Mitä helvetin happoa alapää oikein työntää?
En käytä alushousuja yöpuvun kanssa. Olen huomannut, että yöhousuissa on todella usein juuri pillun kohdalla reikä. Asuuko alapäässäni happomonsteri, joka syövyttää housuja?
Kommentit (52)
Sun pillu on viturallaan, ei siinä sen kummempaa.
Virtsa pilaa tekokuidut/elastaanit.
Masturboitko pikkareiden läpi? Onko pyykkikorissasi sokeritoukkia? Tykkäävät pureskella just pikkareiden haarusta
Sinulla taitaa olla reikä pääkopassa.
Minulla oli yli viisikymppinen nainen seksikumppanina vuoden verran. Hänellä pimppi oli myös todella hapan. Suuseksi ei kovin kiinnostanut, mutta muuten oli kyllä paras kokemani: kostui hyvin, kesti hyvin päivittäisiä panoja ja ei ollut altis virtsatulehduksille, kuten ikääntyneet usein ovat. Tiukka ja eläväinen tavara.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli yli viisikymppinen nainen seksikumppanina vuoden verran. Hänellä pimppi oli myös todella hapan. Suuseksi ei kovin kiinnostanut, mutta muuten oli kyllä paras kokemani: kostui hyvin, kesti hyvin päivittäisiä panoja ja ei ollut altis virtsatulehduksille, kuten ikääntyneet usein ovat. Tiukka ja eläväinen tavara.
Sytolyysi. Hän söi siis epäterveellisesti
Haista aamulla sormiasi. Jos haisee vit tu, sormeilet sitä yöllä.
Vahvin orgaaninen happo, muurahaishappo
En tiedä ap hapoista mutta vaimolla oli varsinkin nuorempana sellaset valkkarit että hepistä kuoriutu nahda. Peiliin on katsominen kun en heti yhdynnän jälkeen pessyt heppiä. Jäi valkkarit muhimaan esinahan alle. Kyllä kirvelti...
Virtsa on hapanta tai emäksistä. Jos reippaasti jompaa kumpaa niin tilanne ei ole normaali.
Lisäksi normaalistikin suolaista, joka sekään ei ole hyväksi tekokuiduille.
Ei apua!! 🤭