Millä raskausviikolla kannattaa mennä ekaan ultraan?
Mulla vasta rv 6+3 menossa, mutta kuumeisesti mietin, joko uskaltaisin varata ajan yksityiselle ultraan. Mahtaakohan vielä näkyä mitään ja tulla varmuutta, onko kaikki masussa kunnossa? Raskaus sai alkunsa clomien avustuksella, joten kaiken muun lisäksi jännittää, onko masussa yksi vai useampi asukki.
Kommentit (5)
Varminta mennä vasta kun rv 8 lähes täynnä tai täynnä, niin ei tule turhaa reissua, missä näkyykin vain ruskuispussi ilman sykettä, jos vaikka tuo hedelmöittyminen olisikin hieman myöhempää kuin luultu. Osa paikoista ottaa vastaankin vasta rv 8 juuri turhien käyntien eliminoimiseksi.
rv 6+2 ja syke näkyi. Gyne kyllä sanoi ennen ultraamista, että hieman aikaista, mutta onneksi syke kuitenkin löytyi. Ja kyllä se tieto rauhoittaa ihmeesti. :)
mallariina ja masulainen rv 12+3
kans ei näkynyt mitään,paitsi paksuuntuneet limakalvot ja hieman viitteitä ruskuaispussista.Kyllä oli pahamieli sen keikan jälkeen,lääkäri vielä sanoi et ei olis ottanut mua vielä vastaan kun olis tiennyt et niin vähän viikkoja.Luulin ittekin et olin pidemmällä,8+ jotain.
Vaan sit sain ajan parinviikon päähän,ja siellähän se syke näkyi,ja nyt vaavi ón tänään tasan 2vkoa vanha ;)
lettis
Mene vasta 7+ tai 8+ jos haluat itsekin nähdä jotain : )
Meillä toki on np-ultra viikolla 12, mutta haluaisin sitä ennen kuitenkin käydä yksityisellä. Tulisi tosiaan varmuus masuasukkien lukumäärästä + tietäisi, ettei ole kohdunulkoinen, tuulimuna tms. Esikoisen kohdalla en osannut pelätä yhtään mitään, mutta tieto tuntuu lisäävän tuskaa. On tullut luettua liikaa näitä palstoja sekä eri lehtiä. Toisaalta murehtiminen etukäteen ei auta. Mieheni oiva neuvo olikin: " surraan sitten, jos on jotain surtavaa, nautitaan nyt täysillä!" Totta joka sana, mutta nauttiminen on välillä vaikeaa, kun on TODELLA etova olo. Vielä ei ole tarvinnut oksentaa, mutta yökkäilen lupaavasti. Nyt eksyin jo aivan aiheen viereen, mutta tulipas vuodatettua heti aamutuimaan. Vastauksia järkevään ultraamisajankohtaan odottelen silti. :)