Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Elinluovutustestamentti**

Vierailija
21.12.2005 |

Anna lahja elämälle

On lahjoja, joiden arvoa ei voi mitata rahassa. Niiden antaminen perustuu lähimmäisenrakkauteen ja vapaaehtoisuuteen. Niitä ei tule ajatelleeksi, ennen kuin tarve osuu omalle tai jonkun läheisen, korvaamattoman ihmisen kohdalle.

Näihin mittaamattoman arvokkaisiin asioihin kuuluu suurin lahja, jonka voit antaa toiselle ihmiselle: elämän lahja. Sen voit antaa päättämällä, että elimiäsi saa käyttää kuolemasi jälkeen heidän hyväkseen, jotka tarvitsevat niitä voidakseen elää.

Elinsiirrolla pelastetaan yhä useampia ihmisiä lääketieteen kehityksen myötä. Allekirjoittamalla oman elinluovutuskorttisi nyt annat mahdollisuuden toisen ihmisen elämän jatkumiselle.

Sinä olet tässä asiassa korvaamaton.

Vain sinä itse voit päättää lahjasta elämälle

Tilaa tai tulosta elinluovutuskortti!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tiedän mikä arvo sillä on, että niitä elimiä luovutetaan. Hienoa teidän asenne!

Vierailija
2/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä sisuskaluillani teen kuoleman jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

---siis tuolta voit tilata tai tulostaa testamentin;)

Vierailija
4/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekistakin niitä saa.

Vierailija
6/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillekin (ovat jo isoja) olen näyttänyt sen ja kertonut sen olevan vakaa tahtoni. Nimittäin voisin kuvitella että jos kuolen, mieheni ei raskisi antaa leikellä minun ruumistani, mutta kun olen vakaan tahtoni perustellut lapsilleni he voivat myös vaatia sen noudattamista. Tiedän sen, sillä mieheni on hyvin herkkis ja tunteellinen.

Vierailija
7/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan itsestäänselvää, että kuolleen ihmisen elimet voidaan ottaa hyötykäyttöön.

Vierailija
8/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on ihan tarpeeksi ihmisiä. En halua, että minun elimilläni pidetään yllä keinotekoisesti yhdenkään ihmisen elämää.

Kun oma tyttäreni kuoli onnettomuudessa 4-vuotiaana, en silloinkaan antanut hänen elimiään eteenpäin, vaikka sairaalan henkilökunta asiaa kovasti kärtti ja jankkasi. Tahditonta. Oikeastaan heidän käytöksensä takia en varsinkaan anna omiani tai kenenkään läheiseni elimiä eteenpäin.

Vierailija
9/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua, entäpä lapsellesi?

Vierailija
10/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin teennäisesti pidetään henkeä yllä siirrännäisellä? Tyttärelläni vakava munuaissairaus mutta tulee elämään täyttä elämää kunhan munuaisen saa.

Vierailija
11/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. luuydinrekisteri on sellainen että ilmoittaudutaan ja sitoudutaan luuytimen luovuttajaksi, ja maailmanlaajuisesti voidaan tarvita luuydintä.

Luuytimen vastaavuuden löytäminen on erittäin harinaista ja moni luuydinluovuttajista ei todellisuudessa välttämättä koskaan pääse edes luovuttamaan, mutta jos näin käy niin pelastaa jonkun hengen.

Lisätietoa netistä, voin etsiä linkkiä..

14

Vierailija
12/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tietää tahtoni, samoin minä tiedän hänen.

Vierailija
15/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas musta on tullu vanha...:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän