Tiukin katsastusmies ikinä!
ekaa kertaa piti katsastaa auto, ja tuli hylsy. toinen takaparkki ei palanut. Oli siis palanut.. : ) Hitsi että nyppi mennä vaihtamaan ja maksaa uus katsstusmaksu. en olis uskonut että siitä voi pompata.
Kommentit (10)
Meillä oli molemmat parkit palanut + joku muu lamppu ja siitä huolimatta tuli vaan korjauskehotus. Mutta kannattaa vaihtaa lamput äkkiä. Meillä poliisi pysäytti jonkin aikaa katsastuksen jälkeen ja alkoi syynäämään autoa kun katsoi rekisteriotetta. Sinne jäi auto..
jotta tiedetään kiertää se paikka! On kyllä hemmetinmoista rahastusta koko pirun katsastus. Ja hintaa nousee joka ikinen vuosi..
Pakkohan se oli vaihtaa, että sai uton katsastuksesta läpi. 86€+ uusinta katsastus. Mun mies tikkuili tietty mulle, että oli katellinen mun pökötin 307:sta! : )
Katsastukseen mentäessä pitää idiootit aina tarkistaa kaikki valot ja "näkyvät" viat! Mutta jos löytyy alustasta jotain pientä häikkää ei tule hylsyä..
Uskomattoman tyhmä veto mennä valoja tarkistamatta katsastukseen! Mietipä nyt.. Oot ties kuinka kauan ajellu vaillinaisella valolla ja ollu vaarallinen liikenteessä!
Tuossa automallissa niitä vaan paukkuu ihan huolella, niin olis tietty pitänyt vielä tarkistaa. huollossa sanoivat että sais olla neljä lamppua palanut ja vasta viidennestä pitäisi periaatteessa antaa hylsy. Kattokaapa huvikseen liikenteessä, niin lähes poikkeuksetta 307 pösö kulkee joku lyhty pimeänä. Ja parkeista tuskin on haittaa ajossa, vaikka oliskin pimeänä. . . Sinulle viisastelija.
ollut katsastamassa autoa. Siis jostain syystä jouduin viemään poikaystäväni auton katsastukseen. No, läpi meni mutta lista korjattavista oli aika pitkä! Poikaystäväni olikin ihan ihmeissään että miten ihmeessä se on voinut mennä läpi niillä vioilla! Eli taisi olla ihan hyvä veto lähettää tällainen blondi asialle...
Uskomattoman tyhmä veto mennä valoja tarkistamatta katsastukseen! Mietipä nyt.. Oot ties kuinka kauan ajellu vaillinaisella valolla ja ollu vaarallinen liikenteessä!
tarvinnut vaihtaa yhtäkään lamppua. Ettei teillä vaan ois pienimuotoista sähkövikaa aitossanne, jos vaikka oikosulkujen myötä lamput menevät nopeasti? Tutkisin kyllä asian.
ja me ollaan jo pitkään naurettu, että kato puolisilmäpösö! Niitä on aika paljon. varsinkin etuvalot pimenee usein.
Ihme juippi se katsastusmies, sulla kävi ap huono säkä. Älä mene samalle katsastusasemalle enää.