Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies toivotti hyvää äitien päivää.. HÄH?

Vierailija
09.05.2015 |

Minulla siis on 10 vuotias tyttö. Olen tapaillut yhtä miestä nyt pari kuukautta ja tänään oltiin yhteydessä viestein kun lähdin tytön kanssa mummolaan viikonlopuksi. Mies laittoi minulle viimeiseen viestiin että "Hei ja hyvää äitienpäivää huomiselle!" 
Mitä? Kuuluuko hänen toivottaa äitienpäivää minulle sillä eihän hän ole lapseni isä tai minun lapseni? En tajua..Miksi? Oliko tuo jotakin vittuilua siitä että minulla on lapsi (hänellä ei ole lapsia)?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äitienpäivää saa ja voi toivottaa kaikille äideille. Jos siitä vetää herneen nenään niin ei jumalauta

Vierailija
22/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä meillä oikein perusjuntti, jolla ei käsitystä hyvistä tavoista.

Hänen olisi paras jättää fiksu mies itseään fiksummalle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi vaan olla kohtelias. En nää tuossa mitään ihmeellistä.

Kohtelias? Hyvää äitienpäivää toivottavat lapset ja puolisot. 

Vierailija
24/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä asiakkaani tietävät, että olen äiti, ja niin miehet kuin naisetkin toivottavat hyvää äitienpäivää ja minä toivotan äitiasiakkaille myös hyvää äitienpäivää. 

Vierailija
25/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään nokkiinnu, kun joku sanoo hyvää vappua, vaikka en juhli sitä mitenkään. En koe omakseni. Minäkin niin joskus toivottelen. 1.5. on vappu ja se vain on, minusta riippumatta, ja minä "vietän vappua" sinä päivänä. 

Äiti liittyy kaikkiin, joten äitienpäivän sanominen ääneen ei loukkaa ketään.

Vierailija
26/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on toivotettu hyviä äitienpäiviä monesti ihan vain, koska olen nainen. :D

Ja naisena sinulla on aivan varmaan äiti , elossa tai pois nukkuneena. Täysin käsittämättömiä nyt te suuri osa olette

Vierailija
27/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tod.näk. vaan olla ystävällinen. Mutta vedä ihmeessä kilarit, aloita mykkäkoulu ja uhkaa sitten erolla. 

Vierailija
28/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä on vasta ylihuomenna.

Vierailija
29/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisena sinulla on aivan varmaan äiti , elossa tai pois nukkuneena. Täysin käsittämättömiä nyt te suuri osa olette

Äitienpäivä on perhejuhla. Ei meillä töissä toivoteta hyvää äitienpäivää, vaikka muuten esim. hyviä lokia toivotellaankin. 

Vierailija
30/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun aloitus oli 10 vuotta sitten. 

Vierailija
31/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivä on perhejuhla. Ei meillä töissä toivoteta hyvää äitienpäivää, vaikka muuten esim. hyviä lokia toivotellaankin. 

*lomia 😌

Vierailija
32/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mummolle toivotetaan hyvää äitienpäivää vaikka sen ainut lapsi on kuollut, ihmiset osaa kyllä olla outoja/julmia:(

Toivottavat tuskin ovat tietoisia tilanteesta, ettei lasta enää ole.

Vierailija
33/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
34/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi vaan olla kohtelias. En nää tuossa mitään ihmeellistä.

Kohtelias? Hyvää äitienpäivää toivottavat lapset ja puolisot. 

Niin Porvoossa tehdään näin. 

Vierailija
35/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten viime parisuhteessa minulle suututtiin aiheesta äitienpäivä kun en toivottanut silloiselle naiselle hyvää äitien päivää. Ongelma aiheutui siittä kun hän EI ollut äiti ihminen mutta vaati huomioimista kun "äitienpäivä on yleinen naisten huomioimis päivä eikä sillä ole väliä onko äiti vai ei, riittää kun on nainen niin pitää saada lahja ja huomiointia äitienpäivänä"

Vierailija
36/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikäs päivä se oli kymmenen vuotta sitten? Siis silloin kun tämä ketju on aloitettu.

Vierailija
37/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin mummolle toivotetaan hyvää äitienpäivää vaikka sen ainut lapsi on kuollut, ihmiset osaa kyllä olla outoja/julmia:(

Toivottavat tuskin ovat tietoisia tilanteesta, ettei lasta enää ole.

Siksi en toivottele muille hyvää äitienpäivää, koska en millään voi tietää mihin kipupisteeseen tahtomattani osun. Hyvää isänpäivää isättömäksi jääneelle?

Vierailija
38/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuttu rouva käymässä kun olin juuri sillä viikolla saanut keskenmenon ensimmäisestä raskaudesta. Toivotti lähtiessään hyvää äitienpäivää. Huomasin, että sanottuaan tajusi möläyttäneensä hölmösti.  Kiitin ja toivotin myös hänelle ( hänellä oli jo lapsia).   Ei minulle jäänyt asiasta traumoja.

Vierailija
39/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten viime parisuhteessa minulle suututtiin aiheesta äitienpäivä kun en toivottanut silloiselle naiselle hyvää äitien päivää. Ongelma aiheutui siittä kun hän EI ollut äiti ihminen mutta vaati huomioimista kun "äitienpäivä on yleinen naisten huomioimis päivä eikä sillä ole väliä onko äiti vai ei, riittää kun on nainen niin pitää saada lahja ja huomiointia äitienpäivänä"

Olisin juossut tuossa vaiheessa jo lujaa karkuun. Ilmeisesti niin teitkin? 

Vierailija
40/40 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kyllä vähän outoa, että työkaverit, lasten kaverien vanhemmat, siwan kassa ym henkilöt toivottelevat hyvää äitienpäivää. Miellä äitienpäivän jotensakin henkilökohtaiseksi perhejuhlaksi ja tuntuu oudolle, että minulle joku ei niin läheinen sitä toivottaa. Mutta olenkin varmaan sitten outo ja kehitysvammainen.

Tai olet hyvin nuori?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi