Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei! Nyt joku mukaan mehupaastolle kaveriksi ja tsemppaajaksi...!!!

03.01.2006 |

Niin siinä sitten kävi, että 2 kertaa on nyt palstailtu odotus-ja vauvasivuilla kolmen puolen vuoden aikana ja nyt sit tänne palstalle... Kai tänne mukaan MAHTUU...?=) Pudottamaan raskaudenjälkeisiä -ja totta puhuen oli niitä ennen lapsiakin- liikakiloja...=) En edes viitsi arvata monesko kuuri tämä elämäni (30 v) aikana on...

Olen myös innokas paastoaja,kerta vuoteen olen paastonnut silloin kun en ole raskaana tai imetä, ja nyt olis taas se aika...

Alkaen huomenna kahdella hedelmä/vihanespäivällä ja sit 7 vrk mehupaastolla ja sit taas kahdella palautumispäivällä, joten puolitoistaviikkoa sitä sitten olis taas " riemua" ...

Huhuilenkin olisko kavereita jotka ovat päätyneet samaan ratkaisuun tälle ajankohdalle, voitais kärsiä ja nauttia yhdessä!!! Yksin on niin piiiitkä taival tuo puolitoista viikkoa.

Mutta niin, korostettakoon että en tee tätä laihdutusmielessä (sillä tunnetusti paaston aikana tulleet kilot rynniivät hetimmiten takaisin jos ruokailutottumuksiaan ei muuta), vaan reippaana starttina todelliseen elämän tapamuutokseen ja läskivuoren pysyvään vähenemiseen ja pirteämpään oloon.

Ilmoitelkaa!!!

Ja muutkin jo paastonneet, kertokaa ihmeessä kokemuksistanne!!! Kiva jakaa ajatuksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edellisestä paastosta on 5 vuotta (esikko kohta 4-vuotias ja kuopus 1.2v). Joo, paastosin säännöllisesti 1-2krt vuodessa 5 vuotta. Mulla oli kaverina se Marika Brunilan (entinen Voi hyvin lehden päätoimittaja Brunila/Burton) paastokirja. Se oli kyllä tosi hyvä paasto. Starttasin yhteen laihdutuskertaan häitä varten 10 päivän paastolla ja sen jälkeen pudotin omin toimin vielä 10 kg. Häissä olin sitten melko ihanteellisissa mitoissa :O)

Ensin naimisiin, sitten talo ja sitten lapset...

Jeps, nyt on paikkareissa. Paasto ois ollut hyvä startti, mutta luulen, ettei rahkeet ei ois nyt riittänyt.

Tsemppiä sulle kovasti! Muista kuivaharjaus ja kielenkin pesu hamppiharjalla, heh. Minä join erilaisia teetä (minttu piristi, kamomilla rauhoitti jne.) Sitten keitin kasviksista hyvää lientä, joka maistui mehujen jälkeen ihanalta, melkein kuin oikealta ruualta.

Muille jotka ei niin tiedä paastosta niin siinä keho putsautuu perusteellisesti ja tuntuu, että joka ihohuokosestakin puskee ikävän hajuista moskaa. Saati sitten mitä tuolta toisesta päästä puskee alussa. Suosittelen paastoa jos on sellainen elämäntilanne että jaksaa. Ei siis tosiaan laihdutuskeinona vaan puhdistautumisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla