Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuka on tilannut aconeita??

04.01.2006 |

kuinka nopeasti ne tulee? Itse tilasin eilen illalla, koska voin niitä alkaa odottamaan? Millaisessa paketissa ne tulee, onko huomiota herättävä pakkaus? Mahtuuko paketti normaalista postiluukusta, vai pitääkö noutaa postista? (tilasin 2 kpl paketin aconeita).

Paljon on kysymyksiä:)

Ei ole tosiaan niillä kiire, on vasta kp 18/28..ja tiedä tarvitseeko edes testailla..haluan vain ne pian jo kaappiin valmiiksi:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mistä niitä saa tilata? Ovatko paljonkin apteekin testejä halvempia? Entä luotettavuus? Kiitos jo etukäteen tiedoista!!

Vierailija
2/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat todella huomaamattomassa ruskeassa kirjekuoressa ja ainakin mulla mahtuivat hyvin postiluukusta.

Testejä voi tilata osoitteesta kotitestit.com. Maksun voi suorittaa helpoiten verkkopankin kautta.

Terveisin, Sippu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla testit tulivat 2 päivän kuluttua tilauksesta. Pidin niitä halvempana kuin apteekin testejä. Luotettavuuskin on varmasti hyvä.

=) Sippu

Vierailija
4/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli varmaan jo huomenna voisi tulla.

Vierailija
5/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa minäkin tehdä tilauksen :)

Vierailija
6/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistaakseni tilauksen pitäisi olla tehty ennen kello 13 vai oliko 15. On ne paljon halvempia kuin apteekissa, en nyt muista tarkalleen mutta apteekissa maksaa ainakin täällä Porissa 1kpl 4,0e.