Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa ruokatahrat lahtemaan lapsen vaatteista? Kaikki paidat ovat pilalla, eika Vanishista tai Tabortista ole ollut apua.

Vierailija
03.01.2006 |

Harmittaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tahroja paljon, ei tarvitse edes lisätä muuta pesuainetta. lähtee kuivuneetkin tahrat hyvin

Vierailija
2/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sain esim. pinttyneet mustikkatahrat pois kuopuksen yökkäristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa noin 2 euroa. Hiero saippuaa kostutettuun vaatteeseenmielellään tuoreeltaan ja pese koneessa. Tämä toimii!

Vierailija
4/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hedelmät ja raparperi taitavat olla sellaisia, jotka ei järin pois lähde.

Vierailija
5/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että merkeissä on suuria eroja vaikeiden tahrojen poistossa.

Entä pesukone? Onko kovin vanha?

Meillä on uudella koneella vaatteet peseytyny kyllä aina puhtaaksi. Vanhan koneen kanssa oli aina vähän ongelmana että varsinkin tomaatti tms. tahrat ei lähtenyt.

Vierailija
6/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sun pyykkisi jos et sillä puhtaaksi saa. Vanhoihin tahroihin ei enää varmaan tehoa, siis sellaisiin joita olet jo pessyt, mutta uusin tahroihin takuulla!

Jos tahra on oikein paha, hiero nestettä suoraan tahralle ja anna olla muutama minuutti tai vaikka tunti jos siltä tuntuu ja sit vaan peset ohjeen mukaan.

Ennenkuin itse hokasin arielin, oli meilläkin lasten vaatteet ihan kirjavia vanhoista tahroista, mutta nykyään KAIKKI lähtee.

Tiedoksesi vielä lisäisin että kaikki tahranpoistoaineet olen kokeillut ja ratkaisu löytyikin ihan lähikaupasta :)

Mustikka, porkkana,veri, noki, hiekkalika (pinttynyt) you name it... kaikki lähtee, usko huvikses... et tarvitse kikkakolmosia...