Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies toivotti hyvää äitien päivää.. HÄH?

Vierailija
09.05.2015 |

Minulla siis on 10 vuotias tyttö. Olen tapaillut yhtä miestä nyt pari kuukautta ja tänään oltiin yhteydessä viestein kun lähdin tytön kanssa mummolaan viikonlopuksi. Mies laittoi minulle viimeiseen viestiin että "Hei ja hyvää äitienpäivää huomiselle!" 
Mitä? Kuuluuko hänen toivottaa äitienpäivää minulle sillä eihän hän ole lapseni isä tai minun lapseni? En tajua..Miksi? Oliko tuo jotakin vittuilua siitä että minulla on lapsi (hänellä ei ole lapsia)?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mummolle toivotetaan hyvää äitienpäivää vaikka sen ainut lapsi on kuollut, ihmiset osaa kyllä olla outoja/julmia:(

Vierailija
2/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi vaan olla kohtelias. En nää tuossa mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katopa kalenterista. Se on äitienpäivä, ei äidinpäivä. Niinistökin jakaa huomenna kunniamerkit 35 äidille, eikä ne ole sen omia äitejä...

Oikeesti, tää oli niin väsy aloitus, ettei mitään rajaa.

Vierailija
4/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hyvissä ajoin hankkiutua eroon ystävällisestä miehestä. Ap on selvästi ihminen, joka ei sellaista käytöstä siedä. Olen aivan varma, että löydät karkeakäytöksisemmän ja siis sopivamman tilalle.

Vierailija
5/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se vittuili. Pitää sua täti-ihmisenä. Kai nyt vetäisit kilarit ja teit bänät?

Meillä muuten duunissa (ollaan töissä sunnuntaisinkin) on äitienpäiväkakku, ei varmaan saisi sitäkään syödä, koska en ole pomon äiti.

Vierailija
6/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivotan tyttökavereillekin hyvät äitienpäivät,siis lapsellisille. Mikä ap:tä ihmetyttää??

Vierailija
7/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on toivotettu hyviä äitienpäiviä monesti ihan vain, koska olen nainen. :D

Vierailija
8/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivotan miespuolisille tutuilleni hyvää isänpäivää, jos satutaan niihin aikoihin tapaamaan. Sama juttu myös naispuolisten tuttujen kanssa äitienpäivän seudulla. Miksi ei saisi ihmistä muistaa, kun vielä tuommoinen sopiva hetki tulee, eikö se ole vaan positiivinen asia? Eikö äitiys/isyys ole pohjimmiltaan hieno asia, vaikka saattaakin olla esim. eroja tms. taustalla?

Vierailija
9/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on parasta pelata varman päälle ja toivottaa äitienpäivää kaikille, jotka hiukankaan muistuttavat naista. Kun sitä kuulemma odottavat jotkut lapsettomatkin naiset. 

Vierailija
10/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivotin mun naapurillekin hyvää äitienpäivää huomiselle, mitähän se musta nyt aattelee?

Vierailija
11/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala mitä idiootteja on olemassa, ap taitaa olla älyltään hieman rajoittunut. Oletko kehitysvammainen ?

Voi luoja ja huoh :/

Vierailija
12/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä on "Kaikkien äitien kunniaksi".

Vierailija
13/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattais jättää tää kortti katsomatta...

Vierailija
14/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen että tapailet sivistynyttä miestä. Ota rennosti ettet menetä häntä.

Vierailija
15/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä vähän outoa, että työkaverit, lasten kaverien vanhemmat, siwan kassa ym henkilöt toivottelevat hyvää äitienpäivää. Miellä äitienpäivän jotensakin henkilökohtaiseksi perhejuhlaksi ja tuntuu oudolle, että minulle joku ei niin läheinen sitä toivottaa. Mutta olenkin varmaan sitten outo ja kehitysvammainen.

Vierailija
16/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sanonut kiukkusesti sille "en mä ole sun äitis!!!!!!"

Vierailija
17/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, et taida ansaita häntä tai olet vain sivistymätön.

Vierailija
18/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:29"]Mikset sanonut kiukkusesti sille "en mä ole sun äitis!!!!!!"

[/quote]
:D

Vierailija
19/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työkaverit toivottivat eilen hyvää äitienpäivää, vaikka en ole heidän äitinsä. Hui. Selvää vittuilua, ja mikä pahempaa, toivotin heille "kiitos samoin".

Nyt on maailmankirjat sekaisin.

Vierailija
20/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä mielensäpahoittajia oikein kumpuaa?
On mullekin toivotettu hyvää äitienpäivää, kun en vielä ollut äiti vaan satumoisin samanikäisen ystäväni silloin 4-vuotiaan pojan kanssa liikenteessä sopivasti juuri äitienpäivänä. Vastasin toivottelijalle "kiitos" ja hymyilin. Toivotus oli varmaan ihan vilpitön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä