Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puute vaivaa. Kuinka kasvaa " aikuiseksi" ?

Vierailija
04.01.2006 |

Vaimolta tämä " kasvu" on onnistunut, sillä hän haluaa naida korkeintaan pari kertaa viikossa. Vaikka suhteemme on kohta 10 v. pitkä ja tenaviakin on, tahtoisin kaiken aikaa naida vaimoani niin kuin ennen vanhaan. Unelmoin siis siitä, että saisin vaimoltani joka päivä 2-3 kertaa. Runkata en haluaisi. Jo vuosia olen yrittänyt kasvaa eroon seksi- ja orgasmiriippuvaisuudestani. Ei vaan tunnu onnistuvan.

Onko tämä joka miehen kohtalo? Menettääkö nainen intohimonsa aina, jos suhde kestää vuosia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kasvanut aikuiseksi ennen kuin tunsinkaan häntä.

Vierailija
2/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun naitiin useiden vuosien ajan monta kertaa päivässä, aloin luulla että vaimo haluaisi samalla lailla myös jatkossakin. Miksi se lopahtaa joillakin? Mikä tappaa naisen intohimon? Katoaako todellinen rakkaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, lohduttaako tää kommentti yhtään. Kai sinä kuitenkin oikeesti kidut, jos et saa tarpeeksi seksiä. Mikset muuten halua runkata?

Vierailija
4/7 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaat. Miksi kiduttaa itseään? Meillä minä olen tässä suhteessa isoruokaisempi ja kerran päivässä käy hyvästä alusta. Loppu sitten hoituu omin käsin.

Kaikki ovat tyytyväisiä ja hyvillä mielin.

t.mään, toivottavasti ei koskaan aikuinen tässä asiassa ;)

Vierailija
5/7 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilenpä, että toisinaan vain sun mieliksesi.

Vierailija
6/7 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen seksuaalisesti melkoisen vapautunut ja nautin siitä kovasti. Silti en tunne tarvitsevani seksiä kuin kerran tai kaksi viikossa. Näin on ollut koko seksuaalielämäni ajan. Oli suhde sitten uusi tai vanha. Sillä ei ole MITÄÄN tekemistä rakkauden määrän kanssa.

Onneksi minulla on partneri joka ei itsekään vaadi/tarvitse kerran päivässä touhua. Mutta kun meillä sekstataan niin se onkin sitten hyvää ja pitkään :-)

Vierailija
7/7 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä joka päivä kerran ja olen leikilläni sanonut miehelleni että erotaan jos et anna kerran päivässä.

en osaa kasvaa aikuiseksi :D