Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapureiden naamat oli vihreenä kun meikäläinen aamupäivällä ajoi tuliterän

Vierailija
04.01.2006 |

Ford Focuksen pihaan. Ihanaa päästellä uudella autolla ja katella ihmisten ilmeitä. Meidän talossa muiden autot ei ole 2000-luvulta ainutkaan.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kateellisia näkee jo täälläkin heti jos on onnellinen esim. uudesta autostaan.

Asuimme ennen kerrostalossa(omistusasunto) ja siellä naapurit oli todella kateellisia uudehkolle Bemarillemme.

Nykyään asumme velattomassa omakotitalossa täällä pääkaupunkiseudulla ja autoina meillä on tämän vuoden mallinen BMW 525td ja minun käytössäni -04 Ford Focus(sitä edellistä korimallia).

Kauppakeskuksissa yms. ihmiset vaan kateellisina katselee kun me kurvaamme ylpeinä hienolla autolla parkkihalliin.

Vierailija
22/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahi tulee esiin kun kahvasta vääntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa ole riittävä kattamaan yhtiön kuluja. Yhtiönne on todennäköisesti mitä surkeammassa kunnossa rakennusteknisesti. Luulen että yhtiönne (ja myös sen asukkaat) elävät aika lailla kädestä suuhun. Ja kun putkistot sanovat pam, lämmitysjärjestelmänne poks, katto vuotaa ja julkisivu ja ikkunat kaipaavat remontin...voit vaan ap kuvitella miten sitten on mukavaa sillä focuksella pärtsäillä..;)

Vierailija
24/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on todella lapsellista näin sitä mainostaa ja olla tyytyväinen muiden kadehtiessa.. Luuletko nyt olevasi onnellisempi ihminen kuin ne saab- ja opel-kuskit? Tuskinpa vain.

Vierailija
25/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kauppakeskuksissa yms. ihmiset vaan kateellisina katselee kun me kurvaamme ylpeinä hienolla autolla parkkihalliin.

juu, juu

Vierailija
26/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei olla enää pankin kanssa naimisissa. t ap

Vierailija
27/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet melko läheltä meitä....EN voi sanoa kun HAHAHAHAHAHAHAAAAA,kun näin sut päivällä!!! Olisit nähny ilmees,senki pitkänokka...parin naapurin kanssa naurettiin massu vääränä kun mietittiin et ajattelet juuri noin...Ja oikeen arvattiin..täytyy ruveta soittaan mammoille,niin tullaan uudestaan ällisteleen sun Focustas =DDD =DDDD

Vierailija
28/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla ei oo kun 57 neliötä ja hoitovastike on 136,16 ¿ ja siihen kun laskee korjausvastikkeen mukaan tekee 257,52 euroa kuukaudessa. Asumme vajaa sata vuotta vanhassa kivitalossa.

Vierailija
29/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Noita kateellisia näkee jo täälläkin heti jos on onnellinen esim. uudesta autostaan.

Asuimme ennen kerrostalossa(omistusasunto) ja siellä naapurit oli todella kateellisia uudehkolle Bemarillemme.

Nykyään asumme velattomassa omakotitalossa täällä pääkaupunkiseudulla ja autoina meillä on tämän vuoden mallinen BMW 525td ja minun käytössäni -04 Ford Focus(sitä edellistä korimallia).

Töta jälkimmäistä fraasia siis. Joo, suomalaiset ovat kateellisia, ja jos joku on ylpeä jostain ni pidetään koppavana kusippänä jne... Mut miksen mä tunne sen kummoisempaa ylpeyttä tms ku ajan BMW 530i Touringilla? Mul on ihan sama onko joku kade vai ei, ja mul on myös ihan sama millä autolla mä ajan. Miinustetaan tästä nyt sellaiset asiat kuin bensajuoppous, käytännöllisyyserot jne...tarkoitan vaan sitä, ettei mua haittaa onko se Lada vai Mersu. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Rahalla se vaan on hankittu.

Vierailija
30/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno ajaa supermarketin pihaan jos näkys vaikka tuttuja. T.ap

Vierailija
31/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollasia kateellisia pellejä on kiva nöyryyttää.

Onnea vaan ap:n uudelle AUTOLLE!

Meillä on 2004 vuonna uutena ostettu V6 Mondeo farmari, todella nautittava auto.

Vierailija
32/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajamme Ford Fiestalla -89 mut silti mä oon hirveen tyytyväinen elämääni...tai sanotaan et siksi ku ei auton lyhennyksiin ja kaskoihin mene kaikki lantit niin olen onnellinen

Vierailija
33/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun jollain on kunnon auto.

Meille tulossa vähän käytetty sellainen saksanmaalta piakkoin.

Onko se V6-koneella? Millaista öljyä käytätte sen koneessa?

Olis kiva tietää että osaa ostaa oikeanlaiset öljyt yms. jo valmiiksi.

Vierailija
34/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen av:n kaikkien aikojen parhaat - ketjuun!

Vierailija
35/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sentään asutaan omakotitalossa ja meil on farkku BMW. Ja mä laitan AUTOTALLIN oven kii kaukosäätimellä! Voi naapuri raukat..kyl niitä varmaan kyrsii.

... Tai hei, ei sittenkään, mehän asutaankin hienostoalueella, kaikilla on tällasta! Ihanaa. Elämä on.

Vierailija
36/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehän ovat jo kokeneet helvetin :-D

Vierailija
37/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haluan satsata ELÄMISEEN (koti) ja en saksan halpoja " vähänajettuja" tuontiautoja tarvii...Saksassa lehdissä mainostetaan mittareiden ruuvaus operaatioita ja toisekseen eiköhän ne öljyt (toiv.oikeat öljyt) on valmiina;)

Vierailija
38/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuleva BMW on vähän ajettu ja todella hyvin pidetty/huollettu, on meinaan ollut tuttavaperheessämme uudesta lähtien.

Varustelultaan voittaa suomikotterot mennen tullen, on kaikilla herkuilla.

Eikä muuten ole veroineen mikään halpatuontiauto.

Vierailija
39/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ostanut, enkä osta, uutta autoa, koska minkään arvo ei laske niin nopeasti kuin auton vuodessa, kahdessa. Auto on huonoin mahdollinen rahan " sijoituskohde" .

Vierailija
40/61 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fordin omistajat pääsee taivaaseen? No koska elämä maanpäällä on yhtä helvettiä.

p.s.Minä haluan kyllä helvettiin, siellä on nimittäin kuumemmat bileet ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme