Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on ihan liian hyvä.

Vierailija
04.01.2006 |

Mä en ole pystynyt ja jaksanut tehdä mitään nyt kotona, kun olen sairaslomalla. Mies tekee kaiken ja väittää tykkäävänsä siitä. Nytkin tuossa vieressä istui ja vakuutteli miten tykkää astianpesukoneen täytöstä. Ja ei todellakaan ole mikään munaton mies ;-)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin on vaihtamassa kuopukselle vaippaa...

Vierailija
2/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

astioita pois... Tekee paljon kotitöitä ja hoitaa lasta yhtä paljon kuin minäkin (enemmän?) :) Olen todella onnekas!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tilanne et mies on joutunut ihan yhtäkkiä yksinhuoltajan rooliin. Ei ole paljon kokemusta lastenhoidosta ja pärjää mitä mainioimmin lapsen kans, tosin lapsi on jo aika iso.

ap

Vierailija
4/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa edes omaa lautastaan tiskikoneeseen. en tosin halua valittaakaan, varsinkin kun lapsi aloittaa puolipaiva tarhan ens viikolla ja olen joutonainen. siivojakin kay kerran viikossa.

Vierailija
5/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole aiemmin antanut miehelle mahdollisuutta olla isä.

nyt kannattaa ihmetellä, että olispa ollut helppoa kun tämän olisin tajunnut heti kun vauva syntyi.

Vierailija
6/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tullut kesällä minun ja lapseni elämään.

ap

Vierailija
7/10 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee pitkää päivää työkkärissä, mutta joka ikinen päivä kotiintullessaan käskee mut sohvalle pötkölleen, keittää kahvin ja kaappa tytön (4kk) kainaloonsa ja alkaa leikittää pientä.

Illalla lähtee yleensä vielä vaunulenkille ja käskee mun tehdä mitä haluan... Sanoo saavansa älyttömästi voimaa pikkuisen kanssa vietetystä ajasta!!!! Ihana mies...

Ja vielä 6v yhdessäolon jälkeen jaksaa yllättää mut silloin tällöin pienillä tai isommillakin lahjoilla ja kukkia tuo joka ikinen viikko...

Me viihdytään tosi hyvin kotona perheen kesken, mutta aina silloin tällöin lähdetään miehen kanssa leffaan ym. Mies ei pahemmin viihdy baareissa, mutta mua kehottaa lähtemään ainakin joka toinen viikonloppu... En tosin mene, mutta tuntuu hassulta, että kehottaa.. Itse käy joskus halvaantuneen kaverinsa luona 100km päässä kylässä.

Vierailija
8/10 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katkerana luen näitä juttuja unelmamiehestä. 15 vuotta yhdessä ja mies ei kapua edes yläkertaan lapsia nukuttamaan...

Vierailija
9/10 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on kyllä alusta asti ollut juuri noin ihana! Tekee ruokaa, laittaa pyykkejä, tai siis viikkaa ne kaappeihin, kun tietää etä mä en tykkää siitä hommasta.. Imuroi, laittaa tiskit, käy kaupassa, ja nyt kun meillä on vauva, hoitaa vauvaa kovasti. Töiden jälkeen kun on kotona, mä saan kans vaan olla, toki teen täällä työni päivisin. :)

Ja ennen vauvaakin mies on kovasti touhunut lasten kanssa, kuskannut harrastuksiin mun isoja lapsia (10 ja 12v)

Käyttänyt lääkärissä kun on ollu kipeinä jne. Kantaa huolen ja vastuun koko perheestä. Ja tuosta miehestä mä todellakin pidän kiinni, vaikka yks vamppi sitä yrittääkin.. ;) Mies vaan ei tahdo sille lämmetä, kun ei oo kuulemma mikää niin ihana luonne tuolla naisella.. On siis mieheni työkaveri.. ohoh, meni ohi aiheen.. :D

Vierailija
10/10 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitääkö miehen olla sohvalla kalsareissaan makaava passattava juntti että olisi mies..

kyllä se on mies joka osaa kantaa vastuunsa perheestään

yh-isä