Tuleeko täti vai olenko raskaana???
Pistin jo tämän viestin tuonne kolibreihin, mutta siellä sitä ei kukaan kommentoinut...hukkui sinne muiden viestien joukkoon...
Josko nyt uusi aloitus osuisi paremmin silmiin... ;)
Eli tilanne on edelleen sama...
Olemme pupuilleet koko joulukuun ilman ehkäisyä ja nyt pitäisi menkat alkaa, mutta vaikka alavatsaa samaan malliin (siis kun menkkojen alussa) on jo muutaman päivän vihlonut ei ole vielä täti tullut!
Sitä tässä mietin, että olisiko se oire raskaudesta, kun jotenkin tuntuu että pissakin haisee ihan kummalliselle...
Onko kukaan kuullut moisesta oireesta??
Myös tuntuu että vessassa saa rampata koko ajan vaikken edes kovin paljon juo ja hiukan paleltaa...
Ehkä sekavasti selitetty, mut jos ymmärrätte!
Nämä voi tietenkin olla vain toive ajattelua, mutta en kyllä vielä uskalla mennä testiäkään ostamaan.
Jotenkin sitä aina unohtaa ne ensi oireet vaikka kolmesti olen jo raskaana ollutkin...
Mitäs mieltä te muut olette..?
Mukavaa alkavaa vuotta ja paljon plussia kaikille!!!
Kommentit (103)
Minulla 2 raskautta ja yksi keskenmeno takana, ja kaikissa on ollut alussa menkkamaisia kipuja alavatsalla, sekä tihentynyt wc-hätä.
Eli kyllä ne raskausoireita on:)
Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin ja toivotaan sieltä testistä plussaa!!
Onnea matkaan!
Kyllä kai se täytyy uskaltautua apteekkiin ostoksille...
Huomen aamulla sitten testailen vaikka eikai sillä enään niin väliä ole, että milloin...?!
Muita " oireita" ei vielä ole, mutta ei mulla kyllä aikaisemminkaan ole ollut mitään kovin suuria oireita.
Jännittää ja pelottaa jo sekin, että mitäs se mies tuumaa asiasta, kun on kumminkin aina välillä aika epäileväinen kolmannen suhteen.
Tulen huomenna kertomaan testin tuloksen joka on kumminkin nega, kun olen aika pessimistinen ihminen... :D
Mutta, plussia kaikille....
ja aurinkoista päivän jatkoa!!!
Menkat pari päivää myöhässä ja juuri on ollut tuollaista menkkakramppia, vessassa juoksemista jne. mutta testasin juuri aconilla negan. Pitäisikö testata aamulla uudestaan vai odotanko pidempään? Pissa oli ennen testausta rakossa n. 4 h, mut toisaalta join ison lasillisen maitoa juuri ennen testausta. Testissä ei näy edes viivanpaikkaa ja 15 min olen sitä tihrustellut...
Tule ilmoittelemaan heti kun olet testannut, täällä kovasti jännätään!!
Mulla on nyt kieeronpäivä 40 ja täti ei ole tullut (tosin ollut kierrot sitä sun tätä),ehkäisyä ollaan käytetty horjuvalla huolellisuudella.
Myös mulla vessahätää,selkäkipua ja menkkakivut masussa.
Olen myös 95% varma,että en ole raskaana(siis tää on olo vaan).
Mutta ihan mielenkiinnosta vastasin tähän ketjuun,kun on kivaa nähdä,että miten meillä samanaoireisilla kullakin käy.
Mulla myös valkovuoto on sellasta jännän paksua ja tuntuu ehkä just sne takia,että menkat on alkaneet,kun tuntuu jotakin valuvan. ja sitten sitä ramppaa vessassa tsekkaas tilannetta ;)
jos testisi näyttää negaa, niin suosittelen lääkäriin menemistä. Pissan " haiseminen" saattaa johtua VTI:stä ja siihenkin liittyy oireena alavatsakivut ja vessassa ramppaaminen. Toivotaan että oireesi ovat raskautumisesta :)
Pistin miehen asialle....töistä tullessaan toi testin joka nyt odottelee tuolla vessassa aamuisia toimenpiteitä :)
Jännittää...
Ja en usko että mulla olis tulehdus koska niitä olen elämäni aikana sairastanut niin monia eikä oireet sovi niihin!
..kun näin että olet kirjoitellut. Ajattelin että olet jo testaillut:)
Mutta kai minun pitää malttaa odottaa uutisiasi huomiseen:)
sama tilanne. Tädin olis pitänyt tulla viimeistään tänään. Jo muutaman päivän on ollut vatsassa/selässä menkkamaisia tuntemuksia, mutta tätiä ei kuulu.. Testailen huomenissa kun tilaamani r-testit pitäis tulla postissa. Tuun aamusella kurkkaamaan onko muilla plussannut! Jännittävää..
-äitikki-
Tsempit raskautumisiin muille...tänne tuli täti tänään ...
Joku tulehdus? Mulla pissa haisee ihan tavalliselle eikä ole kirvelyä.
pahoittelut ruttunaamalle :(
2xx ja äitikki: tsemiä testailuun! Pidän peukkuja! Ja kertokaapahan sitten! Ehkä minäkin vielä testaan jos tätiä ei näy. Mutta miksi sitä ei näy kun LH-piikistä on jo 17 vrk? Vai olisiko 6 vrk oletetun oviksen jälkeen tulleet krampit kuitenkin merkki oviksesta? Kuvittelin niiden olleen kiinnittymiskipuja... Nyt on ollut tosi kovia kramppeja viimeiset 4-5 pv.
Oliskohan jossain muuten koiria jolle olisi opetettu tunnistamaan raskaana olevat hajusta...? Onhan niitä " kiimakoiriakin" jotka nuuhkivat lypsylehmiä ja kertovat mitkä lehmät ovat kiimassa.
Heräsin yöllä puoli kahdelta ja menin tekemään testin
ja tulos on
NEGATIIVINEN
Olin aika varma tuloksesta, vaikka ei ole kyllä tätikään ilmoitellut tulostaan, ei enään edes alavatsaa kipristele.
Mulla on nyt aika kauan ollut jo melko säännöllinen kierto 29-32 pv.
Mutta esikoista tehdessä kierto vaihteli tosi rajusti...jos nyt taas on pitkä kierto joten en ihan menetä vielä toiveita syysvauvasta...
eli tätiä odotellessa tai sitten uusia oireita ;)
Kiitos kaikille tsempistä ja toivottelen kaikille paljon +++++++
Ja minä kun niin sitä plussaa sinulle toivoin!!Mutta eikös se ole niin että toivoa ei saa heittää ennenkuin menkat on alkaneet:)
tuli täälläkin.. Tätiä ei kuulu kp35/30-33.
joko plussasitte? Täällä on menossa kp 32/28 ja edelleen negaa... pitäisiköhän kokeilla huomenna jollain toisella testillä kuin aconilla? Alan vahvasti epäilemään että ko. testit ovat viallisia. Ihan mielenkiinnosta testasin myös ovistikulla, ja siihen tuli hyvin haalea testiviiva.
Sunnuntaina en voikaan testailla kun olemme silloin mökillä. Jos maanantainakin on vielä negaa eikä tätiä näy, niin soitan neuvolaan jos ne ottaisi verikokeen. Yleensä saan tädin tulemaan pupuilulla tai viimeistään juoksulenkillä. Nyt olen noiden lisäksi tehnyt paljon lumitöitä muttei mitään tule. Ja raskausoireet on ihan selvät. Kävin gynellä joulukuun alussa ja kaikki oli hyvin.
No, tuli mieleen että mun sisko on kätilö :P Tietäisiköhän se? Toisaalta, jos kysyn, niin vauvayritys tulee sen tietoon, enkä haluaisi vielä kertoa vaikka raskaana olisinkin.
Tällaista pähkäilyä. Jos nyt ei olisi pyhäpäivä niin soittaisin heti neuvolaan. Kaikenlaista piinailua sitä joutuu naisena kestämään :/
.... kp 38/32-34 ja edelleen negaa tänä aamuna :-( Menkkoja ei näy eikä kuulu, tosin raskausoireitakin on minimaalisesti verratuna ekaan raskauteen ja toiseen raskauteen, joka päätyi keskenmenoon rv 8. Tänään kyllä jouduin aamupäivällä tekemään tuttavuutta vessapöntön kanssa, että olikohan sitten mahatautia vai kuitenkin raskausoire?! Toisaalta mietin, että josko olen tullut raskaaksi, mutta mennyt heti kesken, mutta siis myöhästyttää menkkoja. Voih, kumpa olisinkin raskaana!?! Nyt odotan kyllä ainakin viikon ennen kuin testaan uudelleen.
Mites muut piinailijat?
ollaan kummissaan. kp.36/30-33. Ei mitään täti oireita enää ollenkaan. Aika reilusti valkovuotoa. Vähän ollut huono olo tänään. Aamulla testasin ja oli ihan puhdas nega!! Jotekin niin outoa.. alkais nyt sitten edes ne menkat niin tietäis missä mennään..
Mukava kun on muitakin joilla sama tilanne, niin ei tartte yksin ihmetellä.. vaikka toivon teille tietysti pikaista plussaa.
niin ja mä olen testannut raskaus.comin Advanced Ultra HCG 10mlU ja pitäis siis olla todella herkkä!!
Pistäkäähän sitten välillä tilannetietoja tulemaan =)
äitikki
äitikki: sulla on tismalleen sama tilanne kuin minulla! Tätioireet on pikkuhiljaa hävinneet ja valkovuotoa on runsaasti. Unettomuus on myös muuttunut kovaksi väsymykseksi, hikoilen ihan julmetusti ja etova olo senkun lisääntyy. Kohdunkaula on kivikova ja kaukana ylhäällä. Päiväkirjani mukaan edellisessä raskaudessa oli ihan samat oireet. Testasin aamulla negaa Acon10:llä ja iltapäivällä apteekin omalla kun epäilin aconin laatua. Miestäkin alkaa vähän jo kummastuttaa...
Seuraava testi on edessä maanantaina - jos sekin on vielä negaa niin ei muuta kuin lekurille. Luulisi jo ultrassakin joku ruskuaispussi näkyvän!
Mutta musta tuntuu että kyllä me kaikki raskaana ollaan ;) Tehdäänkös oma pino? =D
Mitä kuuluu 2xx:lle?
Mulla myös ollut aina oireina tuo vessassa juokseminen. Menkka tuntemukset mulla tullut myös.
Nyt kipin kapin testiä ostamaan =)
Pidän peukkuja ,että plussaa tulisi.