Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinhuoltajuus ja vuorotyö, lapsen hoito?

04.01.2006 |

mielenkiinnosta kyselen miten olette järjestäneet yksinhuoltajina ja vuorotyötä tekevinä lapsen hoidon työpäivienne ajaksi. Itse olen aika vaikeassa tilanteessa sen suhteen. kiitos jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ympärivuorokautisessapk:ssa, ei pitkiä päiviä, ei öitä. Minulla on onneksi uskomattoman joustava työnantaja, olen saanut loistavasti neuvoteltua työaikani. Toinen koululainen, tämän takia pystyn tekemään lyhennettyä työaikaa. Silloin kun olen illassa lapsi pk:ssa, koululainen viettää " laatuaikaa" kahdestaa exäni kanssa. Ja viikonloppuisin kun olen aamussa, on koululainen jäänyt kotiin nukkumaan, ruat ja kaikki valmiina jääkaapissa ja tulee sitten ip. töihini minua vastaan.

Exän ja lasten tapaamiset toimii kiitettävästi :)

Näin meillä arki toimii, tästä voit saada jotain " vinkkejä" .

Vierailija
2/2 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse jouduin lopettamaan silloisessa työssä jäädessäni lasten lähi-vanhemmaksi..

ei oikein ollut edes vaihtoehtoja.. silloinen työ oli aamulla 4-6:sta 9-10neen ja iltapäivällä toinen pätkä 15-16:sta 18-21:een..

eihän tossa olisi jäänyt tilaa perhe-elämälle vanhemman ollessa koulussa saatikka sitte mistä olisi edes tuollainen hoitopaikka löytynyt... samoin ammatti-ihminenkin sen totesi etteiväthän tuollaiset työajat edes perhe-elämässä ole suositeltavia saatikka yh:lla käytännössä lähes mahdoton yhtälö

no nyt suunnittelen juuri taas hoitopaikkakuvioita että pääsisin koulutukseen ja saisin työn/ammatin joka sallisi paremmin yh:n elämän rajoitteet..

mut yleensä tuo vuorotyökin on yh-vanhemmila hieman ongelmallista.. no isoissa kaupungeissa enemmän ollaan siihenkin panostettu mutta jos pikkusenkaan pienemmällä paikalla asuu niin voi muodostua todellakin ongelmalliseksi, sit kun sekoitetaan vielä pakkaa että olisi lapsi koulussakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä