Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas...miehen vanhasta puhelimesta löytyi kaikkea..auttakaa!

Vierailija
01.05.2015 |

Mulla hajosi oma puhelin ja siirsin kortin miehen vanhaan iphoneen joka ollut nyt käyttämättä pari kuukautta. Kun avasin sen ja aloin asentamaan Whatsappia niin sinne aukesikin vanhoja keskusteluja. Lähettäjän numero ei ole tallennettu mutta profiilikuva näkyy ja numero. No siellä on joltakin naiselta tälläisiä viestejä (hänen profiilikuvansa on hyvin epäselvä ): en tänään ehdi, joku toinen päivä kuitenkin, pitää saada toi ja se jonnekkin...?;) , sitten seuraava on päivätty pari päivää siitä: huh huh, wau, toivottavasti nään pian livenä, keksitään syy :P ja viimeinen viesti: tyttöjen iltaa vietellään, nyt en ehdi kyllä..pidä säkin hauskaa!

Miehen viestejä ei näy.. Kysyin mieheltä asiasta ja mies sanoo että se on joku entinen hoito joka laittelee hänelle viestejä vaikka hän ei vastaa ja nainen on kuulemma rakastunut mieheen.. mun mielestä kuulostaa hullulta.. . Mies sanoo että ei tosta tarvi välittää ja näänhän minä että miehellä ei ole osaa eikä arpaa asiaan vaan ollut vaan vastaanottaja ja ei ole halunnut sanoa koska ei ole mitään tehnyt.. mun mielestä taas naisen viestit vaikuttaa siltä että se vastais jonkun eli miehen viesteihin...????Kuvia on myös puhelimessa pari ja noh ovat aika rohkeita ja yhdestä kuvasta tunnistan naisen, oltiin kerran kaupungilla ja tämä nainen tuli meitä vastaan ja mieheni moikkasi hänelle. eli tuttuja kyllä ovat jonkunsortin. en tiedä nimeäkään enkä silloin ottanut kysyäkseni että kuka tuo oli..

uskoisitko miestä? oon aika epätoivoinen, mun mielestä meillä on mennyt tosi hyvin..ja haluaisin kyllä uskoa häntä.. En tiedä...

Kommentit (319)

Vierailija
121/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:34"]

Se olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että mitähän se mies oikeasti miettii tässä tilanteessa, kun jälleen kerran on yksi suhde mennyt pettämisen vuoksi karille, eikä kuitenkaan saa oikeaa suhdetta siihen ihmiseen, jonka kanssa pettää. Oikeasti haluaisin tietää, mitä tuossa tilanteessa ihminen itsekseen kelailee. Tunteeko turhautumista, häpeää, surua vai suhtautuuko eroon kylmästi rutiinilla "taas meni yks, hupsista".

[/quote]

Eiköhän se jo sen toisen naisen luona, ei taida paljoa painaa suhteet, kun 17 vuotta on tuota samaa tehnyt. Ehkä valittaa jotain "ymmärtämättömästä" naisesta korkeintaan...

[/quote]

Tuskin on. Eihän heistä kumpikaan nyt seurustele eli se olis liian sallittua!!! AAARG!

Vierailija
122/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:59"]

Minä laittaisin viestin naiselle, ihan vaikka reilusti omalla nimellä. Että hei, löysin tällaisen keskustelun vanhasta puhelimesta, voisitko kertoa mistä kyse.

[/quote]

Katsoin numeron tiedot finderista ja nainen ei asu tällä paikkakunnalla edes vaan usean sadan kilometrin päässä....  Luin  viestejä useasti ja mihinhän tuolla: pitää saada toi ja se jonnekkin...? meinataan...?? Ärsyttää tuollainen nainen :( Kuinka kukaan kehtaa...  AP
[/quote]
Sen mies ja sut pitää saada pois kuvioista illaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:59"] Minä laittaisin viestin naiselle, ihan vaikka reilusti omalla nimellä. Että hei, löysin tällaisen keskustelun vanhasta puhelimesta, voisitko kertoa mistä kyse. [/quote] Katsoin numeron tiedot finderista ja nainen ei asu tällä paikkakunnalla edes vaan usean sadan kilometrin päässä....  Luin  viestejä useasti ja mihinhän tuolla: pitää saada toi ja se jonnekkin...? meinataan...?? Ärsyttää tuollainen nainen :( Kuinka kukaan kehtaa...  AP [/quote] Sen mies ja sut pitää saada pois kuvioista illaksi.

[/quote]

Kuinka tunnistaa ketjuun vastaajan, joka ei ole lukenut ketjua kovin pitkälle :-)

Vierailija
124/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit ap:lle. Tunnen tuskasi, kituutin kylläkin omassa suhteessani kauan epäilyksien varjossa kun ei ollut tapahtunut mitään omasta mielestäni noin selkeää, vaan teot olivat muka aina harmaalla alueella ja anteeksiannettavissa. Onneksi pääsin eroon, se oli ehdottomasti parasta mitä elämässäni oli tapahtunut aikoihin. Eikä se ero loppujenlopuksi sitten niin kovaa kirpaise kun tajuaa että ne miehen sanat rakkaudesta olivatkin kovin sairaalla pohjalla. Tunteista lähinnä sääli jää vihan ja surun jälkeen elämään. Rakkautta kevääseesi, vaikka vappu meni näissä merkeissä niin vuoden päästä olet jo niin paljon paremmissa piireissä & tunnelmissa :) lupaan ! <3

Vierailija
125/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea viestiketjua, mut siis ootteko olleet yhdessä kokonaiset kaksi kuukautta ja puhut miehestäsi?

Vierailija
126/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:53"]

En jaksa lukea viestiketjua, mut siis ootteko olleet yhdessä kokonaiset kaksi kuukautta ja puhut miehestäsi?

[/quote]

En jaksa vasta pitempääm, mut ei...

Vierailija
127/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:53"]En jaksa lukea viestiketjua, mut siis ootteko olleet yhdessä kokonaiset kaksi kuukautta ja puhut miehestäsi?
[/quote]

Mistä ihmeestä sä keksit tuon 2kk??! Kyllä tässä ap:n tapauksessa oli aika paljon pidempi suhde takana

Vierailija
128/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:42"]Mitä opimme tästä: jos et halua WU-viestiesi päätyvän muiden luettavaksi a) älä käytä WU:a b) älä lainaa iPuhelintasi
[/quote]Mikä ihmeen WU? se on WA!

Vierailija
129/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin mies tarjoutui lähtemään heti kun kertoi pettäneensä. Siis heti, olisi lähtenyt samantien, ottanut vain hammasharjan. Ei siinä tilanteessa enää neuvotella, että montako yötä vielä voisi asustella ja käyttää aikaa uuden kämpän etsimiseen. Miettikää sitä pettäjät!

Meillä mies kertoi mulle ihan itse pettämisestä (ei suhde, joku kertahoito baarista miehen sanojen mukaan, mutta mistä mä voin tietää oikeasti oliko joku tuttu? Mistä sen saisi selville?) ja se tuli mulle niin puun takaa kuin olla ja voi. En olisi mitenkään osannut epäillä. Tilanne oli todella epätodellinen, hoin vaan, että MITÄ, MITÄ? Ja sen jälkeen mies alkoi luettelemaan syitä pettämiseen eli liian vähäinen seksi, en kehu häntä tarpeeksi ja osoita huomiota. Kun seksiä pitää kuulemma nelikymppiselle miehelle olla mieluiten joka päivä ja kuulemma kotitöistä, kuten ruokapöydän pyyhinnästä pitää kehua häntä. Siis häh? Pitääkö oikeasti? Kun ei minuakaan ole koskaan kehuttu imuroinnista tai pölyjen pyyhinnästä, jotenkin olen pitänyt niitä normaalina arkirutiinina joista ei tarvitse hehkuttaa tyyliin "ai että kun on kauniiksi imuroidut lattiat, kyllä kiiltää ja oletkin ollut tosi reipas imuroija". Sellaista kehuntaa pitäisi kuulemma mun miehelle sanoa.

En olisi IKINÄ osannut arvata tai uskoa, meillä oli ihan normaali elämä. Oli seksiä viikottain (joskus oli vain kerran viikossa, mutta yleensä 2-3 kertaa viikossa). Ei koskaan riidelty, pidetty mykkäkoulua, eikä ollut mitään alkoholiongelmiakaan. Ja siinä oli kiitokset 10 avioliittovuodesta.

Eli kyllä ap:n mies varmaan lähti saman tien, tiedän tilanteen. Se on niin epätodellinen kuin olla ja voi. Ja varsinkin kun se tulee täysin odottamatta. Minäkin luulin, että pettämistä tapahtuu "huonoissa" suhteissa eli sallaisissa, missä on jo pitkään, vuosien ajan riidelty, tapeltu, haukuttu toista, on raha ja viinaongelmia jne. Mutta että normaalissa suomalaisperheessä, missä ei koskaan edes riidelty! Ei juma, ei sitä usko oikein vieläkään.

AP:lle sanon vain, että ONNEKSI OLKOON, pääsit paskasta eroon. Voit olla siitä iloinen et tuhlannut elämästäsi enempää sikaan ja SINÄ olit se voittaja jonka ei tarvitse enää jakaa elämäänsä sian kanssa.

Minä jäin avioliittoon, kun mies sitä aneli ja jotenkin halusin vielä antaa meille mahdollisuuden koska meillä on lapsiakin. Väittää rakastavansa minua ja haluaa kuulemma elää minun ja lasten kanssa. Arvaa onko kivaa? En vieläkään luota mieheen millin vertaa, vaikka pettämisestä on jo pari vuotta. En luota, koska ennen pettämistä luotin mieheen 100%. Enkä siksikään luota, että pettäminen tuli niin täysin puun takaa. Nyt meillä on näennäisrauhallista ja näennäisnormaalia, mutta ihan vastaavassa tilanteessa miehen pettäminen tapahtui aikoinaan, joten olen ikäänkuin varpaillaan siitä, että vaikka nytkin meillä on elämä muka normaalia niin voihan se mies pettää taaskin - täysin yllättäen minulle.

Elän ikäänkuin jalat oven raossa koko ajan ja olen valmis lähtemään lasten kanssa joka hemmetin päivä. Seuraavaa mahdollista kertaa en enää katso vaan se on avioeron paikka. Siksi kehoitankin kaikkia uskottomuuden läpikäyneitä ja petettyjä eroamaan, ei petetty toivu kokemuksestaan vaikka jatkaisikin pettäjän kanssa. Asia ei unohdu koskaan. Päinvastoin, kun pettäjän kanssa jakaa arkea niin se että hänen kasvonsa näkee koko aj, se muistuttaa tapahtuneesta. Ja siitä mitä joskus oli ja mitä menetettiin.

Minä olen niin lehmänhermoinen nainen, että en nosta miehen uskottomuutta asiana enää esille. Vaikka se käy mielessä joka päivä. Enkä oikeastaan enää itsekään tiedä miksi mies halusi jäädä meidän kanssa asumaan ja väittää rakastavansa minua. Olen vahvasti sitä mieltä, että jos puolisoaan pystyy pettämään niin kyllä siinä tapauksessa rakkaus häntä kohtaan on kuollut ja kuopattu.

Voimia sinulle ap! Meitä petettyjä on liian paljon tässä maailmassa. Elät shokissa seuraavat pari kuukautta ja vasta sen jälkeen tulee suruaika.

Itse uskon tietyllä tapaa karman lakiin. Uskon ja toivon, että pettäjät, jotka tuhoavat viattomat puolisot henkisesti petätmisillään, saavat jossain "palkkansa". Eli että paha saa palkkansa ja petetty selviää voittajana.

-212

Vierailija
130/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit, ap?

Vierailija
131/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko mies puhunut sinulle lähtönsä jälkeen?

Vierailija
132/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:48"]

Jos yhtään lohduttaa, luulen että tämä nainen ja mieheksi ovat onnettomia loppu elämänsä, viettivät sen yhdessä tai eivät.

[/quote]

Mä taas uskon että olisivat onnellisia toistensa kanssa. Eri asia on, menevätkö koskaan yhteen. Mutta mä olenkin tälläinen haihattelija joka uskoo ihmeelliseen rakkauteen. Että rakkaus voi muuttaa kaikkea, kaiken! Jopa tuollaiset ihmiset. Ehkä he osaisivat olla uskollisia toisilleen? 

Vierailija
133/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:48"]Jos yhtään lohduttaa, luulen että tämä nainen ja mieheksi ovat onnettomia loppu elämänsä, viettivät sen yhdessä tai eivät.
[/quote]
Mistä noin päättelet? Ja miksi sem pitäisi lohduttaa, että joku toinen on onneton loppuikänsä? Sehän on yhtä sairasta kuin pettäminen, toivoa pahaa toiselle. Katkerat ihmiset tekevät niin.

Vierailija
134/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:48"]

Jos yhtään lohduttaa, luulen että tämä nainen ja mieheksi ovat onnettomia loppu elämänsä, viettivät sen yhdessä tai eivät.

[/quote]

Mä taas uskon että olisivat onnellisia toistensa kanssa. Eri asia on, menevätkö koskaan yhteen. Mutta mä olenkin tälläinen haihattelija joka uskoo ihmeelliseen rakkauteen. Että rakkaus voi muuttaa kaikkea, kaiken! Jopa tuollaiset ihmiset. Ehkä he osaisivat olla uskollisia toisilleen? 

[/quote]

No jos haluttaa olla vain silloin yhdessä kun toisella tai molemmilla on muu kumppani että päästään pettämään ja "salaisesti" olemaan, niin kyllä taitaa pää olla niin pipi molemmilla ettei tuosta mitään tervettä suhdetta ainakaan tule.  

Vierailija
135/319 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:02"]Pettäjänainen vaikuttaa ihanalta. Kirjoittaa hyvin, ihanan ylimielinen ja vielä hyvä kroppa. En ihmettele jos miehesi on koukussa. Kettu kolossa on hyvä olla
[/quote]meneppä simo rassaan mopoa.

Vierailija
136/319 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap

Vierailija
137/319 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu provo oli. Eipä tässä enää jaksa keksiä tarinalle enempää jatkoa, kun vapaatkin loppuvat. Hyvää tiukokuuta vaan kaikille. Oli hauskaa tarinoida...ap

Vierailija
138/319 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:47"]

Juu provo oli. Eipä tässä enää jaksa keksiä tarinalle enempää jatkoa, kun vapaatkin loppuvat. Hyvää tiukokuuta vaan kaikille. Oli hauskaa tarinoida...ap

[/quote] Ei mee läpi

Vierailija
139/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:59"]

Minä laittaisin viestin naiselle, ihan vaikka reilusti omalla nimellä. Että hei, löysin tällaisen keskustelun vanhasta puhelimesta, voisitko kertoa mistä kyse.

[/quote]

Katsoin numeron tiedot finderista ja nainen ei asu tällä paikkakunnalla edes vaan usean sadan kilometrin päässä....  Luin  viestejä useasti ja mihinhän tuolla: pitää saada toi ja se jonnekkin...? meinataan...?? Ärsyttää tuollainen nainen :( Kuinka kukaan kehtaa...  AP

[/quote]

Miksi sinua se nainen ärsyttää, vaikka miehesi hänelle on ehdotellut? Eihän tuo nainen välttämättä edes tiedä miehesi seurustelevan.

Vierailija
140/319 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:59"]

[/quote]

[/quote]

Miksi sinua se nainen ärsyttää, vaikka miehesi hänelle on ehdotellut? Eihän tuo nainen välttämättä edes tiedä miehesi seurustelevan.

[/quote]

varmasti tietää koska on nähnyt meidän kävelevän yhdessä... laitoin viestin että kuka olet ja ottaisitko yhteyttä kun haluaisin jutella... On nähnyt sen koska tuli siniset ruksit mutta eipä lortto vastaa... AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan