Viereisessä talossa myydään meidän kotia vastaavaa asuntoa ja hinta on
190 000e. Kyseessä 1v sitten valmistunut saunallinen pienkerrostaloasunto missä neliöitä noin 90, lasitettu parveke ja piha.
Meillä on vh heillä ei ja pihamme sekä " pää" makuuhuoneemme on isompi, wc pienempi mutta sen sijaan meidän kh/saunatila on rutkasti isompi.
Me maksoimme tästä kun tää toissavuonna valmistui 140 000e.
Kommentit (12)
Silti saan kunnan työntekijänä samaa palkkaa kuin saisin missä tahansa Suomen kunnassa. On se niin väärin. Halvempien asuntojen alueilla asuvat tietenkin älähtävät, että on oma syymme, että asuminen maksaa täällä sen mitä se maksaa, mutta pitäisikö siis olla asumatta?
Aivan tarkkaan.. Ja tämä vielä ns. halpoja kämppiä tällä seudulla (enempää en voi kertoa..). Ja matkaa keskustaan 5km, mutta toki ratikalla pääsee. Itse maksoimme 2 vuotta talon ollessa uusi 150 000e
en tiedä mitä me tästä pyydettäis mutta kyllä se kymmeniätuhansia enemmän olis kuin mitä itse maksoimme:) ja hintaa nostaa sekin että hankimme viime syksynä lasituksen tohon meidän 20m2 parvekkeelle ja lattiat on parkettia ym.
Ap
Mies pääseen muutaman vuoden päästä alennetun eläkeiän perusteella eläkkeelle ja tarkoituksena on sitten realisoida omakotitalo Helsingissä ja muuttaa maaseudulle. Väliraha helpottanee elämää melkoisesti.
kerrostalosta asunnon 80 neljöö hintaan 72000¿ nyt hinta pyörii siinä 125000-135000¿.
Hinnat on todella kallistuneet.
Meidän piti ostaa silloin 4 huonetta ja keittiö, mutta päädyimme tähän kolmioon toistaiseksi. Tuskin näillä hinnoilla mihinkään muutetaan.
Ihmiset ovat vähitellen havahtumassa noiden hintojen järjettömyyteen, ja pienempituloiset ei kohta edes pysty ostamaan kämppiä!
Se mitä luultavasti saatte ei ole lähelläkään sitä pyyntiä! Ja samat asunnot pyörii noilla hinnoilla pitkään ja taasen pitkään myynnissä. Mitä tuohon jonkun 190t maalla elämiseen tulee, niin meidän kahta autoa et saa tuolla rahalla. Ja ei ne autot sen edullisempia maallakaan ole...riippuu tietysti millä autolla haluaa ajaa ;)
Itse muuteta tästä niin mihinkään, että myydä ei, mutta jos olisi vaikka joskus pakko niin menee ihan varmasti hyvällä hinnalla on sen verran ytimessä kuitenkin ja huippuasunto.
Että tällaista täällä meillä. Eihän noissa Hesan suunnan kiinteistöhinnoissa ole mitään järkeä!
Mä en ihan periaatteesta maksa niin paljon. Kituutan sitten vaikka vuokralla pari vuotta vielä.