Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma mies ottaa väkisin?

Vierailija
14.11.2005 |

Parisuhteemme on ajanut karille jo vuosia sitten, mutta mies ei suostu lähtemään (älkää kysykö miksi - ihmettelen itsekin samaa!!!). Moni asia on suhteessamme pielessä. On aina ollut seksipainotteinen eli kun koskettaa se tarkoittaa yhtä kuin panoa. En ole vuosiin voinut ajatellakaan suutelevani häntä eikä haitanne miestä (teki aikoinaan sitä ilmeisen pakosta seksin aikana). Suoraan sanottuna inhoan häntä niin kovasti tätä nykyä, että pelkkä seksin ajatteleminenkin oksettaa.

No, mies on tietysti vaatimassa " oikeuksiaan" ja anna olla kun uskallan kieltäytyä saan kuulla rumaa kielenkäyttöä. Humalassa on pahinta. Tuolloin ei kerta kaikkiaan usko etten todellakaan halua häntä humalaisena. Nykyään pelkään ihan tosissani mennä illalla nukkumaan. Mies on nimittäin useamman kerran ottanut minut väkisin. Ja pahinta kaikista - tunkeutunut muutaman kerran peräsuoleen. Tuntuu kamalalta asua saman katon alla tuollaisen paholaisen kanssa, joka saa mut itkemään, pelkäämään ja nukkumaan kerran jopa saunan lauteilla piilossa ettei löydä minua.

Ymmärrän kyllä miesten halut, mutta miksei etsi seksiä jostain muualta.

Joo, ja tiedän että olen ainakin Suomen typerin naisihminen, kun vain jatkan elämääni ton pedon kanssa! Mutta suoraan sanoen en uskaltaisi alkaa miestä väkisin täältä ulos kampeamaan. On joskus kännipäissään uhkaillut mua.

Mutta teki mieli kertoa tää jollekin. On mun mielestä niin arkaluontoinen juttu etten uskalla ystäville ja sukulaisille edes vihjata.

Kiitos jos sinä jaksoit lukea!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin tuosta peräsuoleen työntymisestä. miten se on mahdollista ilman suostumustasi? Ihanko vain kuiviltaan vai laittoiko jotain liukastetta kuitenkin?

Vierailija
22/36 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12,5 vuotta vanha ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa tai miestään ei voi raiskata! Kummankin on velvollisuus huolehtia molempien/toisen hyvinvoinnista ja tarpeista..Eikä se väkisellä ottaminen/antaminen nyt niin paha ole.

Ihmiset tuntuvat tekevän aina. nykyään kaikesta niin vaikeaa ja hankalaa..

Vierailija
24/36 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että tämä "M61" puhuu mitä sattuu ja sellaista mistä ei tiedä. Taitaa ite olla itse jokin munaton tunari !

Vierailija
25/36 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen vakavissani, että miksi ihmiset alkavat heti vetämään poliisia tai rikosilmoituksia kuvioihin ja kun eivät tiedä tilannetta. Tämä yksikin "mies" puhuu jostain "uskovaisten miesten aivopesusta" hah naurettavaa!

Vierailija
26/36 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä nykyään jännää, kun kaikesta tehdään niin *prkl*n hankalaa ja vaikeaa..

Saa nähdä mikä tilanne on 20v päästä! no toivotaan parasta!

Vierailija
27/36 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä ymmärrä mitään raiskausta. Mitä mieltä, järkeä tai nautintoa siitä saa. Kyllähän se sairas tyyppi on kuka sellaista tekee. Ja linnaan vaan, siellä on ihan oma "lisko" osasto sellaisille. Meinaan ei ole kerroksille asiaa jos meinaa terveytensä säilyttää.

Vierailija
28/36 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12,5 vuotta vanha ketju.

Taidat olla ainut tarkkaavainen ja fiksu palstalainen joka huomioinut tuon. Vanha viisauskin nimittäin kuuluu:

JOKA VANHOJA MUISTELEE, SITÄ TIKULLA SILMÄÄN.

Vierailija
29/36 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko kirjoitti:

On se kumma että tämä "M61" puhuu mitä sattuu ja sellaista mistä ei tiedä. Taitaa ite olla itse jokin munaton tunari !

Jos mies ei saa naistaan haluamaan seksiä  ja pitää yrittää väkisin = saamaton tunari

Jos mies ei saa naisen pillua kiimaan ja haluamaan seksiä = saamaton tunari

Jos mies tarvitsee uskontoa taakseen ja sen varjolla nai väkisin halutonta vaimoa = saamaton tunari

Jos mies ei saa pillua muuten kuin maksamalla rahanahneelle haluttomalle naiselle = saamaton tunari

Todelliset alfaurokset saa naisen pillun syömään kädestä ja naisen sekaisin halusta. 

Vierailija
30/36 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ff

Vierailija
31/36 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka paikka koska henki- ja väkivaltarikoksen uhreissa on paljon avo- ja aviopuolisoja s. 36:

https://helda.helsinki.fi/bitstreams/cf613e87-0585-4430-b7f6-b762f3d2de…

Vierailija
32/36 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei lähde? Oletko jotenkin vankina vai miksi et voi itse lähteä?

Vierailija
33/36 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rollaattori on rikki ja ukko mullissa.

Vierailija
34/36 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rollaattori on rikki ja ukko mullissa.

Voi hyvin olla. Ketjun aloituksesta on pian 20 vuotta aikaa. 

Vierailija
35/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teille kuuluu nyt?

Oletko vihdoin vapaa?

Vierailija
36/36 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kukaan enää ajattel kuten joku tuolla kirjoitti "ei se niin paha ole ottaa väkisin"!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän