HEI NYT OIKEESTI ILTASANOMAT!!
Aloitin eilen viestiketjun perheiden oudoista tavoista. Kirjoitin aloitukseen ihan puuta heinää siitä, miten muka joku lapsuuden naapuri olisi uskonut saunatonttuihin. Ja mitä luin nyt Iltasanomista? http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288769184286.html
Vähän on kuulkaas nyt "toimittaja" halpaa. Eikä ollut edes ensimmäinen kerta, kun kirjoittelen niitä näitä satuja ja luen niistä hetken päästä uutisena jostain iltapäivälehdestä.
Hohhoijaa. Saatteko te rahaa työstänne? Jätetääs välikädet pois tästä "toimittamisesta", voin tulla kirjoittamaan provoni suoraan lehteen, ei tarvitse täältä kopioida. Kai minulla on satuihini tekijänoikeudet?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:14"]
"Kuvan tonttu ei liity tapaukseen " :D
[/quote]
No ei kai kun kuvassa on puutarhatonttu! Saunatontulla on pitkä hiippalakki.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:17"]
Mä taas ihmettelen sua ap. Oletko aikuinen? Onko sulla omaa elämää ollenkaan? Miksi ihmeessä satuilet täällä? Mä olen paljonkin tällä palstalla eikä ole koskaan tullut mieleen alkaa kirjoittamaan täysin tuulesta temmattuja juttuja.
[/quote]
Provoilijan mielenlaatu tosiaan on vähän erikoinen. Mulle tulee näistä mytomaanikoista aina mieleen Sieppari ruispellossa.
Tämän aikakauden suurin toimittaja on kyllä ylivoimaisesti Jonna Joutsen! Aivan mahtavaa journalismia!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:24"]
Tämän aikakauden suurin toimittaja on kyllä ylivoimaisesti Jonna Joutsen! Aivan mahtavaa journalismia!
[/quote]
Nevö höörd!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:09"]
Kai minulla on satuihini tekijänoikeudet?
[/quote]
Eiköhän sinulla ole, mutta lähettäessäsi viestin annat Sanomalle oikeudet julkaista satujasi.
"Sanoma Media Finlandilla on oikeus korvauksetta käyttää ja uudelleen julkaista tai luovuttaa edelleen muunneltuna tai alkuperäisessä asussaan joko kokonaan tai osittain ja/tai liitettynä johonkin toiseen aineistoon Asiakkaan Palvelun kautta Palvelun julkisille alueille (kuten keskustelufoorumit) lähettämää tai välittämää aineistoa Sanoma Media Finlandin liike-, tiedonvälitys-, pr-, tai muussa toiminnassa. "
Mulla on vakiotykkääjä. Saan melko pian yhden yläpeukun, kun jotain kirjoitan. Toimittaja? Vaiko kyylä? Joku joka kannustaa jatkamaan?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:35"]
Mulla on vakiotykkääjä. Saan melko pian yhden yläpeukun, kun jotain kirjoitan. Toimittaja? Vaiko kyylä? Joku joka kannustaa jatkamaan?
[/quote]
Kuulostaa vähän, öh, paranoidilta.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:35"]
[/quote]
Juu, mutta nyt annoinkin peukun vahingossa edelliselle kirjoittajalle. Eli minun peukkua et voi tällä kertaa saada.
Hauskaa, että Sanoma-firma luuli olevansa fiksu laittamalla tuon pykälän että kaikki kommentit täällä ovat heidän omaisuuttaan, mutta se johtikin siihen että palkatut toimittajat toistelevat tätä tuubaa joka ei ole edes etäisesti totta. Vähän kuten hölmöläisten peiton jatkaminen toisesta päästä leikkaamalla. Sama shitti kiertää eikä lehdetkään erotu enää millään laadulla. Hah hah. Mikäpä toimittajia kannustais keksimään enää omia aiheita.
Mitä tuo ap täällä itkee. Älä kirjoita mitään jos toinen ei saa sinun juttujasi käyttää. Mene lehteen töihin.
Onneksi jutun alussa jo todetaan asian löytyneen vauva-palstalta :D
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:17"]
Mä taas ihmettelen sua ap. Oletko aikuinen? Onko sulla omaa elämää ollenkaan? Miksi ihmeessä satuilet täällä? Mä olen paljonkin tällä palstalla eikä ole koskaan tullut mieleen alkaa kirjoittamaan täysin tuulesta temmattuja juttuja.
[/quote]
Olen aikuinen. Ei ole elämää. Olen sinkku ja työtön. Istun noin 6 tuntia päivittäin tämän palstan äärellä ja kirjoitan näpit sauhuten ihan mitä vaan. Ajankuluksi. Välillä olen 9-lapsisen perheen supermahtava äiti, välillä työtön, välillä miljonääri. Saan pankista 0,4% marginaalilla asuntolainoja, olen laihtunut 7 kiloa viikossa, olen löytänyt mieheni toisen miehen kanssa sängystä, minulla on ollut syrjähyppy päiväkodin työntekijän kanssa.. Milloin mitäkin, riippuu päivästä. Tämä on ihan höpöhöpöpalsta.
Tuosta äskeisestäkin paragraafista oli kaikki silkkaa höpönlöpöä. Olen oikeasti 3 lapsen äiti. Ei kun elefantinkouluttaja. Nyt oikeasti: olenkin mies!
ap
[/quote]
Eikä!?!?! Eikö kaikki olekaan totta, mitä interneetissä kerrotaan?! Maailmani romahti juuri.... :(
Miten joku jaksaa tehdä noin tyhjänpäiväistä työtä? Toimittaja voisi vastata kun kerran täällä käy, että eikö tunnu oman elämän ja työpanoksen hukkaanheittämiseltä kuluttaa työpäivänsä kopioimalla keksittyjä juttuja paskanjauhantapalstalta roskalehteen? Lisäksi kiinnostaisi maksetaanko tuosta edes hyvin?
Tosin onhan meillä nyt ministerinäkin entinen Iltalehden toimittaja, joten voihan noista "tomittajan" töistä aueta ihan hyväpalkkainenkin ura. Paskanjauhannan toistelukyvystä on toki kovasti siinäkin apua.
Iltapaske taas levittää virheellistä tietoa. Aikakapselin Toyota Corolla ei VARMASTI ole 1983 vuosimallia vaikka tekstissä näin väitetäänkin. 1973 on lähempänä totuutta.
https://www.is.fi/autot/art-2000011350093.html
Vierailija kirjoitti:
Iltapaske taas levittää virheellistä tietoa. Aikakapselin Toyota Corolla ei VARMASTI ole 1983 vuosimallia vaikka tekstissä näin väitetäänkin. 1973 on lähempänä totuutta.
https://www.is.fi/autot/art-2000011350093.html
Ilman aivoja vaan copypastetaan toisten tekstejä virheineen...
Iltapäivälehdet ja seiska on samaa tasoa, roskaa molemmat. Ja ihmiset on uskomattoman tyhmiä, ne luulee, että täällä kirjoitellaan ihan tosissaan. Täältä käydään katsomassa mitä mieltä mistäkin ollaan jne. Usein tahallaan kirjoittelen tänne kaikenlaista soopaa ihan vaan provotakseni ajankuluksi ja sitten huomaan jostain, että joku on käynyt lukemassa ketjun ja lainaa sitä yms. No sitten on tietysti kiva partaansa naureskella :D