Voi itku! Tapailemani mies paljasti syövänsä riisipuuroa ympäri vuoden
Mies oli kehunut olevansa amatööriksi melko kelpo kokki, joten juttelimme sitten pitkän tovin erilaisista ruoista ja makumieltyksemme osuivat erittäin hyvin yhteen. Sitten kuin taikaiskusta mies paljasti syövänsä tosiaan riisipuuroa ihan vuodenaikaan katsomatta! Jäin välittömästi sanattomaksi ja odotin mieheltä ikään kuin tilanteen pelastusta; "no vitsi vitsi, sehän on joulupuuroa ;D" mutta ikäväkseni mies oli ihan vakavissaan... Nousin sängyltä ja sanoin, että en ikävä kyllä osannut aavistaa tällaista. Että ei sitä niin voi ajatella, että riisipuuroa syödään silloin kun halutaan, vaan se on joulupuuroa ja kuuluu luonnollisesti joulupöytään. Mies oli (muka??) hämmentynyt ja pyysi minua jäämään, mutta minun oli pakko lähteä kotiin miettimään. Kyllä kiukuttaa ajatuskin siitä, että mies yritti periaatteessa kusettaa minut kimppaan ja pyöräyttämään lapset, joille olisi sitten muina miehinä opettanut, että joulupuuroa voi syödä ihan milloin vain!
Nyt mies soittelee taukoamatta ja pyytää, etten jättäisi häntä. Jättäisi?!? Taisin jättää jo...
Kiitos asiallisista kommenteista, ne tulevat tarpeeseen! :)
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:00"]Pysy erossa miehestä, se on ehdottomasti oikea päätös ja teidän molempien parhaaksi.
[/quote]
Tiedän. Kiitos asialliseta vastauksesta :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:00"]Pysy erossa miehestä, se on ehdottomasti oikea päätös ja teidän molempien parhaaksi.
[/quote]
Tiedän. Kiitos asialliseta vastauksesta :)
[/quote]
Asiallisesta
eikö ihmiset vappukrapuloissaan parempiin provoihin pysty?
Voi ei, ymmärrän tilanteesi, oon nimittäin valitettavasti kokenut vastaavaa. :( Mulla tää meni vielä niin, että mies ei edes avoimesti tunnustanut taipumustaan. Asia paljastui mulle ihan puun takaa, kun löysin lokakuussa miehen jääkaapista rasiallisen pashaa! Tunnusti vasta, kun tivasin ja kertoi syövänsä sitä ympäri vuoden välipalana. Se suhde oli sit siinä.
Niin absurdia, ettei ollu ees hauskaa...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:04"]eikö ihmiset vappukrapuloissaan parempiin provoihin pysty?
[/quote]
Missä krapuloissa? Kas meistä ERÄÄT osaavat olla ilman ainaista kännäystä! ;) mites se SINUN laitasi on, vieläkö laatta lentää ja päätä jyskyttää?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:05"]Voi ei, ymmärrän tilanteesi, oon nimittäin valitettavasti kokenut vastaavaa. :( Mulla tää meni vielä niin, että mies ei edes avoimesti tunnustanut taipumustaan. Asia paljastui mulle ihan puun takaa, kun löysin lokakuussa miehen jääkaapista rasiallisen pashaa! Tunnusti vasta, kun tivasin ja kertoi syövänsä sitä ympäri vuoden välipalana. Se suhde oli sit siinä.
[/quote]
Kauhea mies. Mistä näitä sikiää? Onneksi sait asian selville pian.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:17"]Niin absurdia, ettei ollu ees hauskaa...
[/quote]
Ei minustakaan. Ap
Ap, tuo oli vain jäävuoren huippu. Mies ei varmasti noudata mitään muitakaan perinteisiä sääntöjä ruuan suhteen. Pelastuit ajoissa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:04"]eikö ihmiset vappukrapuloissaan parempiin provoihin pysty? [/quote] Missä krapuloissa? Kas meistä ERÄÄT osaavat olla ilman ainaista kännäystä! ;) mites se SINUN laitasi on, vieläkö laatta lentää ja päätä jyskyttää?
[/quote]
Jaa missä krapuloissa?? :D eikö se krapula nyt jo ihan haise aloituksesta :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:04"]eikö ihmiset vappukrapuloissaan parempiin provoihin pysty? [/quote] Missä krapuloissa? Kas meistä ERÄÄT osaavat olla ilman ainaista kännäystä! ;) mites se SINUN laitasi on, vieläkö laatta lentää ja päätä jyskyttää?
[/quote]
Jaa missä krapuloissa?? :D eikö se krapula nyt jo ihan haise aloituksesta :D
[/quote]
En tiedä miten saat krapulan ilman alkoholia? Itse en onnistu. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:22"]Ap, tuo oli vain jäävuoren huippu. Mies ei varmasti noudata mitään muitakaan perinteisiä sääntöjä ruuan suhteen. Pelastuit ajoissa.
[/quote]
Tiedän. En häpeä TIPPAAKAAN!!!! Kunnioitus, rajat, totuus. Ne täytyy aina löytyä, sanon MINÄ.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:21"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:04"]eikö ihmiset vappukrapuloissaan parempiin provoihin pysty? [/quote] Missä krapuloissa? Kas meistä ERÄÄT osaavat olla ilman ainaista kännäystä! ;) mites se SINUN laitasi on, vieläkö laatta lentää ja päätä jyskyttää? [/quote] Jaa missä krapuloissa?? :D eikö se krapula nyt jo ihan haise aloituksesta :D [/quote] En tiedä miten saat krapulan ilman alkoholia? Itse en onnistu. Ap
[/quote]
Kerro sä miten saat? Sähän se tässä oot kamalassa krapulassa kahden päivän pämppäämisen jälkeen :D sihahtaako tänäänkin?
Mitä väliä???? Eikös se tee elämästä juurikin elämisen arvoista, ettei välttämättä noudata aina "sääntöjä". Jos mämmiä myytäisiin kaupoissa vuoden ympäri, söisin varmasti sitä joka viikko :) toivon todellakin ettet ole tosissasi haha :D:D
Minäpoika laitan tilliä kaurapuurooni.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:46"]Jatkoa suksiboksiprovolle! Huom, ei uppoa, keksi uutta!!!!!
[/quote]
Näitä saman tyylisiä ollut enemmänkin. Voi huoh, kun nää on tympeitä...
Toivottavasti nää jutut naurattaa edes kirjoittajaa itseään, koska ketään muita ei. Näin väsynyttä ja huonoa läppää harvoin lukee.
No, huh....kummalla teistä se ongelma? sinulla ainakin on. Mene johonkin psykologille puhumaan pakkomielteistäsi. On tää maailma ihmeellinen. Voihan se ongelma todellakin olla vaikka joulupuuro. Ja kyllöhän ihmiset keksii mitä kummallisempia ongelmia. Milloin mitäkin mikä ahistaa tai mikä pistää hakkaamaan.
Minulla on kaksi poikaa. Olen keksinyt hyvän keinon karkottaa epämiellyttävät miniäehdokkaat. Keitän aamupalaksi riisipuuroa ja tarjoan vielä kanelisokeria sekaan. Jos ei se auta, päivällä on lammasta ja mämmiä.Kahvin kanssa on pullaa kermavaahdolla ja hillolla, paitsi helmikuussa, jolloin tarjoan piparkakkuja ja maustekakkua. Sitten kerron, että nämä on perheemme lempiruokia ja niitä poika edelleen haluaa. Päivälliseksi paistan kinkun.