Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=) Kuolleet KUTUT torstaihin (=

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia] [b] [size=3] Paljon onnea PIKKU-PRINSESSATA koko perheelle ♥ [/size]

Näitä uutisia on jo odotettukin :)))) Ja ihanaa että toive prinsessasta täyttyi !! [/b] Ei taida tuo työnimi tulla kasteessa ;D

Minäkin mielenkiinnolla jään odottelemaan tarinaa synnytyksestä:)

[color=purple] Mariposa, mä luulen edelleen et kaikki ok sulla. Korostan etenkin nyt sitä et minäolen tuhruttanut jokaisesta 3 raskaudesta MUTTA siitä tuulimunaraskaudesta joka mulla oli [b] en tuhruttanut yhtään [/b] joten tuo kommentti oli turha neuvolantädiltä!!!! Odotetaan siis nyt sitä hetkeä kun on mahdollista todeta sinne kohdun sisälle, turhaa sitä spekuloida ja stressata sitä ennen *helppoa se ei ole*

Axe, ehdottomasti hyvä la seuraavaksi -> mun tytön syntymäpvä ;DDD

Ja sun isän synttärit siis mun synttäreidenkanssa miltei samassa :)

Ei muuta kun pupuilemaan :DDD

Mii, mä oon taas ollu aina nuoresta lähtien (vaikka opiskelin) sellainen et haluun ison ja onnellisen perheen ja paljon eläimiä, oman talon. Työnteosta ja urasta en ole koskaan ollut perso, enkä ole vieläkään ;D Siksi taitaa mun sosionomin paikka huveta tässä lapsia tehdessä ;DDD

Mutta kannustan minäkin loppuun menemään kun kerran olet ALOITTANUT!!!

Mutta nyt tytöt poikaa nukkumaan ja valitsemaan hotellia Roomasta ;)

Kaveri halusi antaa kirjan lainaan jossa on kaikki Rooman nähtävyydet ja historialliset selvitykset nähtävyyksistä -> ei malta odottaa kun pääsee lukemaan -> janoaa jo tietoja ;)

Mutta heipat siis taas hetkeksi:)

Vierailija
22/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, juuri tänäaamuna laitoin vielä tänne oman veikkaukseni, että tyttö syntyy ja toinen päivä. Ainoastaan se ajankohta meni siis pieleen. ;).

ÄÄRETTÖMÄN SUURET ONNITTELUT KOKO PERHEELLE!!!

matteusk kera Nappulan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että on nyt syntynyt. Millä viikolla hän nyt sitten syntyikään!

Ajattele, sun tyttö on isompi kuin meidän nyt, meillä nyt 3500g.

Tuossa lattialla mahallaan nukkuu:)

ONNEA VIELÄ KERRAN!!

Vierailija
24/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia] Voi miten ihania uutisia Talvikilla!!!! Miljoonakiloa Onnea pienen prinsessan johdosta koko perheelle!!!! :) Ihanaa!!!!!!

Kylläpä tuli parempi mieli näistä uutisista-->tylsistytti niin tää töissä olo!

Mariposa: Täällä rukoillaan sormet ja varpaat ristissä ja toivotaan että masussa olisi kaikki kunnossa!! Odottelu on vaan niin tuskastuttavaa, mutta koitahan jaksella ja ota rennosti!!

Marieela: sain pinaattikeiton munalla ja jälkkäri munankin ;) hih!!

Ja tosissaan tuosta raskausdementiasta: huomaan että toistan miehelle moneen kertaan samoja kysymyksiä: meetkö tänään sinne yms... tajuun aina kysymyksen esitettyäni että just jo sitä kysyin.. miehellä on aina himpun verran hauskaa.....

Nyt on uudet jättiläiskokoiset rintsikat, mutta eipä paina!!! Tuska meinas tulla siellä sovituskopissa....

äh, nyt on taas loppuajatukset hukassa kun Talvikin rinsessa valtaa mielen... kuvia meiliin sitten heti kun jaksat/kerkeet!!!!!

Miitsu ja Kasperi 16+5

Vierailija
25/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen vielä myöhemmin kertomuksen kera...

Kiitos kaikille onnitteluista:)

Vierailija
26/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluun vauvan!!!! Ihanan söötti tyttönen tuo Allu-neiti!!!!!!!!!!

:)))))))

vauvakuume valloillaan taas.... ;)

Vierailija
27/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en voi sanoa TALVIKIN tyttösestä!!! Ai, että tahtoo kans tuoksuttelemaan vastasyntynyttä!! Vaikka eipä tässä omassa tilanteessakaan ole valittamista: Meidän neitokainen 1,5+v. on ilmeisesti päättänyt ryhtyä ainakin kotikuivaksi ja hienoja pottapissejä on tänäänkin tullut monta=). Ja sanavarasto karttuu vauhdilla. Luultavasti levottomat illat johtuvat tästä kehityksestä ja toivon mukaan loppuvat, kunhan kehitys tasaantuu taas. Eikä tässä nyt ole enää kuin semmoset 20 viikkoa oman Nappulan syntymäänkään;)...

matteusk *jo kolmatta kertaa tänään täällä, rasti seinään!*

Vierailija
28/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se iso rusetti pienen päässä, olipas sitte syötävän söpö :))))

Nifkin on laittanu mulle s.postia ja jopa tuonne meidänkin postiin -> minä tyhmä vasta nyt luin s.postini *nolona* ;)

Mutta tällaista viestiä Nifkiniltä siis meille:

[b] Hei

Ajattein, että koska sinä käyt päivittäin rupattelemassa Kutuissa niin

laitan tämän viestin tulemaan sinulle. En TAASKAAN pääse kirjoittamaan

palstalle, saan vain tekstin:

Viestien lähetys koneeltasi on estetty

Eston syy: Vauva-lehden sähköisten palveluiden väärinkäyttö. Voit silti

lukea viestejä normaalisti, vaikka viestien lähetys koneeltasi on

estetty.

Ota tarvittaessa yhteyttä Vauva-lehteen näillä Internet-sivuillamme

olevan palautesivun kautta.

Lähetin jo reklamaation ja mainitsin että tämä on jo toinen kerta

minulle kun näin käy ja, että kirjoituksiani voi varmasti tarkistella

pidemmältäkin ajalta enkä taatusti ole mitään loukkaavaa/asiatonta

kirjoittanut. Näin ainakin kiven kovaan väitän!

Tänne ei uutta, ei tätiä, ei mitään. Tulen taas paikalle kun voin

kirjoittaa teille :(

Nifkin [/b]

Että tosi fiksua tältä vauvalehden ylläpitoporukalta :O

Nifkinille terkkuja ja toivotaan et ylläpito tajuaa PIAN tehneensä virheen, voi kilin kutut sentään :(

Miitsu, mäkin sitte söin pinaattikeitto kun alko tekee mieli sun puheiden takia ;D Jälkkärit saamatta -> täytynee vihjasta kunhan mies kotiutuu ;) Joo, mäkin laitoin nuo sopivat rintsikat pesuun joten voinen sanoa että liian pienen sellaiset on ihan KAMALAT päällä :/

No mutta, nyt meen takas sohvalle Rooma-kirjan pariin;)

Vierailija
29/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA TALVIKKI!!! Kerrassaan ihanan rinsessan saitte!! ♥

MARIEELA: Mulla on kyl samat tuntemukset ku sulla, siis että kaikki on hyvin. Kai sitä joku vaisto sanois jos ei ois. Nyt oon vaan tosi rauhallinen ja tyytyväinen. ;D

Mut nyt täytyy taas mennä, anoppilaan tällä kertaa. :)

Vierailija
30/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin parempi että oot rauhallisin mielin... mullakin on ihan semmonen fiilis että kaikki on kunnossa!

Kumma juttu että niin on ollu tän oman raskauden kanssa: jotenkin sitä ajattelee että kyllä kaikki hyvin menee: vaikka aiemmin on ollu km niin nyt ei oo missää vaiheessa panikoinu sitä: ajatellu vaan kokoajan ettei aina voi mennä huonosti!!

Outo kyllä tuo Nifkinin esto.... Taitaa olla jotain vikaa täällä laitteissa kun tossa puolukkapinossa on kanssa yks jolle herjaa samalla tavalla..... Toivottavasti tilanne selviää pian!!

Leannalla oli tänään vai huomenna lähtö!? Onkos ne kamat kasassa jo??? Hauskaa lomaa!!

Vierailija
31/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple][b]Mahdottomasti Onnea Talvikki! Siis todella upeeta, että saitte pienen prinsessan! Kannatti varmasti odottaa se koko pitkä aika, kun palkinto on noin mahdottoman ihana!![/b][/color]

Vierailija
32/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, Meillä oli eilen miehen kanssa juhlat¿tai siis oltiin kutsuttu yhden lakifirman lakimiehen kotiin kutsuille. Meillä kun näitä edustustilaisuuksia on aika usein just miehen työn kautta, niin olo on nyt aika poikki. Suoraan töistä mentiin sinne, mutta oli ihan kiva ilta. Tuntuu vain aina, että me ollaan miehen kanssa nuorimmasta päästä noilla kutsuilla, kun muut sellaisia keski-ikäisiä. Sellaista aikuisten kesken sivistynyttä illanviettoa, hyvää ruokaa, viiniä ja keskustelua jazz-pianistin säestyksellä...Oli muuten aika mahtavat puitteet juhlille, sillä miehen työkaverilla on sellainen 4-kerroksinen talo, ihan kuin linna ja suoraan kauniin järven rannalla arvostetulla asuinalueella. Jenkkityyliin kaikki siis loisteliasta ja isoa! Mutta nyt siis väsyttää armottomasti, kun tuli muutama viinilasillinen illan mittaan otettua ja taas aikaisin aamulla töihin todella huonosti nukutun yön jälkeen. Ei siis ole päänsärky vieläkään hellittänyt...

Joten Marieelan ja Leannan tavoin lomaa odotellessa...vaikka meidän risteily ei olekaan vasta kuin helmikuun lopussa, mutta onkin sitten onneksi kaksi viikkoa! Ehkäpä päästään uudestaan risteilylle Eurooppaan, Itävaltaan, Unkariin, Sveitsiin jne. tuossa kesäkuussa, miehen työjuttujen merkeissä ;) Kaikkea kivaa siis tiedossa. Kesällä ainakin yksi Eurooppaan suuntautuva reissu on jo tulossa, kun on yhdet häät Englannissa heinäkuussa ja samalla mennään varmaan Saksaan ja Hollantiin. Meillä siis yhtä matkustelua koko elämä aina joskus. Mutta Leannalle ja pesueelle oikein mahtavaa lomaa Alpeilla ¿ mäkin haluun laskettelemaan...viimeksi käytiin Itävallassa ja Sveitsissä kesällä, mutta on ne Alpit silloinkin niin kauniit.

Mariposalle toivon oikein kovasti nyt tsemppiä ja toivon, että vuoto lakkaisi ja kyse ei olisi mistään tuulimunasta. Mä ainakin uskon kovasti, että teille se vauva suodaan...Axelle ja Miillekin niin kovasti toivoisin sitä tärppiä!

Talvikille vielä kerran onnea pienen prinsessan johdosta. Hyvää kannatti odottaa!!

Pitää palata mun taas työn pariin, mutta mukavaa loppiaisen aattoa sinne. Teillä varmaankin monella on huomenna vapaata loppiaisen kunniaksi. Täällä koko juhlaa kun ei tunneta, töitä vain päivästä toiseen...

Vierailija
33/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=3][color=FFAEB9][b]Onnea Talvikin perheelle pienestä nyytistä![/size]

- jota jo sankoin joukoin täällä odotettiin ;)[/b]

Synnytyskertomusta mielenkiinnolla odottaen.

[color=CD6889][b]Mariposa[/b] - Kiva kuulla että osaat olla rauhallisin mielin :) Kyllä mustakin vahvasti tuntuu siltä että kaikki on vallan mainiosti!

Vauvakuume on niin valtavissa lukemissa - ettei tän kutun päähän nyt mahdu mitään muuta :I Töissäkin kun on asiakkaat usein tätä pientä kansaa - eli vauvoja vierailee jatkuvasti. Voi, kun tänäänkin yks pikkunen vauva alkoi itkemään niin hellyyttävästi - se oli kuin musiikkia mun korville :D Työnantaja naureskeli - et mulla alkaa varmaan jo maito nousee tisseihin - kun oon niin hekumoissani noitten vauvojen kanssa. Ollaan aika avoimia puolin ja toisin - joten tietää mun vauvakuumeestakin ;)

[b]Joo ja vähän ovisasiaa[/b] - Empä olekaan enää niin varma siitä oviksen ajankohdasta - kun epäilin et se oli maanantaina (vihlonnat lopahti silloin). No tänään taas vihlo tosi ikävästi aamupäivän - mies tuli moikkaa mua töihin ja käytiin kahvilla, sillon etenkin vihlo niin et hyvä kun pysyin siinä penkissä. Sen jälkeen menin vessaan ja ette arvaa mikä limoklöntti sieltä pulpahti ;) Sellanen 15cm jojo :O *anteeks vaan kuvailut* Että jospa tässä oliskin mahdollisuus hedelmöittyä :D

Seuraava mahdollinen hedelmöitys-yritys meneekin sunnuntaille - sit on ainaski jo myöhästä.

Vierailija
34/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nuo koodit joskus temppuilee - eikä tottele!! *ärsyttävää*

Vierailija
35/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan sunnuntaina menin takaisin sairaalaan ja luulin saavani heti cytotecia. Lääkäri ei ehtinyt kiertää potilaiden luona vaan oli ainoastaan sanonut kätilölle, että minä saisin lähteä kotiin!?!?!??!?! Olin aivan raivona, koska lääkäri ei selvästi ollut lukenut papereitani kunnolla. Kätilö sanoi, että voisin puhua lääkärin kanssa kunhan tämä ehtii takaisin osastolle(lääkäri päivysti yksin synnäriä, ensiapua, synnyttämättömiä ja synnytysvastaanottoa...). Kätilön mukaan menisi noin tunti kun lääkäri tulisi ja tällöin kello oli noin 13. Lääkäri tuli...ja kello oli silloin 22.00!!!!!!!!! Sanoin aika reippaasti mielipiteeni ja lääkäri myönsi, että ei ollut lukenut papreitani kunnolla! Sain jäädä ja lääkäri sanoi, että maanantaina kiertavät lääkärit päättävät sitten mitä tehdään jatkossa.

Maanantaina sain heti aamulla yhden cytotecin ja lääkärin kierrolla tehtiin sisätutkimus. Olin 3cm auki ja kohdunkaulaa vähän jäljellä. Supistuksia tuli parin kolmen minuutin välein. Lääkäri teki päätöksen, että pääsen saliin ja kalvot puhkaistaan. Olin riemuissani koska tiesin, että kalvojen puhkaisun jälkeen minun ei tarvitse enää takaisin tulla ilman vauvaa.

Saliin menin hieman ennen puolta päivää. Siellä lääkäri teki sisätutkimuksen ja sanoi, että laitetaan ensin tippa, jotta saataisiin se kohdunkaula häviämään. Tipallakin supistukset alkoivat napakoitua aika kivasti. Lääkäri tuli uudelleen klo 12.30 ja puhkaisi kalvot. Lapsivettä tuli todella paljon ja heti sen jälkeen ensimmäinen supistus oli kamala! Tuntui, että koko alavatsa oli ihan tulessa. Ei ehtinyt montaa supistusta tulla kun olin valmis ottamaan epiduraalin. Olin siinä vaiheessa 4cm auki. Tärisin aivan horkassa kun epiduraalia laitettiin ja onneksi se alkoi vaikuttaa pian. Kipu siirtyi alapäähän ja supistukset alkoivat tuntua siellä. Kätilö oli lähdössä käymään jossain ja sanoi, että tehdään nyt vielä sisätutkimus ennen kuin hän lähtee... ja hups olin auki 8-9cm!!! Muutama supistus ja sain alkaa ponnistamaan. Ponnistusvaihe kesti 10minuuttia ja kyllä sen aikaa tein hommia aika kovasti. Lopulta tyttö tuli ulos ja kivut loppuivat siihen:)

Eli salissa olin noin kaksi tuntia ja synnytyksen kestoksi laitettiin 4 tuntia kun supistuksia oli tullut jo siellä osastolla. Nopeasti siis homma eteni kunhan pääsi vauhtiin! Tyttö oli heti virkeä ja imi jo salissa hienosti rintaa. Imetys siis lähti upeasti käyntiin, mutta nyt vaan rinnat on kun Pamela Anderssonilla ja jouduin tuossa jo lypsämään osan pois.

Olen niin onnellinen tuosta pienestä tytöstä ja niin on kyllä muukin perhe:) Voisin nuuskuttaa tuota ihanaa vauvan tuoksua loputtomiin ja ihailla vauvaa tunnista toiseen. Kyllä tämä on kaiken vaivan arvoista vaikka salissa olinkin kuulemma sanonut, että " tämä on sitten viimeinen kerta" ;-)

Onnellinen Talvikki ja pieni neitonen 4 vrk

Vierailija
36/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ONNEA ONNEA TALVIKKI!!!!

Joo, ihme homma kun välillä saan kirjottaa ja välillä en... Viimeksi meni vissiin viikon verran estoa, nyt ei näköjään niin pitkään. Ja mitään vastausta en tietenkään ole takaisin saanut kun palautetta laitoin... KELE. No, pääasia, että tänne pääsen taas.

Valitettavasti niin kiire, etten ehdi muille mitään kommentoida :/ Koko päivän oon taas lusunnut vaikka kuumettakin meinaa olla.

Täti oireet jatkuu (mahaa nipistää...) mutta mitään ei tapahdu. One se tuokin kumma.

Jeps, taas riennettävä!

Vierailija
37/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mieletöntä. KAikki ne pelot et vauva joutuu teholla jne oli siis ihan turhia, onneksi :))) Veljet ovat siis innossaan tytöstä ja isä varmaan enemmin :)) Ihan tuli itellekin jo halu päästä siihen nuuskuttamis vaiheeseen ;DD Siihen synnytykseen ei tosiaan tee mieli yhtään ;/

Mutta mutta, loppu hyvin kaikki hyvin. JA tyttö oli viisas kun päätti sittenkin olla alkuvuoden lapsi, eikös? ;)

Nyt me ollaan buukattu hotellikin meille -> 3 tähden hotelli huone missä KAIKKI mausteet -> plasma TV (muka tärkeä ;D), DVD-kone, PC-ja ilmainen netti, uusittu kylpyhuone hierovalla suihkulla, äänieristetty huone, parveke, puhelin, hiustenkuivaaja ja ja ja ... eli kaikkien tärkein, voin laittaa teille viestiä tulemaan Roomassa ollessani ;DDDDDDDDDDDD

Mies sen heti äkkäsi, heh hee....

Niin ja sijaitsee Espanjalaisten rappusten lähellä*huokaa onnellisena*

Mutta nyt tyttö tulee kotiin kaveriltaan joten menen kuuntelemaan kuinka kivaa jne oli :)

Vierailija
38/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Talvikki että jaksoit kirjotella synnytyskertomusta... Voi kun pääsiskin siihen nuuhkimisvaiheeseen!!

Mua alkaa tosissaan kyllä jänskättää koko synnytys jo!!! Ensikertalaisena kun ei yhtään tiedä mitä tuleman pitää... ja meiltä tota matkaakin sinne sairaalaan (onnex kesäaika niin ei tartte kelejä pelätä)

Marieela: hyvälle kulostaa tein hotelli... mies varmaan innoissaan kun kutuille vaan kirjottelet koko loman ajan!! ;)

Nifkin: wellcome back!!!! huh, jännät paikat sulla.... *hushus täti kauas pois*

Vierailija
39/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein 2 ällällä teretulemast Nifkinille... osaan näköjään kirjottaa enkkua yhtä hyvin kun suomee... :)

Vierailija
40/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orchid][size=3]Hirmuisesti onnea sekä äidille että tyttärelle mahtavasta perhetapahtumasta!!![/size]ja ihania kuvia tytöstä, se rusetti on aivan mielettömän liikuttava :´D[/color]

Nifkin no onpas kummallista et sut blokataan vähän väliä! kiva et pääsit takasin :)

Marieela sanoit et olisit kiinnostunut niistä meikkikutsuista, kiva tietää! :) sinne pitäis tosiaan saada 5 (mun ja esittelijän lisäks) et se viittii lähtee. tääl ei muut tainnu kiinnostuu.. paan sulle viestiä asiaan liittyen. Se teidän roomanmatka kuulostaa mahtavalta!!! mä en niistä hotelleista oikein tiiä, itse ottaisin melko keskustasta koska on niin iso kaupunki et julkisilla hankala lähtee suunnistaa. ellei sit taksilla hurista. tietty keskustassa hotellit myös kalliimpia. mulla ois italian lonely planet jos tarviit, mut siinä rooma-kirjassa on varmaan tarkemmin. oi se on niin ihana kaupunki.. ja siellä on maaliskuun puolivälissä jo kevättä ilmassa, toisin kun täällä.

Mariposa eiköhän kaikki ole vauvalla hyvin ja tuhrut lopu pikkuhiljaa. kiva et mieskin on messissä, poikaa vissiin kovasti toivoo.. ;)

Meillekin tulee piakkoin vauvoja taloon, nimittäin hamsuvauvoja! vihdoinkin kasvattajalla on roborovski kääpiöhamsuja saatu lisääntymään. joudun oottaa vielä pari viikkoa et ovat luovutusiässä. saan vissiin kaks poikaa <3 vähäks oon innoissani. ihanaa et niit on kaks, pitävät toisilleen seuraa ja hauska varmaan seurailla niiden toilailuja :))))) Olin vähän liikkeellä tänään vaikka vielä saikulla, kummasti piristi päästä vähän ihmisten ilmoille.