Toisista naisista ja suhteen laadusta.
Olen entinen toinen nainen, suhdetta kesti 8 vuotta. Kun mies jäi ensimmäisen kerran kiinni, nainen oli epäuskoinen, ja miehen oli helppo selittää, että olen vain joku häntä vainoava hullu, eikä mitään ole tapahtunut minun kanssani, olen vain katkera vanhapiika jne.
Toisella kerralla riitelin miehen kanssa hänen vaimostaan/eroaako vai eikö eroa, ja soitin itse naiselle. Siellä repesi helvetti irti, tällä kertaa nainen uskoi, ja mies lensi pihalle. Hänet otettiin pian takaisin, kun mies selitteli ja pyyteli anteeksi tarpeeksi.
Kolmannella kerralla nainen itse halusi puhua kanssani, ja tunsi tarvetta ohjeistaa minua, että heillä menee hyvin, eikä häntä kiinnosta miehen kodin ulkopuolella tekemiset. Hän kertoi, että olen säälittävä lumppu, joka ei riko heidän perhettään.
Kaikilla kerroilla mies pyöritti vaimoaan, kertoi että suhde on ohi, hän rakastaa vain vaimoaan eikä halua enää tavata tätä eukkoa, jonka taas vahingossa oli tavannut tms, mitä milloinkin.
Jokaisella kerralla mies palasi oma-aloitteisesti luokseni 2 viikossa, hyvällä omallatunnolla, ja silloin kuin asiaa puitiin, sanoi olevansa vaimon kanssa vain lasten takia. Vaimo luuli aina, että suhde on ohi. Hän käytännössä siis antoi miehelle luvan pettää kun ei jättänyt tätä, ja todellisuudessa mies viis veisasi vaimon mielipiteestä ja tunteista, kun huomasi, että koti pysyy aina ja samoin rakastajatar. Naiset elivät siis jatkuvassa kilpailutilanteessa, ja äijällehän se sopi.
No, nykyään, 8 vuoden rakastajattarena olon jälkeen, me elämme onnellisina yhdessä. Mies otti eron, sai riuhtaistua itsensä irti, vaikka KUKAAN ei olisi sitä uskonut. Hän ei alunperinkään olisi pettänyt, ellei suhde olisi ollut lähtökohdiltaankin päin helvettiä (tunsi tulleensa " pakotetuksi" liittoonsa lasten takia) ja totta, jollen minä olisi ollut niin paljon sopivampi , parempi ja riippuvuutta aiheuttavampi kuin vaimo.
Joskus näinkin päin. Pettäminen on helppoa, vaimot hyväuskoisia ja sinisilmäisiä, ja joskus se toinen nainen on oikeasti parempi.
Ps. Mies on nykyään aivan eri ihminen kuin ennen, sulkeutuneesta mörkistä ja salailijasta on tullut avoin ja hyväntuulinen ihminen. Olemme eläneet yhdessä jo 3 vuotta, takana siis 11 vuoden suhde.
Mies tietää, että jos pettää, hän lähtee heti. Olemme käyneet yhdessä läpi niin kivisen tien, että tuskin kumpikaan haluaa tätä onnea vaarantaa.
Kommentit (20)
Miksi kestit miestä, joka kertoi sinun olevan itseään vainoava hullu. Mato tuo on eikä mies!!!
koskaan pettää/lähteä. Mutta väitän, että jotkut ihmiset ovat toisilleen yksinkertaisesti vääriä, joskus menee vain aikaa, ennen kuin uskaltaa hypätä ja lopettaa entinen. Ja se, että mies selitteli aluksi hätäpäissään vaimolleen minun olevan vain joku vainoava hullu, on aika pientä sen rinnalla, mitä me puhuimme ja nauroimme vaimosta. Toiseksi, jo muutaman vuoden jälkeen mies ilmoitti vaimolle kiinni jäädessään, että joo, niin olenkin ollut sen kanssa, mitäs sitten? Että aika säälittävä on eukkokin, kun ei tajunnut erota, vaikka mies suorastaan tyrkytti tätä vaihtoehtoa. Eikä se miehelle niin helppoa aikaa ollut, vaikka varmaan seksuaalisesti tyydyttävää, kun naisia oli useampi. Monet itkut hän itkin, että kun ei perkele tiedä mitä ja miten toimia...Kun kaksi naista huutaa.
Minä olin ensimmäisen mieheni kanssa naimisissa, kun tapasin nykyisen, toisen mieheni. En tosiaan katso olevani kenenkään " jämä" , kun löysin paremman ja muutamien vaiheiden jälkeen perustin perheen mieheni kanssa. Vai oliko sinun miehesi neitsyt kun sinut tapasi, ei kenenkään " jämä" ?
Ihmeellisiä hokemia joillakuilla. Nykyään erot ja uudet parisuhteet ovat aika yleisiä;)
Ja kun nuorena on solmittu joku suhde joka on alunpitäenkin tuhoon tuomittu niin se ei olekaan niin helppo päättää kun lapset ja velat sun muut vaikka kuinka osuisi kohdalle se oikea rakkaus.
ja jokseenkin epärealistinen tapa ottaa joka sana todesta. Juuh, totta kai mies on juuri sinulle ihan totaalisen rehellinen ;D !
Analyysini tilanteesta - saman kokeneena - on se, että mies on läpeensä kiero nössykkä, joka ei osannut lähteä, kun kahden naisen loukussa oli niin paljon hyviäkin puolia, ja sinä olet toivottoman heikkoitsetuntoinen ja sinisilmäinen ikuinen kakkonen.
Vierailija:
Ja se, että mies selitteli aluksi hätäpäissään vaimolleen minun olevan vain joku vainoava hullu, on aika pientä sen rinnalla, mitä me puhuimme ja nauroimme vaimosta.
Vierailija:
Ja se, että mies selitteli aluksi hätäpäissään vaimolleen minun olevan vain joku vainoava hullu, on aika pientä sen rinnalla, mitä me puhuimme ja nauroimme vaimosta.Toiseksi, jo muutaman vuoden jälkeen mies ilmoitti vaimolle kiinni jäädessään, että joo, niin olenkin ollut sen kanssa, mitäs sitten? Että aika säälittävä on eukkokin, kun ei tajunnut erota, vaikka mies suorastaan tyrkytti tätä vaihtoehtoa.
Monet itkut hän itkin, että kun ei perkele tiedä mitä ja miten toimia...Kun kaksi naista huutaa.
" Mitä me puhuimme ja nauroimme vaimosta" on kohta tekstissäsi, mitä en usko ikinä. Jos mies on KAHDEKSAN VUOTTA sinun kanssa ja vaimon kanssa yhtä aikaa, vaimo merkitsee aika paljon enemmän, että häntä jonkun pettämään alkavan naikkosen kanssa naureskeltaisiin. Toisekseen olettaisin sinunkin olleen sen verran ahdistunut tilanteesta, että aitoa naurusi ei ainakaan ollut. Tuossa tilanteessa ei varmasti ollut mitään niin hauskaa tai ainakin naurun takana kupli itku. Ja vaikka mies olisikin kanssasi nauranut vaimolleen, sehän vain todistaa sen, kuinka paska mies on kyseessä ja että nyt naurun kohteena olet sinä.
" Eukon säälittävyydestä" en sano mitään, mutta " JO MUUTAMAN VUODEN JÄLKEEN" mies tunnusti suhteenne vaimolleen. Aaltoja, varsinainen Prinssi Rohkea! :DD Munaton mato, kun ei saa edes vaimoa jätettyä, jos uusi on kiikarissa. Taisi ero nytkin tulla vaimon aloitteesta? ;D
Niin, varmaan itkikin, ja sinä annoit säälipildeä ja mies oli onnellinen taas, vai kuinka? ;) Kaiken kaikkiaan kuulostaa niin saamattomalta ja surkealta koko mies, että IHME, kun on kahdelle kelvannut.
sitä saamatonta, itsensä alentavaa vaimoa, joka roikkui miehessään 8 vitun vuotta aavistaen ja vuosia TIETÄEN, että miehellä on toinen nainen koko ajan? Vaimoa, joka ei uskaltanut irrottaa miehestä säännöllisen munan, rahan tai rakkauden takia? Eikö se vaimo ole tässä ihan yhtä, ellei enemmänkin idiootti kuin nuo muut? Mies valehteli ja huijasi vuosia, ja akka vaan takertui siihen, vaikka lopulta mies ei edes viitsinyt valehdella?
Vaan nainen, joka on seurannut vierestä perhettä, jossa mies petti koko ajan, eri naisten kanssa tosin. Vaimo vuoroin kärsi ja vuoroin väitti, ettei välitä lainkaan. Lopulta tultiin ystävien kanssa siihen tulokseen, että on oikeasti typerä akka, kun ei löydetty keinoja saada häntä eroamaan ja aloittamaan OMAN elämän. Miehen tapaaminen kuvotti, mutta lopulta myös naisen. Lapsetkin TAJUAVAT, missä mennään.
Itsepä olivat soppansa keittäneet, ja kaikki yhtä osallisia.
Jos mies kohtelee vaimoaan noin ja puhuu hänestä noin alentavaan sävyyn, ei ole mitään syytä miksi hän ei tekisi niin uudelleen esim. sinulle. Kahdeksan vuodn pettäminen kertoo aika paljon miehestä.
Osa ihmisistä on uskollisia, osa kroonisia pettäjiä ja osa taas pettää, kun omassa suhteessa on ongelmia.
Että lapsetkin oli ihan painostamalla saatuja ja ei pystynyt lähtemään liitosta kun hölmö vaimo ei päästänyt? Olisi käärinyt pippelinsä kortsuun, jos ei kerran lapsia halunnut. Haiskahtaa aika luuserilta. Tuommoista miestä ei kukaan täysjärkinen huolisi ainakaan lastensa isäksi.
Oikeasti, miksi ihmeessä vapaa ihminen tuhlaa elämästään kahdeksan vuotta varatun miehen odottamiseen, kun kadut ovat fiksuja ja vapaita miehiä täynnä. Häpeä, AP.
Toinen nainen ei tiennyt minusta, kuten ei ensimmäinenkään. Pahaa mies puhui minulle nimenomaan siitä kakkosesta - totta kai, koska se oli minulle tavallaan suurempi uhka kuin vaimo, ja miehen piti antaa minulle semmoinen kuva, että roikkuu kakkosen kanssa vaan tottumuksesta ja naisen ruikutuksesta. Hyvinkin yksityiskohtaista paskaa latoi siitä. Olin aikani niin hölmö, että kuuntelin, sitten tajusin laittaa sen kasanoovan pihalle. Luoja tietää, kuinka monta naista sillä oli ja onm sen jälkeen ollut. Kuulemani mukaan sekä vaimo että toinen nainen roikkuvat edelleen kuvioissa mukana! Joskus olisi tehnyt mieli laukoa niille vaikka nimettömänä pari valittua totuutta.
Ja mitä oot vailla, kun tulit täältä jotain kysymään? Siis mitä sä oikein kysyt? Tai mitä sulle pitäis vastata, jotta saisit jotain takaisin, kun oot noin seikkaperäisen tarinan meille jakanut?
Mutta tosiasiassa ei se aina mene niin, että mies jää vaimonsa luokse, ja vaimon kannattaa uskoa kaikkia miehen selvityksiä.
Tuli vaan mieleen, kun tänään on ollut paljon aloituksia siitä, pettääkö mieheni, ja mieheni petti mutta nyt meillä menee hyvin jne.Tunnen oikeasti tapauksia, joissa vuosien rakastajattarena olo on päättynyt onnelliseen suhteeseen, saman miehen kanssa.
Ja harvoin ne rakastajattaret vain sen yhden miehen kanssa ovat, etsivät toki muita. Eivät ainakaan minun tuntemani.
Luuletko, että ollaan kateellisia sulle tuosta kahdeksan vuoden helvetillisestä toisen naisen roolista? Kivat sulle, että asiat on nyt hyvin, mutta mies, joka pettää kerran, pettää toisenkin. Kahdeksan vuoden kokemuksella on jo hyvä salaamaan ja valehtelemaan, ja sinä olet helppo uhri, kuvittelet menneiden vaikeuksien yhdistäneen teidät NIIIIIN. Olet helpompi uhri miehelle kuin tämän ex-vaimo. Onnea ja menestystä.
Minulla ei riitä kärsivällisyyttä odottaa noin kauan kuin sinulla. Olen aivan rikki.
Meillä on pidämpääkin historiaa takana ja koko tarina on niin pitkä etten voi sitä tässä kertoa. Mutta vaikeita on ihmissuhteet!
Pettäminen on helppoa ja vaimot turhan sinisilmäsiä...taidat olla nyt itse vähän niin kun sen vaimon asemassa.Sustakin varmaan tulee petetty nainen ja se toinen on ehkä parempi kuin sinä.Olen kakkosen kans samaa mieltä.Pettää kerran, pettää useammin.
jälkeenkin jos menee hyvin rakastajattaren kanssa monen vuoden pettämisen jälkeen?
Mies voi todellakin oppia jotain tai ei mutta kumpikin, sekä rakastajatar että vaimo ovat kokeneet saman, mies hyppii (ainakina) kahden naisen välissä.