Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hearts; pUoLuKaT KESKIVIIKKO ♥

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tän kuun Kaksplus? Ihan vaan että onko hyviä? Kannattaako ostaa? Tykkään joteski enempi täsät Vauvalehestä, paremmin kirjotettuja artikkeleita... Mutta makuasioitahan ne... =)

Vierailija
22/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thunda: En oo Sonatan keikoilla käyny... kerran oon herrat tavannu ns. työnmerkeissä ja oikein mukavia heppuja olivat!! Monesti tosin tuntuu että levyllä kuulostaa musa paremmalle kun livenä....

Jaanica: Nää on aina niin kiperiä asioita nää yhdessäoloon liittyvät asiat: ja koskaan ei tiedä sanooko se mies vaan sanomisen ilosta ein joka asiaan... Saattaahan olla että muuttaa mielensä sitten koiran ja vauvan suhteen myöhemmin ja saatte kasapäin kumpiakin!! Ehkä kuitenkin kannattaa miettiä onko ite suhteessa vaan tätä muutosta oottaen vai haluuko elämältään jotain muutakin, silläkin uhalla että saattaa sitten joutua olemaan yksin.... Ja löytää sitten ihan uuden rakkauden.. Äh nää on niin kamalan vaikeita asioita ettei osaa oikein mitään neuvoa ja sanoa mitä pitäis tehdä: kyllä se oikea päätös kypsyy siellä sun päässä ajan kanssa... (((voimahalaus)))

joku muukin elämää suurempi asia piti sanoa mutta kun en muista mikä???!!!

Sitä uutta 2plussaa en oo lukenu joten nyt ei osaa sanoa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaanica: itse sain miehen pään käännettyä koiran hankintaa esittelemällä kuvia kyseisestä rodusta ja kerran kysyin että no minkäs rotusen sä sit haluisit... mies kun ei roduista paljoo tiennyt niin esittelin sille muutaman oman mielenkiinnon kohteen. ja sit lopulta sain sen pään käännettyä ja viikon päästä pikku neiti tulee kotiin =)

vaaliG: aatelin täss joku päivä kävästä vaalikoneella, mutta olen kyllä jo päättänyt ketä äänestän.

tuosta orakkelista sen verran, että kysyin siltä saanko lapsen marraskuussa niin se vasta totta kai!!!!!

no toivotaan nyt että tuo mies pitäisi sen vauvan haluamis linjansa edes viikoon putkeen niin ehkä sitten jo olisi mahdollisuuksia, silloin kun pitäisi mennä ostamaan uusi satsi pillereitä ;)

No mutta nyt pitää lähteä tuhlaamaan rahoja, kun ensi viikolla on isot juhlat eikä mulla ole mitää päälle laitettavaa...

Vierailija
24/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta Toni Halmeesta: oli jotenkin aika outoa että käyttää samaa sormusta kun ex-liitossa: mä kyllä miettisin kahteen kertaan jos mun mies käyttäis samaa kihlasormusta kun exän kanssa... Muutenkaan en kyllä tykkää tommosista julkkiksista jotka hehkuttaa parin kk tuntemisen jälkeen ettänyt menee hyvin ja tehdään lapsia.... Ihan kun niitä tollee van tehtäis... tommosille melkee toivois et eipä niin helposti kävis se raskautuminen.... no joo... tapansa kullakin....

Vierailija
25/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin millon saan lapsen. Se vastas että eikös se ollut 1994!!!!!!! Että silleen.... enpäs tiennytkään että mulla on 12v lapsi! Pah sanon minä.

Vierailija
26/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyayin oraakkelilta et kuka meille syntyy kesäkuussa? niin vastaus oli talonmies pikkarainen... taitaa Kasperin nimi vaihtua!!! hauska.. kysyin et onko se poika niin vastaus: selväähän se, näkyy päällepäin!! ja sitten et onko se tyttö niin " poikana se syntyy sitten myöhempää en tiedä " (tjsp)

Vierailija
27/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Kodinhengetär ilmottautuu. Nyt on lähes kokonaan siivottu ja koneessa petivatteet. Peitot ja tyynyt partsilla tuulettumassa ja perunarieskat valmiina. Tämä äippäloma taitaa ollakin ihan mun juttuni ;) Vielä meinaan silittää vähän ja imuroida loppuun. Ai juu, ja teinpä pikku " lenkin" tuolla stepperilläni ennen suihkua :)

Tulipas mieleen, et [b]oottako muut muistanu puhdistaa pyykinpesukoneen ja astianpesukoneen?[/b] Mä puhdistin muutama päivä sitten sellasella litkulla, joka on ihan koneiden puhdistamiseen tarkotettu. Sillä samalla litkulla voi puhdistaa kahvinkeittimen, vedenkeittimen, ilmankostuttimen, silitysraudan jne. Jos ette oo puhdistanu pitkään aikaan niin nyt kannattaa. Yks huoltomies kertoili juttuja, et 2 vuotta vanha astianpesukone voi hyvinkin sanoa osakkeet irti jos sitä ei oo muistanu puhdistaa.

HANNELE JA MIITSU: Kyllä se " nyrkkitutkimus" tehään ainakin meidän neuvolassa kaikille. Ei siis paljoa auta vaikka oonki pitkä emäntä, ne haluaa silti tutkia :/ Kerron sitten ens viikolla et miten kävi... varmaan ainakin kipeetä :// Vai oliko mulla ens viikolla se lääkäri? Tais se olla.

JJ + PikkuTuutti♥

Vierailija
28/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJ: jaksat sitten piinata meitä pitempään? Eikö sun tee jo kohta ittellekin mieli kertoo?? Pesukonetta en oo koskaan omistanut eikä oo siis koskaan tarvinnut puhdistaa..

THUNDERI: kiitos halauksesta! Yritän nyt tosiaan ajatella niin että lähempänä plussaa ollaan ja mies aikoo nyt sitten mennä testeihin ;o) Katsotaan onko vika hänessä.. Toisaalta mulla on jo ttodettu ihan riittävästi noita vikoja ja mä taidan olla se " syyllinen" :(

Lintukoto-sivustolla kysin oraakkelilta: Milloin tulee eka vauva? Vastaus: Tulevaisuutta on vaikea ennustaa, mutta minäpä osaan senkin! 2093.

JAANICA: pahoittelut miehen jarruttelusta, taas kerran :o( Itse asiassa olen samaa mieltä etten halua elää elämääni ilman lapsia tai edes mahdollisuuksia saada niitä, senpä vuoksi on kattilat ollut jo monesti jaossa.. Mutta joka kerta rakkaus on vienyt voiton, joten ihmetellään tässä samaa asiaa.. Nyt on tosin mies lämmennyt ennätysvauhtia, yhdeksi syyksi on sanonut sen että mun vauva-jutut on supistunut minimiin sen jälkeen kun liityin tänne ja hän sai aikaa ja tilaa miettiä kaikessa rauhassa! Pari kuukautta sitten oli vielä ehdoton-ei vastaus.. Toivottavasti miehesi pehmenee edes koira-ajatukselle!!! näin alkuun. Jos lopetat pillerit huhtikuussa niin ajotko tehdä sen salaa? Toivottavasti et loukkaannu kysymyksestä.

MERINEITO: törkeetähän se on mun mielestä käyttää edellisen liiton sormusta tai suorastaa erittäin loukkaavaa, mutta toisaalta jos ei toisesta tunnu siltä niin miksei.. Kunhan niillä kahella on hyvä olla. Mutten taida olla tapaukseen niin perehtynyt

HANNELE: sanoinko todellinen? Siis tarkoitin samaa ku säkin.. Mutta anyway..

MIITSU: mitä tarkoitit sillä et onko suhde vaan tätä yhen asian oottamista? (sori viesti oli tarkoitettu Jaanicalle) Musta nimittäin usein tuntuu että on! Mutta toisaalta en osaa enää kuvitella elämääni johon mieheni ei kuuluis.. On nää kyllä vaikeita asioita. Sait sitten osuvia vastauksia oraakkelilta ;o) Niin ja kyselin eilen että oliko teillä tarkoitus saada sukupuoli selville ennen Kasperin syntymää? en siis millään pahalla kysellyt..

Pääsin tänään tavoitteeseen! Olen paljon paremmalla mielellä nyt. Ollaan tehty kaikkee kivaa miehen kanssa, käyty kaupungilla ja vähän kaupoissa ja katsastettiin auto ja räkätauti alkaa häipyä kovaa vauhtia :o) Seksikaupassakin tuli käytyä ja ostettiin liukkaria joka ei varmasti tapa siittiöitä. Hannele: ootteko jo hankkinut sellaisen? kun oli silloin puhetta. Ja siis se mikä tänään ostettiin oli jo ennestään meillä=) : Agua glide 13e 200 ml. Hyväksi on meillä todettu! Kerroin sit miehelle tänään et mitä oon päättänyt aamulla (siis etten vihaa tänään miestäni enkä suutu hänelle menkoista enkä itse) ja se oli LIIKUTTUNUT ja tosi tyytyväinen ja kiitteli kovasti!

Galtsu kp1

Vierailija
29/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIITSU: mitä tarkoitit sillä et onko suhde vaan tätä yhen asian oottamista? (sori viesti oli tarkoitettu Jaanicalle) Musta nimittäin usein tuntuu että on! Mutta toisaalta en osaa enää kuvitella elämääni johon mieheni ei kuuluis.. On nää kyllä vaikeita asioita. Sait sitten osuvia vastauksia oraakkelilta ;o) Niin ja kyselin eilen että oliko teillä tarkoitus saada sukupuoli selville ennen Kasperin syntymää? en siis millään pahalla kysellyt..

Kai mä tarkotin sitä että miltä tuntuu, voisko kuvitella sen lapsen isäksi ainoastaan sen oman miehen vai voisko se olla joku muukin... Että seurusteleeko sen miehen kanssa oikeesti siksi että haluaa viettää loppuelämän sen kanssa ja perustaa sen perheen vai vaan siksi että siinä joku on

En siis mitenkään loukatakseni tätä ajatusta heitä, vaan sillä että meilläkin mies on kyselly että oonko sen kanssa vaan saadakseni lapsen, toiset suerustelee rahan takia toiset lapsen you know??

Mäkään en osais olla ilman miestäni, kai 8 vuoden aikana ollaan tultu niin hyviksi ystäviksi ja tunnetaan toisemme mielenliikkeet niin hyvin ettei tosikaan... (mä en voi ees salaa olla kiukkunen kun se jo kysyy et mikä mättää..)

Mut nää tosissaan on niin vaikeita asioita alkaa toisten suhteisiin tai elämään puuttumaan että koittaa vaan herättää jotain ajatuksia mihin on törmänny omassa odotuksessa ja silloin kun mies oli vauvaa vastaan ihan täysin!

Sory, en ollu huomannu tota sukupuolikysymystä: en oikein tiedä viel... en oikeestaan haluis tietää etukäteen toisaalta taas ois kiva....

JJ: vähän ihanalle kuulostaa sun äippäloma.. ihan kateeksi käy!!!

Vierailija
30/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaipa mä nyt ymmärrän mitä tarkoitit ;o) Niin ja asiaan liittyen voin kyllä sanoa että joskus olen todella valmis odottamaan niin kauan kuin miehestä tuntuu ja vielä jokunen viikko sitten olin jo melkein laittamassa kierukkaa ja luopumassa ajatuksesta koska mies ei halunnut. Onneksi mies sanoi että ei halua sellaista mulle! Että kaipa mä haluan ennen kaikkea perheen, johon kuuluu ehdottomasti lapset, ikinä en haluais erota (tiedän ettei koskaan sais sanoo IKINÄ ;o)) miehestäni. Niin ihanaa meillä kuitenkin on!

Vierailija
31/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuun tässä kuussa raskaaksi niin LA olis 11 lokakuuta ja 2.lokakuuta tulee miehen kanssa 2v täyteen ;o) Sellainen 2-vuotislahja jos meille suotais niin olisin niin onnellinen! Mies taitaa olla kohta jo ihan oikeesti HALUKAS, tänään se kattoi dr Philin ohjelmaa jossa oli niitä raskaus- ja isyysjuttuja ja mielenkiinnolla seurasi yhen miehen isyys-valmennusta ja vaipanvahtoa nukelle! ;o) Hauskaa..

Vierailija
32/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]GALTSU: Juu-u, jaksan piinata teitiä vaikka kuukausitolkulla ;) No ei vaiskaa! Kyllä mulla tekis mieli kertoa, mutta maltan mieleni, koska voihan olla ettei tuo lupaus pidäkään... saas nähä saadaanko huomenna yhtään eteenpäin tuota hommaa. Mieskun ei ihan yhtä kiiireellä sitä asiaa ois hoitamassa ku mä :/ Mulla taas pitää olla kaikki tänne heti NYT! Siis jos jotain päätän :)

Hain muuten postista sen paketin ja tuolla kävelyreissulla suppaili eka kerran silleen vähän kipeempää! Hieno juttu, että edistystä tapahtuu :) Vauvan puku oli ihan jees... vähän ehkä ohkasempi ku aattelin, mutta eihän sitä pikkuvauvaa kovalla pakkasella minnekään viedäkään. Alle mahtuu hyvin villapukua ja muuta, että pitäs tareta. Se toinen puku minkä tilasin oli ihana. Kooksi otin ihan tarkotuksella 6-9kk, että on vähän jo jotain isompaakin vaatetta. Meillä alkaa olla aika läjä jo tuota 50-60cm vaatetta.

HANNELE ei vissiin sitten päässy kotoa koneelle. Huomenna sitten paremmalla onnella!

Vierailija
33/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa se niinä epätoivon hetkinä tulee se ajatus että mielummin vaik eroaa miehestä kun oottaa enää hetkeäkään!! Mutta kyllä se sitten on mukavampaa kun molemmat on mukana siinä odotuksessa... ja tosissaan tässä meidän porukassa kaikki tuntuu OIKEESTI rakastavan ihan hirveesti miehiään: miten sitä muuten täällä oltais kirjottelemassa näitä ajatuksia: saishan sen vauvan vaikka miltä yhen illan jutulta...

Meillä mies ei oo kuitenkaan semmonen odottava isä kun mä toivoisin, se ei osaa hössätä enkä usko että hössääkään kauheesti missään vaiheessa. Pitää vaan tottua siihen että mä sille saan kertoa tuntoja mutta se ei kauheesti niitä kysele. Tosin ottaa kyllä selkeesti huomioon tän raskauden: kysymällä jaksatko? käynkö kaupassa ettei sun tarvi yms... ja kun joku sukulainen hössää niin kyllä miehen naamassa näkyy aikaa ylpee hymy!!

Pääasia että kuitenkin oli viimein valmis tähän vauvaan. Koska loppuaikoina oli jo semmonen olo että haluun jotain uutta mun elämään, vaikka sitten alottaa kaiken alusta jossain muualla ilman tota miestä kun ei tää näköjään lämpene millää ajatukseen....

Vierailija
34/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJ ja MIITSU: tuosta nyrkkitestitä.. en tiedä mistä oon tän mielikuvan saanu, onko sit täältä palstalta vai kavereiden jutuista tiedä häntä. kuitenkin oon käsittäny et ei sitä nyrkkiä minnekään tungeta niin et kipeää käy. tuntuuhan nuo luut vaikka ihan housujen läpi kun painaa vähän kovempaa, eiköhän siinä vaan mallata sitä nyrkkiä noihin luihin.

tänään oli paska päivä: aamulle ei vettä niinkun miitsulla eilen, täti saapui, töistä en päässy palstailemaan jonku järjestelmäpäivityksen takia eikä alennusmyynneistä löytynyt mitään kivaa :((

nyt alkaa vihdoin kiukku vähän helpottamaan kun sai massun täyteen.

vauvan kaipuu on taas nostellut päätänsä, en tiedä on syynä viime perjantaina nähty vasta syntynyt, uudenvuoden raskausuutiset vai tää tädin tulo, kerta periaatteessa 7 päivän pahassa vatsataudissa ois pillereiden teho voinut heiketä. yritän kyllä taas suunnata ajatukset muihin tulevaisuudensuunnitelmiin.

sorppa omanapaisuus. en nyt ehdi perehtymään tarpeeksi jotta saisin kiinni päivän puheenaiheista. aikamoisen ahkeraa kirjoittelua on ollut teillä. huomenna yritän päästä jyvälle jutusta.

nyt sohvan nurkkaan.

-luna

Vierailija
35/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luna: toi kuulosti tosi järkevälle tuo nyrkin vertailu luihin... Ja JennaJanette ei sitten kerro jos se ei ookkaan niin ;) *mä saatan ehkä mennä sinne lääkäritutkimuksiin*

Mut nyt taidan ehkä poistuu tältä päivältä: miehellä on mua oottaas pinaattikeittoa ja munaa... (mitähän munaa on tarjolla????) jännityksellä ootan... ja sitten nukkumaan...

Joten huomiseen menee puolukkaiset ennex täällä häiriköin taas...

Vierailija
36/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt näyttäs siltä että uudenvuodenlupaus ei saa tuulta alleen huomenna. Mies ei ehi ruokiksella hoitaan siihen liittyvää juttua ja pääsee töistä niin myöhään ettei sillonkaan siis kerkii. Voihan kilin pallit! Nyt kyllä möksötän koko illan, niin kerta!

Vierailija
37/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoksasinpas tuossa, et oon aika epis ku täällä vaan kertoilen nuita pikku juttuja, enkä kuitenkaan paljasta koko juttua. eli tästä edespäin olen hiljaa koko perskeleen asiasta! arvasin ettei tää hoidu niinku haluisin, joten onneksi en teille ehtiny vielä mitään paljastaa.

Vierailija
38/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankkaa on ollut työhönpaluu, mutta onneksi koko ajan tuntuu helpottavan. Yritän joka päivä käydä lukemassa pinot, mutten ole yksinkertaisesti jaksanut mitään kirjoittaa:/ Tämän päivän jutut luin aika lailla kursiivisesti; vähän jäi mieleen, mutta ainakin se, että [b]Galtsun[/b] kanssa olen myöskin kuukauden lähempänä plussaa:( Kp 28/28 ja täti tuloillaan, se on varma. Testinkin tein ihan itseni kiusaksi, kun en apteekkireissulla voinut vastustaa kiusausta ja negahan sieltä pamahti. Voi kökkö, ei auta muu kuin jatkaa yritystä. Yllättävän vähän harmittaa, ehkä mulla on juuri nyt elämässä ihan riittävästi puuhaa ja mietittävää etten jaksa vauvahaaveesta edes pahasti murehtia. Hyvä näin, jospa rento asenne auttaisi ensi kierrossa bd

Anteeksi oman navan kaivelu, yritän viimeistään perjantaina paneutua vähän paremmin teidänkin kuulumisiin *nolo*

-Lillis-

Vierailija
39/39 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]JJ: no, toivottavasti saatte asian edistyttyä piakkoin! Mikä voikaan harmittaa sua noin paljon, paljastaisit nyt!!!

Siis puhuitko oikein sellaisesta kipeästä supistuksesta? Wau.. Kohta et kerkiikään laittaan tonne s-postiin kuvan :/

MIITSU: jos yhtään lohduttaa niin en usko että munkaan miehestä tulis sellainen hössöttäjä, mutta eipä varmaan oo se pääasia, kuten sanoitkin. Luulen että olen iloinen silloin kun se vihdoin sanoo mulle että HALUAA. Nyt kommentit on lähinnä sitä: " ei se mua haittaa" , " en tule sitten surulliseksi" yms.. Mutta oon nyt kyllä lähempänä sitä päivää kuin koskaan ;o)

LUNALLE mukavaa loppuiltaa! Etköhän luetellut ihan tarpeeksi aineksia kunnon kiukkuun! Pahoittelut tädistä :/

LILLIKSELLE kans pahoittelut tädistä! Miten se nyt pääsi kaikkien luo käymään?? Toivotaan että jättää [b]Hannelen, Essin, Neitikakkosen ja Thunderin[/b] väliin, olikohan vielä muita.. [b]Leijonasta[/b] ei oo kuulunut mitään pitkään aikaan!

Lillis, kivaa että otat kuitenkin rennosti, kyllä varmasti tuottaa ens kierrossa tulosta! Pitää vaan uskoa.. Ja kyllä se työhönpaluu sitten helpottuu ajan kanssa. Ootko päivätyössä (sori jos en nyt muista)? jos oot niin aika helppo aloitusviikko kun pe on sit vapaata, jee..

palaillaan