Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa kaunis kirjahylly olohuoneeseen? Linkki myös!

Vierailija
04.01.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi paljon kirjoja ja kirjahyllyinä yksinkertaiset kaappihyllyt, joissa lasiovet.

Vierailija
2/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on mun makuun huonekaluja (ainakin osa, ei siis kaikki...). t.sieltä myös olohuoneeneen kalusteet hankkinut

Toinen samantyylinen paikka on www.fasetti.fi (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaankin 2000 kirjaa ( ja suurin osa tietokirjoja, keittokirjoja ja loput historiallisia romaaneja tai romantiikkaa, sekä lasten ja nuorten kirjallisuutta)

Mulla on noita Boknäsin kirjahyllyjä kolme kappaletta täyskokoista ja vielä yksi täyskokoinen pitäisi ostaa kulmahyllyineen! Ääks.

Kerran aloin laskemaan (kymmenen vuotta sitten) että mulla on mennyt jo rahaa kirjoihin n 20 000 vanhaa markkaa... Ja se oli silloin.

Nyt olen siirtynyt ostamaan divareista ja kirpputoreilta sekä esim. huutonetistä, saa halvemmalla ja tekee löytöjä myös sellaisista kirjoista mitä ei enää kirjakaupasta saa.

Lisäksi en enää käy esim. Akateemisessa kirjakaupassa koska sieltä en ulos tule ilman kirjapinoa.

Vierailija
5/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään siksi kun se on sivistyneen oloista??

terveisin se 2 jonka mielestä kirjahyllyt ovat rumia ja kolkkoja...

Vierailija
6/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä saa itse koota sellaisen kuin haluaa

Vierailija
7/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonpoikaistyylinen/ moderni/ tyylihuonekalumainen/ sellainen englantilaiskartanomallinen jne????

Vierailija
8/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ostimme kirjahyllyä, mietimme näiden kahden välillä:

http://www.vepsalainen.com/tuoteprint.html?id=737

http://www.hkt-korhonen.fi/tuotteet/koti-raamit.html

Päädyimme koivuiseen Raami-hyllystöön, ilman noita ovia (hyllyn alaosassa on koivuiset ovet)...hyllyihin saa myös lasiovet. Olemme olleet todella tyytyväisiä, sillä saimme suunnitella täysin omanlaisemme hyllystön. Kallishan tuo oli, mutta kannatti satsata!

Meillä on todella paljon kirjoja, eikä ihan vähään aikaan ole halua muuttaa toiseen asuntoon, sillä muistan, miten paljon kirjalaatikot viisi vuotta sitten, muuttaessamme tähän nykyiseen asuntoomme painoivat...ja kirjoja on tuplasti enemmän nyt... :-)

Vierailija
9/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Villinki on kiva.

En ole siis ap vaan toinen kirjahyllyn hankkimista suunnitteleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi