Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mieheni tajuamaan, että hän on PASKA!

Vierailija
04.01.2006 |

Meistä minä olen paremmin koulutettu, paremmassa työpaikassa ja tienaan tuplasti mieheni verran. Tämä ottaa häntä päähän niin hirveästi, että hän on sitten keksinyt itselleen kaikenlaisia " töitä" , joita yökaudet nyhräämällä tietokoneensa ääressä yrittää kompensoida omaa vähäpätoisyyttään. Minua taas ärsyttää suunnattomasti, että heti kun tulen kotiin, ukko sulkeutuu huoneeseensa koneensa ääreen ja antaa minun huolehtia kaikista kotitöistä ja tietenkin myös lapsista.

Nytkin ukko on ollut lähes 3 viikoa joululomalla, ja huom. tällä viikolla myös lastenhoitajamme on ollut meillä töissä. Siitä huolimatta se hemmetin älykääpiö alkoi taas eilen selittää, kun olin ollut 12 tuntia töissä, että nyt on minun vuoroni hoitaa lapsia, niin että HÄN pääsee tekemään töitään.

Millä saisin sen apinan tajuamaan, mikä PÖNTTö se on? Jos yritän esim. ehdottaa, että voisimme toteuttaa jonkinlaista työnjakoa vaikkapa viikonloppuaamuisin, niin ukko saa heti raivarin. Keskustelusta ei tule yhtään mitään, on niin arka asia äijälle tämä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki mieheni yrittää tehdä itsestään tärkeän, mutta on raivostuttavaa, että mä joudun huolehtimaan kaikesta, vaikka hän on lomalla.

Vierailija
2/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla aloittaa noita keskusteluja. Vähän vaikutat yksinkertaiselta, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän väsymyksesi, mutta tilannetta varmasti vaan pahentaa jos tuot esille miehellesi sitä että olet paremmin koulutettu, paremmassa työpaikassa ja tienaatkin tuplasti miehen verran. Noi on nimittäin arkoja asioita miehelle kuin miehelle.

Koita kehua miestäsi niissä asioissa joissa hän vahvemmilla. Ja istä kautta saada miehen itsetuntoa kondikseen, ettei hänen tarvitsisi päteä noilla yli- yms. töillään. Ehkä työnjakokuviotkin kotona siitä lähtisivät selviämään.

Paskaksi haukkuminen tms. tuskin auttaa.

Vierailija
4/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikäli, että on ollut tosi vaikea saada miestä osallistumaan mihinkään. Yhteen aikaan kun oltiin molemmat töissä, olis flunssassa ja jouduin silti tekemään kotona töitä. Miehellä oli samaan aikaan lomaa, mutta siitä huolimatta hän ei voinut tehdä tippaakaan kotitöitä ilman nalkutusta. Ja vaikka asian kuinka selittää nätisti, tilanne paranee noin puoleksi tunniksi. Ja sitten on taas sama edessä. Pahinta tämä on siinä mielessä, että halveksuntani miestä kohtaan on poistanut meikäläisen seksihalut lähes kokonaan. On vaikea haluta sellaista mitä halveksii.

Vierailija
5/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sun täytyy 12-tuntisen työpäivän jälkeen jaksaa lasten- ja kodinhoito, jotta miesraasu pääse itsetuntoaan kohottamaan, huolimatta siitä, että hän on lomalla ja apuna on ollut vielä lastenhoitaja!

T:samantyylisestä asiasta TÄÄLLÄ paskaa niskaan saanut

PS. Jos tilanne ei muutu, kannattaa harkita vaihtoa ja katsoa tyyppi, jonka itsetunto kestää realiteetit ;)

Vierailija
6/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itseäni sen takia, mutta näin silti tapahtuu. Ja vieläpä melko usein.

En muuten mitenkään korosta omaa " paremmuuttani" , mutta taitaa mies sitä funtsia sitäkin enemmän. Vaan miten voisi muuttaa tosiasioita?

AP

Vierailija
7/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa touhua, seko taidat olla sinä! Mene hoitoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi