hearts; pUoLuKaT KESKIVIIKKO ♥
Kommentit (39)
[color=crimson]Äsh, ei mun vielä pitäny herätä! Känny ulisi, niin pakkohan se oli. Otan kyllä tänään päikkärit ilman omantunnontuskia! Ja nyt kyllä lopetatte tuon lupauksen arvailun tai en kerro teille kohta mitään! Ei se mikään maata kaatava lupaus ollut, joten turhaan siellä kiemurtelette ;) Kerron pian mikä se on, mutta nyt loppuu tuo vouhotus asian ympäriltä, kiitos :) Ja pian tarkottaa sitten sitä, kunhan saamme asia hoidettua ;)
Casinaro: Joo-o, hyvältä kuulostaa. Enpäs olekaan kuullut ennen, et joku mies laskis vauvamahoja :) Munkin ukko nykyään saattaa kyllä sanoa, et olipas taas liikkeellä paljon vaunuja tms.
Hannele: Koitahan ottaa selvää, miksi sun palstailua nuin julmasti yritetään vähentää! Eihän sellanen käy ollenkaan.
Nyt kahville, JJ 35+1+T♥
[color=seagreen][b]Galluppiin:[/b] Minäkin kuuntelen musiikkia lähes laidasta laitaan. Menee leevi and the leavingsit, britneyt, himit, eminemit, mariahit, christinat, iron maidenit jne jne. Radio on meilläkin paljon päällä ja lähinnä poppia sieltä tulee kuunneltua. Mies enemmän sitten kuunteluttaa mulla sitä rankempaa musiikkia :)
[color=slateblue]Onko sulle tehty sitä synnytystapa-arviointia vielä? Tehdäänkö se?
HANNELE: öö, ei oo... kai. En oo ainakaan huomannu ;) No ei vaiskaan, ei sitä ole tehty. Ens kerralla lääkäri ronklaa tuon alapään (kuulemma nyrkillä myös :/) ja kattoo et mahtuuko. Kyllä pitäs mahtua, kun tällanen pitkä ämmä olen ;)
Itse asiassa vannoin 2 keskenmenon jälkeen etten ala sellaseski mammaksi IKINÄ joka toivoo ennen laskettua et syntys jo. Nyt kyllä alkaa pikkuhiljaa tuntuun todellakin siltä... mitään sen suurempaa vaivaa tässä ei oo, mutta niin haluttas jo nyytti syliin.
[color=darklateblue] Musiikki G: mulle iskee samoin eniten suomalainen iskelmä. Mutta aika monikin menee siinä sivussa paitsi raska hevi/metalli yms. musiikki.
Tässä tälläinen moniosainen ajankohtainen galluppi:
[b]ÄÄNESTYSG:a) Ännestätäkö presidentin vaaleissa?[/b] (ei tarvi kertoo ketä ;))[b] b) Ja onko ehdokas jo selvillä? [/b]
c) Miten valitsit ehdokkaasi? vaalikoneella, selvillä muuten jne.
katsotaan selviättekö te näin monimutkaisesta gallupista. :) [/color]
a)äänestän b)ei ole selvillä c)kokeilen kyllä vaalikonettakin
[color=darklateblue] [b]HANNNELE[/b]Juu, vaikeahan sitä on tuosta nähdä, kun on kuvattu valkoisia kirjekuoria valkoista taustaa vasten. Ajattelisin että nuo ovat kuitenkin kauniimmat ja ainakin paksumpaa paperia kun normi kuoret. Eli ihan tavallisiin kuoriin en kutsujani laita,mutta toisaalta en kyllä maksa kuoresta 1¿/kpl.
[b]casianaro:[/b] meillä mies ei ainakaan laskeskele vatsoja kauppareissulla. Kait sun mies sitten on pehmenemässä.. :)
merineito[/color]
[color=slateblue]A) Kyllä äänestän
B) Ei ihan varma vielä
C) Jos äänestän sitä ketä tällä hetkellä ehkä meinaan niin se on vaalikoneen ansiota
[color=hotpink]Minusta nuo Novitan uudet hempeät värit on ihania! Varsinki tuo Kotiväki Color, sehän sopis sekä pojalle että tytölle kun siinä on turkoosia ja vaaleanpunasta!
Käykääs testaa:
http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkel i/
Aika kaameita vastauksia!!
Golda
Myöhemmin lisää, pitää mennä.
[color=4B0082]Kävin aamulla allekirjoittamassa papereita oleskelulupaa varten. Kuuteen paperiin piti kirjoittaa koko nimi, siis myös toinen ja kolmas etunimi, joten riitti kirjoittamista, kun ei oo mitään lyhyimpiä nimiä. Sama allekirjoittaminen edessä kuulema sitten kun saan varsinaisen luvan...[/color]
[color=8B0A50][b]Musa-G:[/b] Mä oon kans melko kaikkiruokainen musiikin suhteen, menee kotimaiset ja ulkomaiset, rankempi ja ei niin rankka. Robbie Williams, YUP, Nek, Britney, Madonnan vanhempi tuotanto, monet elokuva soundtrackit nyt muutamia hyviä mainitakseni.[/color]
[color=4B0082][b]Äänestys-G:[/b]
a) en taida äänestää, kun ei olla saatu sitä ilmoituskorttiakaan ja muutenkin kun ei voi käydä äänestämässä ihan tässä omalla kylällä, lähemmäs 100 kilometriä pitäis ajaa
b) kahden väliltä valitsisin
c) aikaisemman käsityksen perusteella[/color]
[color=8B0A50][b]Hannele:[/b] Toivottavasti pääset pian pinoutumaan myös kotoa. Tuskinpa olet mitään väärää tehnyt, tekniikka vaan on välillä niin ¿ihmeellistä¿, että tuollaista sattuu. Mun kuntokuuriin kuuluu kans 2 x spinningiä/vko ja 1 x kuntosalia/vko (kunhan kuntosalit vaan aukeis... ne taitaa olla lomalla loppiaiseen asti). Lisäks kävelyä aina kun pääsen järvenrantaan, jossa menee kevyenliikenteenväylä.[/color]
[color=4B0082][b]Casinaro:[/b] Ei minunkaan mies laske mahoja, mutta niitä tuleekin täällä niin vähän vastaan, mikä on mun mielestä ihan hyvä. Toivottavasti tuo on pehmenemisen merkki miehesi kohdalla. :)[/color]
[color=8B0A50][b]Marttis:[/b]Tuossa uudessa Modassa on niin paljon ihania malleja, että suunnittelin taas noin kolmen työn aloittamista... Pitäis vaan ensin saada kesken olevat alta pois. Oon kutomassa miehelle kaulaliinaa, joka on ihan kohta valmis, ja tänään lupasin ommella miehen pyjaman, johon oon hankkinu tarvikkeet noin kaksi kuukautta sitten... Napit tosin vielä puuttuu, joten hyvä syy mennä käymään nappi/lankakaupassa. ;)[/color]
Hannele: sama juttu viestien kanssa kerran työkoneella, mutten kyllä mitään palautetta laittanut ja toimii sit kuitenkin.. ;o) No onpas pitkä työmatka! Sen muistin et pitkä oli, mutten ihan 80 km ajatellut. Tekeekö sulle muuten tiukkaa nousta 5 kerrokseen? Mä asuin ennen 7:ssa ja hissi oli usein rikki, niin pakko se vaan oli nousta, ja äkkiä siihen st tottui ;)Hyötyliikunnaksi voi ajatella joskus sellaistakin et parkkeeraa auton jonnekin kauemmas esim ostoskeksuksesta, työpaikasta ja kävelee sinne.. Niin me ollaan joskus tehty (kun on nyt/ollut äidin auto käytössä) et olis sit 20 min kävelymatka sinne ja takas..
Ja toivottavasti et saa sit mitään räkä-tautia! ;o)
Onneks on netti, ei tartte kenenkään pysyä kaukana ;)
Casinaro: kyllä se kuulostaa aika hvyältä. Mun mies ei huomaa raskaanaolevia ulkona eikä sen kummemmin lapsia, vauvoja tai rattaita :(
JJ: meinaatko sit tänään hoitaa tuon asian? *ihan piruutta piti kysyä* _häpeää_
ÄÄNESTYSG:
Äänestän
Kahdesta pitäs valita
Vaalikone " valitsi" saman ku minkä aattelinkin ekaks, mutta ehdokas on vielä auki
GOLDA: itse en päässyt sivustolle :/
Mulla räkätauti jatkuu, päätä särkee ja kurkku on kipeä :/ Ja...................
Täti on saapunut ja maha kipeä.. Masentaa, itkettää ja ärsyttää ja vuodan ihan sikana ja tupakkaa tekee mieli :o( Mutta nyt ajon tehdä jotain kivaa ja sellaista joka veis ajatukset pois tädistä ja tupakasta ja suunnitelmissa olis voida illalla paremmin. Ja ensimmäinen askel sitä kohti on jo otettu, laastari komeilee käsivarressa niin ja lähdetään miehen kanssa kauppaan. Tänään en ajo olla sille vihainen, kun se ollut tosi ihana.. Mutta tää on vaan niin masentavaa :(
_galstu_ taas kuukauden lähempänä plussaa ???ko???
[color=tomato]GALTSU: En meinaa tänään hoitaa sitä asiaa *heh* Sitä kun ei vaan ihan äkkiä hoideta, vaan pienissä osissa. Mies sai eilen asiaa vähän eteenpäin ja huomenna pitäs taas saada pikkasen lisää.
GOLDA: Mullakaan ei tuo laittamasi linkki toiminu.
Tykkäsin mä Novitan uusista väreistä, mutta kun puhe oli siitä palmasta niin siihen oisin toivonu kivempia värejä. Esim. vaaleen ruskea ois ihana :) Sais oikeen nallemaisia vauvan myssyjä ym.
Ompelin äsken tuohon Koalaan toisen petarin. Vanhasta viltistä leikkelin ja sitten ompelin ne valjaiden reijät siihen. Mustakun tuntu, et toi Sunny ei riitä kun niin lähelle lattiaa tulee ton kankaan pohja.
Ruispuolukkapuuro on hellalla :) Nyt on kyllä sitten anopin puolukat loppu, että eiku kerjuulle ;)
JJ+T♥
[color=purple]Olikos se [b]LUMIINA[/b] joka kans tilas sieltä verkkokaupasta sen ensipuvun vauvalle? Joko sulle tuli se? Mulle tipahti just luukusta lappu, et sen sais käydä hakeen postista! Jos sulla jo se on niin kerrohan heti mitä tykkäsit. Minäkin sitten laitan tänne mielipiteeni kunhan saan sen haettua!
Siivoamaan taidan alkaa, kun en muutakaan keksi. Oonkohan mä vähän huono lomailija, kun koko ajan pitäs olla hommaa ettei ala kyrsiin...?
[color=green]<kylläpäs täällä on vilkasta=) Kiva juttu =)
MusaG: Suuria suosikkejani ovat Sonata Arctica, YUP, System of a down ja tällä hetkellä soi Depech Mode josta tykkään myös kovasti. Tulee kuunnelutua paljon erilaista musaa, mutta radio harvoin päällä kun ei oikein sopivaa kanavaa löyny =(
VaaliG: Kävin myös vaalikoneella. Oon päättäny ketä äänestän mutta koneessa hän oli vasta toisena mutta en taida kuitenkaan vaihtaa. Täytyy kyl tunnustaa että oon aikas pihalla yleisesti suomen ja maailman asioissa *häpeää*
Sitte se paino-sivusto: Olin sama mikä tunsin olevani, ja toive oli siitä yks alespäin =)
Se toinen sivu ei mullakaa toiminu. Siis se lintukoto.
Kyyläys: Meiän katua ei ollu siellä listassa, mutta sen sijaan vanhempien katu oli ja muutama juttu kirjoteltu... Toivottavasti ei kuitenkaan meiän porukoista ollu ;)
Täällä tuo kevennyslinja näyttää aika heikolta kun tuli suklaata eilen ostettua aikas paljon. Mutta en ole niihin vielä kerennyt koskemaan. Vähän sallittakoon tuota taivaallista herkkua kuitenkin! =D
Marttis: Mulla siihen omaan slipoveriin (siksi kai sitä kutsutaan, siis vähä niinku hihaton paita nut semmonen niinku liivi) enivei, etuosan sain eilen valmiiks ja himottaa jo jatkaa sitte takaosaa kunhan puikoille asti vaan pääsis =) Teen siitä raidallisen kahesta eri väristä, toivottavasti mahtuu päälle...
Täällä ei toistaiseksi ole räkätautia!
Galtsu: Pahoittelut jälleen Tädistä!!!!!! Voimia ja olet todellakin taas kuukauden lähempänä tärppiä ((halaa))
-thunde-
Here again... töissä ja maha kipeenä, melkee oksettaa: en oikei tiedä tuleeko joku mahatauti vai nou... Koitan siis täällä kärvistellä illan!! jos ei olo mee pahemmaksi...
JJ: aika jännä toi teidän lupaus juttu, ku sitä tollee pikkuhiljaa hoidetaan... vähän stressaa jo jännitys... *hih*
Kääks; ai että nyrkillä kokilee lekuri... hmm.. mä taidan sitten ite tehdä itelleni sen synnytystapa arvion: leikataan.... ;)
Galtsulle pahoittelut tädistä ja mahakivuista :(
taisit eilen kysellä millä mittailin sykettä: eli semmosella sykemittarilla mitä käytetään urheillessa... (monikäyttönen vekotin)
Casinaro: aika huolestuttavaa et mies laskeskelee masuja.. meillä ei todellakaan niitä huomaa!!! Hyvälle näyttää!!!! :)
Hansu: vai koitetaan sun palstailua rajoittaa.. koitahan selvittää ongelma pian, ei yhtään reilua tommonen!!!
MusaG: kaikkiruokainen: suomipopista rokkiin ja vähän metallimusaakin siedän!! Sonata Arctica on yks kuunnelluimmista bändeistä... ihania biisejä niillä...
VaaliG: aion äänestää ja tiedän ketä äänestän, kokeilin vaalikonetta mutta siitä en valinnu tätä suosikkiani...
joo mutta mitähän sitten keksis... pitää vissii käydä vilasees tota odotusosioo....
Ja kyllä se on slipoveri tai liivi.
Marttailu: mä en jotenkin osannut innostua noista Novitan väreistä- Tosin se ei ole mitään uutta.
Ja toisaalta en ole kyllä nähnyt yhtään uusista väreistä livenä.
Mitäs mieltä olette Tony Halmeen tempusta on kihlautunut sen uuden typyn kanssa. Typylle ostettiin timattisormus, hän käyttää omaa vanhaa sormustaan!?!?!
Minusta aika mautonta käyttää edellisen liiton sormusta.
Ja ovat perhettä perustamassa, mutta kuulemma avioliitolla ei sitten ole niin kiire.
Tosin Tony on tainnut sen verran popsoa pillereitä joten herra taitaa olla lähinnä tuhkamuna " kauniisti ilamistuna" .
Hannele: Mä ajattelin tilata 40 kappaletta niitä kuoria.
Joo, eipä mulla taida olla muuta, tällä erää.
merineito
Meitähän on jo kolme Sonata kuuntelija!!! =) Ootteko keikoilla asti käyny? Mä olen kahesti. Mutta täytyy sanoa että levyltä kuunneltuna kuulosta paremmalta =) Bändi on mun pitkäaikanen suosikki, mikään muu ei ole palannut ja palannut soittimeen, ja kaikki levyt tietty omistan. No nyt huijasin, ei ole niitä kokoelma juttuja... Mutta kun niissä samat biisit ni ei tarvi hankkia, tosin pari sinkkua löytyy =D
*-Sonata-Thunderi-* Fiilareissa siirtyy ruuanlaittoon
Tässä tämä osoite, siinä oli pieni rako tullu niin se oli siks viallinen:
http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/
Joo ihantyhmiä vastauksia :( Miks tehdä tollasia vastauksia, jos siitä on tarkoitus tehdä hauska? Että mä saisin muka lapsen 1994??? Ja häät olis 2117, ja pah.
Kyllä äänestän
Valinta on tiukka kahden väliltä, kahdessa vaalikoneessa tullut sama tulos, hmm
Musaa mä kuuntelen kanssa laidasta laitaan, enimmäkseen radiota. Musamaku kasvoi miheni myötä ja on aika laaja hänen vuokseen.
Hannele: oletko jostain lukenut, että 3,5h viikossa olisi hyvä liikunnan määrä? Mä voisin alkaa itsekkin noudattamaan sitä. Ei tekis pahitteeksi itsenikään vähän laihduttaa ja kuntoa nostaa. Eilen tein salaattia :) Haluaisin ostaa sellaisen askelmittarin, 10 000 askelta olisi hyvä päivässä... mutta vielä ei ole ollut rahaa sellaista ostaa.
Mulla on vaivannut toi hirveän suuri koirakuume...Haluaisin kääpiövillakoiran ja roikun suomen villakoirakerhon sivuilla... mies sano että ehdoton ei, että mä voin vaihtaa sen koiraan... eilen tosissani mietin, että miten mä voin tollasen kanssa elää, joka haluaa eri asioita kun mä? miksi rakkaus vie voiton? No enhän mä haluais yksin elää villakoiran kanssa, mutta musta mä joudun tekemään suuren uhrauksen, varsinkin kun mun lapsuuteen on kuulunut 3 villistä. Jos se mies on yhtä kylmä tulevaisuudessa lapsen hankinnan kanssa kun nyt ton koira-asian kanssa niin voipi olla, että ero on lähellä. Ilman lasta (jos sellainen suodaan) mä en ala elämääni elämään se on varma. Sit se lähentelis jo itse Aadolfia tuo mies.
Huh mitä vuodatusta... Jotenki sitä pyörii vaan yhdessä ympyrässä ja ajattelee vaan kokoajan kumminki sitä vauvaa, ja musta vaan alkaa tuntumaan, että muuta ulos pääsyä ei ole, kun koittaa tehdä se lapsi. Alan olee aika turhautunu asian suhteen, niin paljon, että tekis vaan oikeesti mieli jättää ne pillerit sit huhtikuussa pois ja sanoa miehelle et voi voi.
Toivottavasti en pilannu kenenkään päivää näillä mun fiiliksillä!
Tänään tokavika työpäivä, ompa mukavaa :)
Toi 3,5h liikuntaa tulee siitä suosituksesta vähintään puol tuntia päivässä. Mutta 10000 askelta ei tule ainakaan puolen tunnin kävelylenkillä täyteen. Mulla mittariin kertyy semmonen 7000 askelta 6 kilsan eli noin tunnin lenkillä. Eli 10000 askelta vaatis semmoset puoltoista tuntia lenkkiä jos tekee töitä istuen. Toki jos on jalkojen päällä työssään niin täyttyy helpommin. Ja siitä painonpudotustahdista: sanotaan että rauhallinen pudostustahti on parempi. Kilot pysyy paremmin poissa niin kuin äkisti tiputtamalla jolloin elämäntavoista ei ehkä sitten kuitenkaan tule niin pysyviä kuin hiljalleen niitä tapoja muuttamalla. Tsemppiä itse kullekin kunnon kohottojalle!!
[color=slateblue]THUNDA: En oo keikoilla käyny. Nyt vastahan ne oli Oulussa, harmitti tosi kovasti kun en ollu paikkakunnalla sillon =o(
JJ: Ehkei sitä synnytystapa-arviota tehdäkkään kun niille joilla näyttäs että voi olla ahdas?
GALTSU: Pahoittelut tädistä! Todellinen kuukausi lähempänä plussaa! Se työmatka on tarkalleen ottaen 75 km. Ei mulla kovin tiukkaa tee kävellä 5.kerrokseen, pohkeissa kyllä tuntuu kun perille pääsee.
MERINEITO: Ihan samaa mieltä siitä Halmeesta! Mautonta käyttää samaa sormusta (törkeetä kyllä sitä uutta naista kohtaan) ja niistä tuhkista myös samaa mieltä...
JAANICA: Juu siitähän se 3,5 tuntia tulee kun puoli tuntia/pv on suositus.
Mukavat illanjatkot ja huomenna varmaan palaillaan! *äöeaefvs... ketuttaa kun ei saa tehä mitä haluaa..*
En itsekään tiiä mitä tarkotti Todellinen kuukausi lähempänä plussaa, kuulosti hölmöltä, vissiin yritin sanoa että Todellakin, kuukausi lähempänä plussaa! =o)
Ai niin ja se uus Moda alkaa kyllä kiinnostamaan kun täällä sitä ylistätte...
[color=slateblue]Harmitus edellisestä otsikosta jäi &-merkki pois vaan ei jaksa tehä uuestaan...
Joku on päättänyt mun puolesta että palstailua vois vähentää! Eilen kotikoneelta kun yritti kirjoittaa tuli vaan teksti että " Viestien lähetys koneeltasi on estetty" En tiiä mitä pahaa oon tehny että tuollaisen oon ansainnu, ilmeisesti jotain... Laitoin palautetta ja toivottavasti voin vielä pinoutua kotikoneeltakin. Viimeksi palstailin sieltä sunnuntaina ja sillon ei vielä ollut ongelmia.
Nyt selvis miks mun kunto oli niin huono, käytiin eilen käveleen gps:n kans sama matka ja se näyttikin matkaksi 2,2km ja se teki heti 2 min lisää...
Listakin on taasen päivitetty! Ja tällä kertaa löytyy nimellä ~~~ PUOLUKAT esittäytyy 4.11 ~~~
Aletaanhan heittää arvauksia mihin tarvitaan 60¿ niin saahaan JJ:n lupaus selville...
JJ: siellä postissa olis monen mailiosotteet saatavilla... Koitahan nyt saaha ittestäsi se kuva laitettua sinne...
MERINEITO: Ihanilta kuulosti Talvikit, kuvasa ei näyttänyt kun ihan tavallisilta k-kuorilta. Palijoko ite tilaat niitä? Mun pitää vähän kysellä että paljonko minä niitä tarvisin, niin voishan sitä vaikka tehä kimppatilauksen!
CASINARO: Voi kun miehes on suloinen... Meillä m ies ei oo näkevinäänkään isoja mahoja kaupassa...
GALTSU: En nyt mikään hyötyliikkuja oo... Vuosi sitten tuli elämäntapamuutos, valitettavasti huonoon suuntaan, kun aloin tehä lopputyötä, ei kerennyt enää urheilla niinku opiskeluaikoina ja ennen ei ollu autoa, kulin aina pyörällä tai kävellen mutta sitten työmatkaksi tuli vajaa 80km joten en oo viittiny enää pyöräillä ;o) Portaita oon yrittänyt nykysin kulkea, asutaan 5. kerroksessa.
LUUMUHILLO: Ihana kun oot palannu! =o) Osallistu toki kuntokuuriin. Mulla on tuon laihdutuksen lisäksi sellanen että liikuntaa vähintää 3,5h/viikko.
Mitään räkä-aaltoa ette minuun kyllä tartuta!!!
Työn / opiskelun iloa tai mukavaa vapaapäivää kaikille!