Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni on typerä apina

Vierailija
05.01.2006 |

Miettii tuolla ahdistuneena että miten rahat riittää. Minä kotihoidontuella ja mies hyvä palkkaisessa duunissa. Rahaa on ihan tarpeeksi, maksettu asunto, alle 100 000mk jäljellä asuntolainaa. (Itse en osaa vielä eurojakaan ;-)

Olen menossa takaisin duuniin, tienaan hyvin vaikkakin paljon vähemmän (yli 12 tonnia mk kuussa käteen) maaliskuussa. Joten mitään realistista hätää ei todellakaan ole. Mikä vittu tota äijää riivaa? Alkoi itkemään kun ostin sille 400mk paidan joululahjaksi, kun on niin taloudellisesti tiukkaa.

Luulisin itsekin että asutaan Porvoossa, mutta kun ei. Miehellä ei IKINÄ ole ollut rahasta tiukkaa, toisin kuin itselläni.

Lapsen tultua mieheni on ollut ahdistuneempi ja ahdistuneempi kaikista asioista. Ei relaa, ei tehdä enää reissuja, tavata kavereita ym. Möllöttää vaan töistä kotiin ja katsoo harmaana telkkaria. Perässävedettävä kaikkiin juttuihin, mikään ei käy eikä ole hyvin. Itse en jaksa moista enää kauaa kattella, menköön huolestumaan vanhemmilleen asumaan niin riittää rahatkin, perkeleen nahjus!

Tästä tekstistä saa itsestäni ihan hirviön kuvan, mutta vihaisena tulee sanottua. Olen koittanut viimiseen asti ymmärtää ja tukea näissä omituisuuksissa, nyt alkaa voimat olla loppu. En haluaisi välittää lapselle moista ahdistavaa tunnelmaa, missä mieheni rypee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tosin lähtee töihin. Ei kuitenkaan itke, vaikka rahat on TOSI tiukissa. Meilläkin asuntolainaa...tuo alle 100 th¿.

Onpa muuten ollut paidalla hintaa, meidän perheessä meni 5 lapsen lahjoihin tuo summa.

Miten voit muka ostaa noin kalliin paidan? siis ostit sen miehes rahoilla, ei ihme jos ahdistaa.

Minua valvottaa jos lapseni sairastaa rs-virusta, etsin siitä tietoa, eli todellinen ahdistus täällä :((

Vierailija
2/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa muuten suomen paraspalkkaiselta duuniltä? Missä tienaa noin hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni muuttui lapsen syntymän myötä ja oli juuri tuollainen. Ei mihinkään istui sohvalla vain ja katsoi tv.tä. Mikään ei kiinnostanut eikä mihinkään lähdetty.

Itse otin reilusti asian esille ja kysyin mieheni ajatuksia ja tuntemuksia. Ohjasin hänet hoitoon ja niin siitä pikkuhiljaa alkoi elämä voittamaan.

Ei se raha aina tee ihmistä onnelliseksi päinvastoin voi myös masentaa.

Tilannetta ei auta yhtään jos kiukuttelet asiasta, ota ja ala hienovaraisesti selvittämään mikä miehesi mieltä painaa.

Vierailija
4/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sitten hermonani aamu-uinnilla kun sinne pääsee jo kuudelta ja helpotti vähäsen. Tosiaan, miten noi eurotkin voi olla mulle niin vaikeita, no enpä jaksa kun nauraa ittelleni. Jotenkin noi miehenkin jutut alko naurattamaan, ei hyvää päivää vaan.

Kiitos myös vastauksista, hyvä etten ole ainoa! Tosin olihan siitä lehdessäkin että neuvolassa kiinnitetty huomiota siihen miten n. 1 - vuotiaiden lasten vanhempien avioliitot kariutuvat. Eikä ihme!

Ajattelin ottaa taas asian miehen kanssa puheeksi, ongelmaa vaan lisää se kun olen itse alalla niin mieheni aina kuittaa ettei kotona tarvi tehdä työjuttuja. Toivottavasti saisin hänet kuitenkin hakemaan keskusteluapua jostakin, ehkä puhuisi eri tavalla jonkun miehen kanssa. Yritetään nyt, eihän tässä muutakaan voi kun tuota apinaa kuitenkin rakastaa ;-)

t:ap

ja ps. sille jonka lapsi sairaana, olet aivan oikeassa! Asiat mittasuhteisiinsa. Toivottavasti lapsesi tervehtyy pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi