todellakin on siistiytynyt nyt aivan muutaman päivän sisällä!! Yllätyin itsekin, kun pidin muutaman päivän " joulutaukoa" näiden juttujen lueskelussa. Olin valitettavasti koukussa näihin juttuihin, vaikkakin aina tulin pahalle tuulelle niistä...Masokismia varmaan ;)))

Pikku tauko teki todellakin terää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esittää jonkun positiivisen asian,on jonkun aina pakko päästä " palauttamaan maan pinnalle" ,tyyliin minä tiedän parhaiten.

No eipähän tuollaisista tarvi välittää,tyyli kyllä paljastaa millaista on kirjoittajan oma elämä.

Vierailija
4/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että tänne tullaana purkamana omaa pahaa oloa ja sisäistä tyhjyyttä? Ihminen, joka on elämäänsä tyytyväinen tai peräti onnellinen, ei ehdoin tahdoin halua v*&!!*lla muille. Paljon mahdollista, että täällä käy myös aika paljon teinejä huvittelemassa. En tiedä, mutta jotain mätää näissä jutuissa usein on: kateus, ilkeys ja pahantahtoisuus kuultaa läpi monesta viestistä. Taitaa olla energiasyöppöjen ikioma palsta. Tiedättehän tyypin, joka imee muista energiaa, muttei itse anna mitään...

Onnistun usein unohtamaan palstan moneksi viikoksi, jopa kuukausiksi, mutta sitten taas palaan ja palstailen muutaman päivän, kunnes mitta tulee täyteen.

Vierailija
5/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä niihinkin joku käy provoilemassa tai muuten vain huutamassa porvoota. Samanlaista törkyä ei mielestäni muilla palstoilla ole, mutta se varmaan johtuu siitä , että niille tarvitsee rekisteröityä eikä kukaan ilmeisesti kehtaa nimimerkillä täällä v***lla (poikkeuksiakin on).

Mutta yleensä siis melkein poikkeuksetta joku kirjoittaa aina jotain ikävästi.. ja se jotenkin masentaa! Siis ettei yksikään ketju saa olla rauhassa näiltä ilonpilaajilta. Esim. tuo diabeteskeskustelu on niin uskomaton, etten voinut uskoa silmiäni, kun sitä luin.

Toinen on se hirveä syyllistävä kirjoitustyyli, kun tuomitaan toiset äidit ja heidän ratkaisunsa. Jossain ketjussa joku miettikin sitä, että ovatko nämä samat ihmiset niitä ystäviä jotka tukevat ja ymmärtävä ja sitten kirjoittavat selän takana kaikkea pahaa tuomitsevaan sävyyn.

No.. jos haluaa pitää itsensä erossa tällaisesta loskasta, ei pitäisi tätä palstaa lukea ollenkaan.

-ap

Vierailija
6/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin alkuun häiritsi tämä palsta, mutta ajan myötä osaa katsoa läpi sormien ja oma huumorintaju on kehittynyt. Minulle on vain tärkeää, etten itse alennu samanlaiseen kielenkäyttöön kuin moni/joku muu täällä.

Välillä täällä on tosi hienoja ketjuja. Sellaisia, mitä en muualla ole tavannut. Siksi olen täällä, kaikesta huolimatta.