Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on olemassa niiin paljon epäkelpoja miehiä?

Vierailija
04.01.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan käytökseen siis voi vaikuttaa! Niinpä aikuinen mieskin voi sen tehdä. Vastuu tekemisistä on siis hänellä, ei äidillä!

Vierailija
22/28 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 petti vaimoaan ja vaihtoivat toiseen. 4 elää edelleen suhteessa. Mistäkö tiedän? Eri kautta. Mies on kertonut ystävälleen tai ystävä ollut paikalla. Ystävä kertonut minulle. Mies itse kertonut minulle.

Oikeastaan voisin vielä lisätä listaa ainakin 6 miehellä, koska ainakin 6 varattua miestä on aikojen saatossa yrittänyt vakavasti iskeä minua ravintolassa tai työmatkalla, siinä onnistumatta. Enpä uskonut näitä olleen näin monta, mutta nopeasti laskien kyllä. 2 eri kertaa on yrittänyt mies tunkea hotellihuoneeseeni. Siinäpä sitä kertoilet, että kuule eiköhän tavata aamulla aamiaisella... Viimeksi pikku jouluissa yksi 2 lapsen isä yritti. Ei veinannut uskoa millään, että ei kiinnosta. Miksi ei? No yksinkertaisesti siksi, että on mies ja lapset kotona. Ei tuntunut riittävän perusteeksi, joten häivyin vähin äänin paikalta...

Eri ikäisiä miehiä, lapsettomia tai lapsellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kasvatus vaikuttaa lapseen vain 20 %, loput tulee geeneistä ja ympäristöstä?

Menee vähän niinkuin ristiin nää jutut

Älkäähän oikeesti unohtako ympäristön merkitystä, on paljon suurempi kuin kasvatuksen

Vierailija
24/28 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsuudenkodista (pääosin) ihminen saa sen käsityksen, kuinka paljon hänen tulee omaa käytöstään ja sen vaikutuksia muihin ihmisiin pohtia ja tuleeko käytöstä korjata muita loukkaamattomaksi vai ei.

MInulla on mennyt aika kauan, kunnes mies ymmärsi, ettei hän voi toista ihmistä toistuvasti loukata. tai itse asiassa mies ei halunnut loukkaamisen seurauksia eli eroa ja sitä kautta alkoi pohtimaan, ettei hän halua omaa rakasta(?) vaimoaan loukata tarkoituksella tai edes vahingossa, saati sitten muita ihmisiä..

Vierailija:

Omaan käytökseen siis voi vaikuttaa! Niinpä aikuinen mieskin voi sen tehdä. Vastuu tekemisistä on siis hänellä, ei äidillä!

Vierailija
25/28 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisetko eivät petä?

Vierailija
26/28 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitten työelämässä

Vierailija:

ja naisetko eivät petä?

Vierailija
27/28 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin on itse kypsynyt ajatukseen.

Vierailija
28/28 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkelvoista naisista voi aloittaa ihan oman ketjunsa ja siitä tulee varmasti kans aika pitkä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme