Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi pettänyt sinua? Mitä teit?

Vierailija
03.01.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehelle puoli vuotta aikaa " parantua" , mutta kun pettäminen jatkui, niin sanoin hälle hei hei. Nyt uusi mies kuvioissa ja nyt tiedän, että jos tää pettää, niin se on sitten hei hei kerralla. Luulin, että niin olisi ollut ekalla kerrallakin, mutta kun 10 vuotinen suhde meni kuralle, niin luulin että sen puolesta olisi kannattanut taistella. Siinä luulin väärin. Kun toinen on jotain rikkonut, niin ei sitä toinen enää ehjäksi saa ja koskaan en olisi saanut tuossa vanhassa suhteessa sitä mitä suhteelta haluan - luottoa ja rehellisyyttä.

Vierailija
2/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole halunnut hoitoaan, vaan meidät. Kyttään ja epäilen, mutta alan taas pikkuhiljaa luottaa. Minun ylitseni ei kuitenkaan tallota, joten oli TASAN TARKKAAN VIIMEINEN KERTA. Tämän olen myös miehelle rautalangasta vääntänyt. Vuosi ollut yhtä helvettiä, jota en toivo kellekään. Toivon kuitenkin uudesta vuodesta parempaa. Jos mies vielä pettää, se on lähtö. Ja mies tietää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun jälkikäteen mietin, niin en olisi koskaan enää luottanut mieheeni eli suhde oli lopullisesti pilalla. Minä en ansainnut pettävää miestä eikä toisaalta mies epäilevää vaimoa. Luojan kiitos, että mies jatkoi pettämistään, niin minä pääsin elämässäni eteenpäin. Olisin muuten saattanut lapsen takia jatkaa huonossa suhteessa.

Vierailija
4/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta meidän suhteessa..... uskon miestäni ettei hän ole pettänyt minua.