Naapureiden naamat oli vihreenä kun meikäläinen aamupäivällä ajoi tuliterän
Ford Focuksen pihaan. Ihanaa päästellä uudella autolla ja katella ihmisten ilmeitä. Meidän talossa muiden autot ei ole 2000-luvulta ainutkaan.
Kommentit (61)
Rahat menee vissiin öljyihin ja pelleteihin ym. kustannuksiiin. Rivarissa jää vähän nautinnoillekkin rahaa. t.ap
Se on kuule se ja sama mikä vm on kyseessä. Mutta jos joku tykkää kituuttaa rivarissa niin mikäs siinä. Minä en autossa asu.
Onnea! Ajelkaa varovasti. Ihana että osaat iloita! Kateelliset eivät osaa jakaa iloasi. Mäkin haluisin vaihtaa autoa, mutta ain ei voi tehdä sitä mitä haluaa. Yritämme siis tunkeutua pikku biiliimme. Mut onnea teille ja nauti!
Itse ajan mieluummin käytetyllä isommalla autolla, kun uudella ja pienellä.
Toki voisin ostaa uudenkin, mutta rahat eivät riitä haluamiini merkkeihin, enkä suostu tyytymään ihan mihin vain.
Mutta kiva, että Focus on sinulle suuri nautinto... :o
kun laitoit ovet kaukosäätimellä lukkoon ja vilkut vilkahti?
Auto mitä en ikinä huoli, vaikka lapsia olisi " riittävästi" . Olisipa ihanaa saada joku kunnon jenkki :b
upeemman näköinen ja muotoilu on iiiihana. t.ap
vihreä, kun minä ajan sinun ohitsesi minun avomersullani?
minä en edes kiinnitä huomiota siihen millaisella autolla ihmiset ajaa vaikka itsellänikin on uusi auto.
olen ukolle sanonut että meidän pihaan ei sitten tuoda tai minä lähden. T.ap
Siis saatko muka oikeasti jotain nautintoa siitä, että kuvittelet muiden kadehtivan sinua, pikkusieulua?
Ei kukaan ole kateellinen mistään Fordista...
ainakin pääsynsä taivaaseen. Pietarin käy nääs sääliksi kaikkia Fordin omistajia....
Ja toiseksi, kun asuimme rivarissa 85 m2, meidän vastike, sähkö ja vesi n.200 ¿/kk ja nyt 120 m2 omakotitalossa vm. 2003 asumiskulut ovat 160¿. Lainanhoitokulut samat....joten ei se rivarissa asuminen niin kovin halpaa ole...eikä ainakaan nautittavaa...
Saabilla ja Opeellilla ja vetävät ryyppyä että auto jaksais käydä. t.ap
ja kateellinen kuvittelee, että häntä kadehditaan...
Vierailija:
En panisi rahaa tuliterään autoon, jos en omakotitalossa asuisi.