Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMISIMPUKAT keskiviikkoon

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan täällä sitä äippärahapäätöstä!!! Hitto kun ei lainkaan tiedä mitä tulee saamaan ja 10.1. alkaa ä-loma. Jään suoraan hoitovapaalta joten ne rahat on jo sitten saatu ja nyt en tiedä milloin tulee ja mitä tulee mua stressaa!!

Tukalaa oloa täälläkin, yöt valvotaan kuten aikamoni muukin helmikuisista ;). Lonkkia ja alaselkää särkee ja yö on kiehnäämistä ja kylet puutuu mä oon muutenkin semmonen mahallaan nukkuja joten nää raskausajat ei mitenkään mukavia öisin. Supisteluja tullut pari kivuliasta ja ihan hurjasti kivuttomia kovenemisia joskin tuntuu vain ilkeältä.

En osaa sanoa onko kääntynyt jo raivotilaan toivottavasti. Nla olis ens viikolla. Samalle päivälle on sattun myös esikon astmapoli ym. muut allergiatestausta ym.

Mä jouduin sokerirasitustestiin nyt sit jännään tuloksia. Pissassa oli viimeksi sokeria joten sen takia.

Nuorimmainen 1,5v. siirrettiin pinnasängystä pois isojen tyttöjen sänkyyn ;), hän on nyt nukkunut siinä noin 3 yötä hyvin on toistaiseksi mennyt. Täytyy alkaa mallaamaan tuota pinnistä meidän makkariin jotenkin se on sinne survottava ja hoitopöytäkin pitäisi sinne saada mahtumaan hoh tiukkaa tekee :D

t. Hellu rv34+1

Vierailija
22/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä vaan siksi vähän huolettaa, että olen pieni (147 cm) ja vauva on kasvanut koko ajan keskikäyrän yläpuolella. Lisäksi äitini on saanut kaikki muksut enemmän tai vähemmän etuajassa. Myöhäisinkin on ollut 10 pv aikaisemmin. Noin 2 vkoa ennen laskettua aikaa on pääsääntöisesti jo synnytetty. Minähän en ole äitini, mutta aika monen tahon mukaan äidistään voi saada jotain osviittaa oman kroppansa toimintaan. Siksi siis ajoitus tuntuu vähän tiukalle. Mutta hyvillä mielin ainakin vielä eteenpäin mennään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia vaivoja täälläkin, joten enpä listaile niitä enää;)

Oodi77 kyseli vaaatteiden määrää vauvalle. Oheisessa linkissä löytyy esimerkkimääriä ym. asiallista luettavaa http://www.huvitutti.net/arki/tavarat/vaatteet2.html

voin laittaa ne määrät sieltä sivuilta myös tähän

Tässä esimerkki vauvan vaatekaapin sisällöstä:

6 bodyasua (tai aluspaita ja -housuparia)

3 potkuhousut

4 potkupukua

Neuletakki

Villahaalari (talvivauvalle)

4 nilkkasukat

Toppahattu (talvella) tai

niskan ja silmät suojaava hellehattu (kesällä)

1 kypärämyssy

1 trikoomyssy

Vauvalapaset

Töppöset tai villasukat

Suojapuku (paksuus vuodenajan mukaan)

ja Kuumetta kyseli äitiyspakkauksen reunuksen kaavoista.

Olen joskus saanut tältä palstalta sähköpostilla sellaiset ja lähetinkin ennen joulua joillekin ne, joten jos laitat säköpostiosoitteen lähetän sinullekin.

niisku 33+0