Oletko tyytyväinen kampaajaasi?
Minä en ole, ei osaa yhtään katsoa mikä mulle sopisi vaan vaatii aina että luettelen millileen miten hiukset pitää leikata =( En tiedä mihin varaisin seuraavaksi ajan.
Kommentit (7)
Viisi vuotta olen käynyt tallinnassa samalla kampaajalla eikä siltä ideat lopu!
enkä tunne sieltä ketään. pitää varmaan summassa vaan valita. t. ap
Oma vakikampaajani on miehen ex nainen. Jolla mieheni myös käy ja joka kerta olen uskaltanut antaa vapaat kädet tehdä hiuksilleni mitä haluaa. Viimmeksi tänään... Loisto tyyppi ja loisto kampaaja... Hiustenleikkuun hinta on 15Euroa ja värjäys + leikkaus 25 euroo.
Muut veronmaksajat maksavat sen näille " takahuonekampaajille" .
Aiheuttavat myös sen, että asiakkaat alkavat kuvitella että kampaajille jää 35¿ laikkaushinnasta jotain ylimääräistä käteen törsättäväksi, kuten kaikki yrittäjät tietävät, näinhän ei ole.
Toivon että kampaajasi oppii arvostamaan ammattiaan sen verran, ettei tee sitä ilmaiseksi.
Itse olen kampaaja ja mua todella nyppii nämä jotka polkevat hintansa niin alas että siinä ei ole enää mitään järkeä !!
Olen suht pieneltä paikkakunnalta ja täällä muutama noita halvalla " itseään kaupittelevia" ja se kyllä todellä riepoo kun itse siinä yrittää suht ok liksalla saada itselle leipää :((
Ihan oikea liike hänellä on mutta sattuu mein hinnat oleen näin alhaalle painettuja kun muut joutuu maksaan 60euroa pelkästä hiustenleikkuusta...
Vasta kaksi kertaa muuton jälkeen käynyt uudella kampaajalla ja ihan tyytyväinen ollut tähän asti. Kampaajalla on omiakin ideoita ja ehdotuksia. Vähän jännitti ekalla kerralla kun olin pitkään käynyt samalla kampaajalla entisellä asuinpaikkakunnalla mutta tosiaan hyvä kampaaja löytyi, tuttavan suosituksella! Ap:kin voisi kysellä joltain tutulta kenellä hyvän näköiset hiukset missä kampaajalla hän käy ja kokeilla sitä kautta löytää itselleen sopivan kampaajan.