Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että jos haluan arvostusta, on opiskeltava yliopistossa, eikä AMK:ssa?

Vierailija
04.01.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakiessani töitä nykyisellä tutkinollani, suoraan sanottuna naurettiin ulos. En halua näin käyvän toiste. Turha sitten opiskella mitään ja käyttää aikaansa turhuuteen, jos kuitenkin osoitetaan vain siivouksen suuntaan.

ap

Vierailija
2/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mutta...yo ei juurikaan anna käytännön opetusta, mikä on miinus monilla aloilla. Ite luen monia arvostettuja ja yleissivistäviä aineita mut mulla on vaan helvetisti tietoa esim tutkijan tms hommaan, mutta ei mitään käytännön tietoa. Opiskele sitä mitä oikeasti itse haluat, mutta kannattaa tietty muistaa myös se, että kutsumuksella ei välttämättä tuu saamaan juuri oman alan paikkaa...kaikki amk:ssa opiskelleet tutut ovat saaneet suht pian valmistumisen jälkeen töitä, yliopistotutut taas ovat edelleen kaupassa tms töissä, jossa olivat opiskeluaikanakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen BBA, eli suomen tutkinto on tradenomi, (Lahden AMK:ssa opiskelin) ja vietin yhden vuoden saksassa vaihdossa, sekä opiskelijana että työharjoittelijana. Nyt olen hyvässä työssä hyvällä palkalla, ja kansainvälistä kauppaa hoitelen. Tiedän että tästä työstä kanssani kisasi eräs ekonomi, jolla oli teoreettista tietota paljon mutta ei lainkaan käytännön kokemusta.

Eli itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen AMK-tutkintoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi