Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=) Kuolleet KUTUT torstaihin (=

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rytmi on kyllä kääntynyt aivan väärin päin. Valvotaan yöt ja nukutaan päivät ku ollaan lomalla.

Miitsu: Siis mun rintavarustuksen koko on ollut aina a-b riippuen rintsikoiden valmistajasta. Ja toden totta c menee just ja just päälle vielä tällä hetkellä. Eli kauppaan olis lähdettävä hakee D-kuppia pikemmiten. Tosi hassua kun aina ollut pienet rinnat. Mies on kyllä todella innoissaan ja palvoo mun rintoja koko ajan =) Ihan kiva kun on saanu pikkasen lisää kokoa mutta enempää en tarvis....

Toivottavasti MARIPOSA sun vuoto on harmitonta. Mulla ei kokemusta vielä minkäänlaisesta vuodosta, onneks! Olisin varmaan hermoraunio pienestäkin vuodosta. Kerrohan neuvolakuulumiset kun sieltä tuut. Mutta eihän siellä mitään varmuutta saa raskaudelle ellei niillä jostain syystä satu olee ultraa tai raskaus oliski jo niin pitkällä et sydänäänet kuuluis. ultraan sun täytyy mennä jos varmistusta haluut. Toisaalta sielläkään ei vältsisti mitään vielä näy. Ajan kanssa, ajan kanssa!!!

Voi vitsi kun puhutte noista matkoista! Jos me oltas päästy sinne Mauritiukselle ni meidän lähtö olis HUOMENNA! No mennyttä mikä mennyttä! Plaah... Onneks on Rukan matka-> vajaa kolme viikkoa enää. Ajateltiin lähteä päivää aikasemmin ja mennä Oulun Edeniin yöksi ennen ku mennään Rukalle.

Mä mietin kans tota lautailuu mutta kun luin MARIEELAN tekstin jostain (lautailusta siis) niin taidan jättää väliin koko homman. Miks ihmeessä on pakko ottaa se riski eikö vauva ole kuitenkin niin tärkeä että voi olla yhden talven lautailematta? Jeps, pystyn ja voin!

Mietin siis alkuun et jos olisin ottanut vaan kahdeks tunniks laudan ja lipun ja olisin vaan opettanut miestä lasten mäessä. Mutta voihan sielläkin kaatua.

Juu, mutta voisin suunnata sänkyyn vihdoin.

Soffu+Hiski (uusi hauska nimi-> mies keksi!) 15+0

Vierailija
2/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tässä aamun varhaisina tunteina pohtineeksi vauvakuumeeni hulluutta.

Tämä nuorin on uniterroristi.Syö yöllä,herää kukonlaulun aikaan.

Terminaattorin taidot näyttää heti kun saa jalat alleen.

Syödessään saa pahemman sotkun kuin pikkunasku lauma.

Ja silti tämä täystauno nainen haluaisi taas kasvattaa mahaa.

Kärsiä kaiken päälle viimeisten viikkojen unettomuudesta(niin on aina ollut).

Nyt juuri en ymmärrä itseäni.Katsotaan valkeneeko päivän aikana=)

ZZzzZZzzz voisin nukkua pystyyn...

Anteeksi oma ).(aa

L+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana käydä eilen miehuksen kanssa vähän syömässä :)

Illalla katottiin vielä yks leffa ja saatiin niitä siimahäntiäkin liikkeelle :D

Yritin vielä ny aamullakin herätellä miestä - pienelle varmistukselle, kun on taas lähdössä muutamaks päiväks töihin. Äh, eihän sitä saanu ylös - ei auttanut mun kovat vikittely-yritykset ;)

Jep, mutta laitan noilla akkaille aamupalan pöytään ja uudestaan herättelee niitä :)

Vierailija
4/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle kuulostaa [b]Serpun[/b] dementiaoireet :D En olis ikinä uskonut et raskausdementiaa onkaan, mut nyt se on täälläkin todistettu;D Eilen aamulla lähin koiran kanssa lenkille ja moneen kertaan tarkistin et avaimet on taskussa. Kotiin tullessa kaivoin avaimia taskusta ja totesin ottaneeni työpaikan avaimet mukaan. Rämpytin sitte aika tovin ovikelloa ennen kuin mies nousi ylös avaamaan ja sehän kovasti " kiitteli" kun joutui kuudelta heräämään vaikka menee vasta ysiks töihin :/ Kaiken huipuksi naapuri pariskunta luuli et heidän ovikello soi ja ne tuli tukka pystyssä rappukäytävään ihmettelemään kuka heille tulee tähän aikaan xD Eilen unohdin jälleen avaimet töistä lähtiessä, tällä kertaa jäi työpäikan avaimet kaapin oveen, eli sain aika tovin odotella tänä aamuna oven takana ennen kuin seuraava tuli töihin ja päästämään mut sisälle. Jotenkin alan olla IHAN VALMIS äitiyslomalle!!

[b]Mariposa[/b]: Loma alkaa 30.1.

Ihania matkasuunnitelmia täällä:) Otti niin paljon aivoon kun mies alko perumaan sitä meidän " häämatkaa" katinkultaan:( Ei hän uskallakaan lähteä sinne kun raskaus jo näin pitkällä. Vaikka en tiedä, voihan se lentäminen olla aika riskiä tässä vaiheessa, mut silti oisin halunnut... Olin jo ehtiny odottaa sitä. Mies ehdotti et mentäis tähän johonkin lähemmäs, mut ei se ole sama asia. Mielummin meen sitte vaikka pelkästään syömään johonkin hienoon paikkaan kuin et mentäis tähän johonkin turun nurkille yöksi hotelliin/kylpylään.

Ok, nyt aloittelen töitä, aika hulina päivä tiedossa.

Vierailija
5/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto sulle Leanna! On varmasti melkoinen työmäärä pakata kaikki vaatteet ja varusteet koko porukalle ja sit raahata ne viä mukanakin! Toivottavasti saat palkinnoksi oikein ihanan ja antoisan loman! Ja taas pikkuisen lomatuliaisen ;))) Nauttikaahan koko sakki!

Ja Marieela ei housuissaan pysy siellä matkatohinoissaan ;) En pysyisi kyllä minäkään,jos olis matka varattuna :D Se valmistelu on yks suuri osa jo sitä lomaa,kun saa oikeen suunnitella et missä käydään,mitä tehdään ja silti ei lyödä täysin lukkoon mitään vaan tehdään sit kaikkee mikä tuntuu sillähetkellä hyvältä. Ihanhan tässä alkaa matkakuume olla kohta huipussa täälläkin ;)

Federicalle jaksuja päänsäryn kanssa! Sulla on kyllä niin hirmuinen tahti,että heikompaa jo pyörryttää! Onneks sullakin loma vasta tulossa eikä jo ohitte!

Katzu: sullahan ei enää pitkästi ookaan aikaa äitiysloman alkuun! Niin se aika vaan rientää!

Hyvä että muutkin höyryilevät ja unohtelevat etten ole ainoa ;)) Hih,mitäs serpun mies tuumas,kun sanoit unohtaneesi sen sinne autoliikkeeseen ? :)

Soffu: olet kyllä oikeassa,että vauva on niin arvokas asia,että senvuoksi kannattaa elää hetki hiukan rauhallisemmin ja välttää mahdollisia vaaratilanteita! Voittehan te hiihdellä,siellä onkin varmasti upeat ladut! Kun ootin Eetua,ni kävi vähä nolosti,kun olin hiihtämäs, olisinko ollut jotain 28 rv:lla,ni keikahdin ladulta pyllylleni pehmoseen hankeen enkä ison masuni kanssa meinannut päästä ylös en sitten millään.Mies sit tuli mut sieltä kiskoon ylös ;) Jäi armoton monttu siihen ladun viereen,ihanko norsu olis siihen tupsahtanut :DD

Onko Mariposalla kaikki ok? Neuvolakuulumisia odotellaan...

Ja Talvikin synnärikertomusta myös :)

Mutta lisää seuraavas jaksos,nyt ei muistu muuta mieleen!

Vierailija
6/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen kirjoittelen et ehitään kerrankin puistoilee samaan aikaan tuttujen äitien kanssa ;)

Mariposa, onko vuoto pysynyt edelleen niukkana?? *toivoo ja rukoilee*

Jotenkin uskon et kaikki menee hyvin vaikka hieman alku pelästyttääkin -> tuuhan kertomaan neuvola kuulumiset hetimiten ku kerkeet!!!

Leanna, onneksi olkoon pakkaus urakasta ;)

Soffu, täällä mies kans selkeesti etuvarustuksessa enemmän kiini kun on sen verran turvonneet ;DD

Miitsu, menikös pinaattikeitto munalla vai pelkällä munalla ;D

Katzu, joko teil hääpvä on päätetty ku jo häämatkasa juttelit??? Kyllä sä katinkultaan voit lentää ihan hyvin noillakin vkoilla kunhan lääkärintodistus on -> finnair sitä vaatii.

Mua ei oikeestaan huoleta lentäminen Roomaan vaan kuinka jaksan möhköfanttina kävellä sielläja koluta haluamani paikat ;DDD

Lennot on meinaan nyt varattu eli läftö on 100 varmaa -> 16.3 torstain aamuna kone lähtee :)) Hotellia ei olla viel varattu MUTTA tuossa on netti sivu auki ja sielähän noita hotelleja on pilvinpimein. Eilne jo meni 2 tuntia miettimiseen, tänään ois päätettävä ;)

Onko Rooman kokeneilla suosituksia hotelleista????

Mutta pidemmittä puheitta pukeaan ja ulos reippailemaan :)

Marieela ja Paapero 15+

Vierailija
7/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: oltiin Roomassa rv 24 ja hellettä yli 30 joka pvä, kyllä jaksoi:)

Nyt täytyy jo mennä.

Milloin se tapaaminen on????????????????

Vierailija
8/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIPOSALLE tsempitystä!! Mäkin kyllä uskon ja toivon, että täysin harmittomasta vuodosta on kyse, vaikkei itsellä moisesta kokemusta olekaan. Toivotaan, että neuvolakäynti valaisee kans asiaa osaltaan!!!

MARIEELA ja LEANNA ja ketäs muita olikaan matkalle lähdössä? Tosi kivaa, että pääsette matkustelemaan! Meilläkin mies puhuu, että lähdettäs Prahaan käymään mun talvilomalla, mut enpä sit tiedä... Jotenkin mua arveluttaa mahan kanssa matkustelu, en tiedä miks. Ja toisaalta vois olla ihana lepäillä siinä lomalla ihan vaan kotosalla... *ai miten niin kotikissa???* Noh, ehkä jotain pitkää viikonloppua vois harkita.

Voi kun olisi kiva kuulla TALVIKISTA!! Mä olen kans ihan varma, että Allu on jo nähnyt päivänvalon, kun eiks se käynnistely mee niin, että 3 päivää ja sit 1 pvä taukoa? Eli eilen ois ollut taukopäivä ja ehkä TALVIKKI ois silloin kirjoitellut... Joka tapauksessa mukavia vauvauutisia odotellaan kovasti!! En muista, mitä muut veikkasivat Allun syntymäajaksi, mut mä luulen, että maanantaina 2. päivä syntyi, aamulla. Ja tyttö tuli!;) Mutta katsotaan sitten, kuinka paljon meni pieleen. Sen verran tiedän, että Tampereen eka vauva ei ollu, siitä oli oikein juttu kuvan kanssa lehdessä.

Nyt pitäis valmistautua jo ens viikkoon tekemällä kaikenlaisia työhommia valmiiksi. Plääh! Mut jos sais tänään tehtyä, niin sit vois viettää mukavan viikonlopun vähemmällä stressillä!!

Hauskaa torstaita!

matteusk + Nappula rv. 20+6

Vierailija
9/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti siellä laski että viikot vois olla jo peräti 6 tai 7, kun kierto on niin pitkä. (hui!) Ja sanoi että jos vuotoa jatkuu vielä (vaikkakin ihan vähäistä) niin ensi viikolla voin soittaa terveyskeskukseen ja siellä pääsen sit ultraan. Tuulimunaraskaudesta se puhu kovasti, mutta muistutti myös että vuoto voi olla normaalia. Toivon että vuoto loppuu eikä tarvi mennä. Muuten sit kyseli kaikkea, mutta sain uuden OIKEAN ajan sit parin viikon päähän, kun tiedetään paremmin mikä tilanne ja sydän äänetki vois jo alkaa kuulumaan!!!!!

Eilen illalla vuoto siis alko taas, mutta sitä tulee niin vähän ettei pikkuhousuihin tullut yön aikana mitään ja vessassa pyyhkiessä paperiin jää ihan tosi vaalenpunaista ja tosi vähän. =) Toivon niiiiiiin että se loppuu. Mieskin jo näki unta et POIKA synty ja osas kuulemma heti puhuakkin. ;D

Nyt on kuiten lähdettävä asioille, tuun sit illalla paremmin takas.

Vierailija
10/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei taas rakkaat! Vähän ahdistaa kun ehdin nykyään niin vähän kirjoittelemaan, mutta kohta helpottaa kun äippäloma alkaa. Nyt en tosiaa töistä ehdi kirjoitella, koska sijaisen opettaminen vie kaiken aikani. Illat taas menevät rempassa, kun kamalaa kyytiä yrittää saada kaikkea valmiiksi. Luen kuulumisenne & pinot kyllä joka päivä, vaikken aina ehdi vastaamaankaan.

Matkoista; mä olen ikuinen matkakuumeinen. Aina pitäisi olla johonkin suuntaan menossa. Ja jos ei jotain matkaa ole tiedossa, niin lamaannun :) Tällä hetkellä meillä miehen kanssa suunnitteilla helmikuun alussa mennä yhdeksi yöksi jonnekin JKL:n hotelliin, koska meillä 10v yhdessäolopäivä helmikuussa. Päästään vielä kahdestaan jonnekin ennen vauvan syntymää. Ja jos vaikka synnytys sattuisi käynnistymään JUST tuolloin, niin oltaisiin jo valmiina samassa kaupungissa kuin missä pitää synnyttää. Siksi ei kauemmas uskalleta matkaa suunnitella kuin JKL:ään.

KATZU; meillä alkaakin äippäloma samana päivänä ;) Mulla on jo aamukampa käytössä, enää 15 aamua :D :D :D

Siitä mun tuhrusta silloin alkuraskaudessa... Mulla siis tuhrutteli sen viisi päivää ja vuoto oli sellaista tosi tumman ruskeaa. Määrällisesti melko vähäistä, parilla pikkuhousunsuojalla/päivä pärjäsin.

Lauantaina menen ostamaan kankaita äippäpakkauslaatikon vuoraamista varten. Ihana saada jotain konkreettista aikaiseksi:)

TALVIKISTA olisi tosiaan mukava kuulla jotain, mutta taitaa olla niin Allun lumoissa, ettei ehdi kirjoittelemaan. Ymmärrettävää toki, en minä sillä sano. Mutta kiva olisi jotain kuulla.

Nyt jääkaapille ja sitten takaisin duuniin.

Vierailija
11/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vietetty kaveriporukalla hauskaa:)

Tänään mennään ehkä miehen kans vielä Ikeaan ja Giganttiin hakemaan vähän isompia tavaroita, mitä en viime viikolla saanut bussilla roudattua.

Juttunne olen lukenut, mutta en nyt muista mitään kommentoitavaa..

A kp8

Vierailija
12/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan taitaa olla, ettei tuossa Mariposan tilanteessa auta nyt kuin ootella ja katella mitä tuleva tuo. Ja t i e t e n k i n luottaa että kaikki olisi hyvin !! **Hus-pois** kaikki tuulimunat - nyt on kyse vauvasta!!

Mä karehdin ihan possuna kyllä Marieelaa ja Leannaa lukiessani noita matkasuunnitelmia!! Meillä kun kahdenkeskinen ulkomaanloma supistui lopulta syksyllä yhdeksi yöksi naapurikaupungin hotellissa... Joo ihan kivaa oli sielläkin, mutta plääh miten tylsää ja typerää johonkin Itävaltaan tai Roomaan verrattuna!!!

Axelle tekee varmasti hyvää mennä humputella kavereiden kanssa! Kivaa kuulla!!

Mä menen roudaamaan nyt joulukuusen pihalle - son moro!

Vierailija
13/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko kun viime kierrossa mä johdin sua yhdellä kp:llä? =) Nyt sä johdat mua kahdella. =D Mun LA ois 7.10. Toivottavasti nyt tästä kierrosta saadaan ne suber-blussat, että päästään yhdessä odottelemaan!!!=)

Tänään iltavuoro tiedossa, hip hei. Mulla on TAAS identiteettikriisi, kun en tiedä mitä elämälläni teen. Oon siis viis vaille humanistisen tieteiden kandidaatti, ei puutu enää paljon. Mutta nyt teen niin paljon töitä, että nekin vähäset puuttuvat ov:t on vaikee saada kokoon. *pöh* Sit oon miettiny, että jatkanko sitten gradulla ja luen maisteriks asti, vai jättäiskö " kesken" ja lopettais siihen HuK:iin... Kun haluaisin ehkä mieluiten tehdä jotain stressittömämpää ja " helpompaa" työtä. Jos alan uraohjukseksi, tiedän mitä siitä seuraa. En halua työtä, mistä kärsii koko perhe. Siis sellasta, missä oon kiinni 24h ja mitä joudun miettii kotonakin. Ei sillä väliä, vaikka sais sitte huonompaa palkkaa, tärkeempää on että olis aikaa (mahdolliselle) perheelle ja ennen kaikkea että MIELENTERVEYS säilyis.

Hassua, kun nuorempana nimenomaan tähtäsin mahdollisimman korkeelle ja HALUSIN vaativan työn... Sillon en ehkä ajatellu että pukkais joku vauvakuume ja että perhe-elämä ajais loisteliaan ja varakkaan ura-elämän edelle kuus-nolla. =D

No, katellaan. Tulipas taas omanapaista *häpeää nykyistä suuntaustaan*

Mutta joo, täytyy suunnata vähän ehostamaan, että kehtaa sitten istua asiakaspalvelussa hela kvällen.

terpat siis täältä ja myöhäisempään ajankohtaan,

mii

Vierailija
14/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva MARIPOSA, että tilanne nyt vakaa. Eiköhän siellä kaikki ole kunnossa.

MII: älä ihmeessä lopeta heti nyt kesken. Kannattaa jatkaa maisteriin saakka. Saat sitten paremmin töitä ja onhan se parempi palkkakin perhe-elämässä kiva asia! Voithan sä tehdä sen tutkinnon loppuun ihan hiljakseen ja pitkällä aikavälillä. Sua saattaisi harmittaa jälkeenpäin jos nyt lopetat, koska olet tosissaan haaveillut vaativasta työstä jne. Kyllä vaativan työn ja ison perheen on moni yhdistänyt! Kannustan sua jatkamaan opintojasi:)

Vierailija
15/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orchid]Oman lapsen, pienen linnun, kannoin alla sydämen.

Nyt on onni täydellinen, syliini saan ottaa sen.

Tunnen käden, pienen, hennon, tunnen posken pehmeän.

Voisko olla kauniimpaa kuin alku uuden elämän.[/color]

Pieni tyttösemme syntyi 2.1.2006 klo 13.55. Painoa prinsessalla 3865g ja pituutta 51cm. Onnesta sykkyrällä olemme koko perhe:)

Tulen myöhemmin kirjoittamaan tarkemmin synnytyksestä yms.

Talvikki*juuri kotiutunut kera rinsessan*

Vierailija
16/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson][size=4]♥ Sylin täydeltä onnea pienen prinsessan syntymän johdosta koko perheelle! ♥[/size][/color]

Nyt ei muuta tuukkaan mieleen, kun oon jniin hökötyksissäni tuosta Talvikin uutisesta! =D=D=D

Vierailija
17/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink][size=3]Talvikille lämpimiä onnitteluja kera telepaattisten halien!!!

[size=2]Talvikin talviprinsessa sitten :o) Ihanaa!!

[color=blue]T:Serppu

Vierailija
18/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]Mielenkiinnolla odottelen miten kauan toivottu synnytys meni;)

OMA NAPA: Mä vähän ihmettelen.. Mulla kesti normaali vuoto 4 päivää. Sitten välipäivä ja taas tuhruttelua. Tänään tuli

liman!!

mukana verta ja taas tuhrua. Lisäksi mulla on vihlonut välillä ihan kunnolla masua ja välillä mietin tuoksahtaako vuoto pahalle.. Mä en kyl enää mitään tulehdusta halua!!! *polkee jalkaa*

SERPPU: On tosiaan tehnyt hyvää;) Tää kaveri joka on käymässä on jo lukioaikainen ja edelleen paras! Oikeastaan ainut kenen kans mun mieskin tykkää

oikeasti[/o] olla, ja on voitu tehdä porukalla kivaa (samainen tyttö ketä naitan mieheni kaverille;))

Vierailija
19/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,ONNEA TALVIKKI ja ihana pieni PRINSESSA!!!!!!!!!!!!!!

Ja KOKO PERHE,ONNEA!!!!!!!!

L+5

Vierailija
20/52 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=FF4500][size=3]ONNEA,ONNEA TALVIKKI!!![/size][/color]

Ihana pikkuprinsessa näin Uuden vuoden alun kunniaksi :) Sydämelliset onnentoivotukset vielä koko perheelle!!!