Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma mies ottaa väkisin?

Vierailija
14.11.2005 |

Parisuhteemme on ajanut karille jo vuosia sitten, mutta mies ei suostu lähtemään (älkää kysykö miksi - ihmettelen itsekin samaa!!!). Moni asia on suhteessamme pielessä. On aina ollut seksipainotteinen eli kun koskettaa se tarkoittaa yhtä kuin panoa. En ole vuosiin voinut ajatellakaan suutelevani häntä eikä haitanne miestä (teki aikoinaan sitä ilmeisen pakosta seksin aikana). Suoraan sanottuna inhoan häntä niin kovasti tätä nykyä, että pelkkä seksin ajatteleminenkin oksettaa.

No, mies on tietysti vaatimassa " oikeuksiaan" ja anna olla kun uskallan kieltäytyä saan kuulla rumaa kielenkäyttöä. Humalassa on pahinta. Tuolloin ei kerta kaikkiaan usko etten todellakaan halua häntä humalaisena. Nykyään pelkään ihan tosissani mennä illalla nukkumaan. Mies on nimittäin useamman kerran ottanut minut väkisin. Ja pahinta kaikista - tunkeutunut muutaman kerran peräsuoleen. Tuntuu kamalalta asua saman katon alla tuollaisen paholaisen kanssa, joka saa mut itkemään, pelkäämään ja nukkumaan kerran jopa saunan lauteilla piilossa ettei löydä minua.

Ymmärrän kyllä miesten halut, mutta miksei etsi seksiä jostain muualta.

Joo, ja tiedän että olen ainakin Suomen typerin naisihminen, kun vain jatkan elämääni ton pedon kanssa! Mutta suoraan sanoen en uskaltaisi alkaa miestä väkisin täältä ulos kampeamaan. On joskus kännipäissään uhkaillut mua.

Mutta teki mieli kertoa tää jollekin. On mun mielestä niin arkaluontoinen juttu etten uskalla ystäville ja sukulaisille edes vihjata.

Kiitos jos sinä jaksoit lukea!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista ole pakko kenenkään kestää..! Muuta itse pois.

Vierailija
2/36 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes yhteistä omaisuutta? Jotenkin tuollaisen idiootin ei voisi kuvitella omistavan edes omia vaatteitaan, saatikka asuntoa. Tietenkin on 100% lainalla hankittu tuontibemari, arvaan.

t. Aimo Mela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on raiskannut sinut ja se on parisuhteessa ihan yhtä väärin! Tee miehestä rikosilmoitus ja hanki lähestymiskielto. Heitä kamat pihalle ja vaihdata lukot asuntoosi. Ei todellakaan kannata enää hetkeäkään kestää tuollaista väkivaltaista käytöstä vaan tehdä siitä loppu. Arvosta itseäsi edes vähäsen ja hae oikeasti itsellesi apua ja tukea. On äärimmäisen rankkaa henkisesti kestää toisen seksuaalinen hyväksikäyttö. Menee varmasti aikaa ennen kuin voit alkaa nauttia seksistä jonkun ihmisen kanssa, joka OIKEASTI arvostaa sinua - sellaisen varmasti löydät kunhan olet ensin eheytynyt vanhoista haavoista ja hänen kanssaan löydät rakkauden ja toista kunnioittavan seksielämän!

Itse olen lähtenyt väkivaltaisesta suhteesta enkä ole päivääkään katunut. Tee sinäkin niin. Tänään.

Vierailija
4/36 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe itse pois jos pääset, jos et niin vaihdata lukot miehen olleessa pois kotoa ja heitä kamat pihalle.. Hae miehellesi lähestymiskieltoa.. Mun kaverilla oli samanlainen tilanne ja se veny liian pitkään ennnen kuin hän sai minulle sanottua.. Sano vasta siinä vaiheessa kun mies oli yrittänyt kuristaa hänet. Heitä mies pois elä ikinä ota takaisin.. Tulee vielä monesti vonkaamaan mut oo lujana.. Miehesi yrittää sinut alistaa ja sitä kautta saada sun itsetunto nollaan, mut älä anna periksi. Tsemppiä sinulle!!

Vierailija
5/36 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasessa tosi tilanteessa ei tietenkään ole kuin yksi vaihtoehto eli heittää äijä pihalle. Turhaan sä odotat että se tappaa sut. Kerro kavereilles niin varmasti saat apua/tukea. Mitä enemmän hyssyttelet sitä enemmän ukko tekee sulle lisää pahaa. Jos ei itse tee asialle mitään on turha valittaa.

Vierailija
6/36 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, toi kuulosti niin kamalalta, et tuli mieleen et oliks toi provo. Mut siin tapaukses et ei ni pakko vastata.

Nyt nainen keräät kaikki loput itsetunnon rippeet mitä sul on jäljel ja teet asialle jotain!! Sä tuhlaat sun elämääs. Ei niit saa kun tän yhen! Ja parasta ois ku toimisit jo tänään, ellet jo eilen toiminut mikä ois ollu vielä parempi. Ihan sama mitä teet, kunhan teidän kahden tiet eroo lopullisesti. Sut on raiskattu ja ainakin henkisesti pahoinpidelty. Ala arvostamaan itteäs ja elämääs, sillä sinä olet siitä vastuussa. Pelko lähteä tai heittää ukko pihalle ei ole syy olla sitä tekemättä. Vaikeaa se on mutta saat varmasti apua läheisiltä taikka poliisilta (esim. lähestymiskiellon). Elämä on hienoa, älä anna sen lipua ohi pelon vallassa. Näytä että ukkos ei ole sua nujertanu ja että sinä olet vahvempi ja selviät tästä voittajana. Tollanen äijä ei ole paskankaan arvoinen. Ja tollaset äijät ei muutu, eli heitä hyvästit lopullisesti ja älä taakse katso. Ei yhteinen omaisuus tai mikään voi sua estää jos haluat elää elämää. Ja jos lapsia on niin paras viedä ne pois tilantesta mitä pikimmin. Tsemppiä ja toivottavasti sul on voimia toimia NYT HETI!!!

Vierailija
7/36 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin luullaan, ei ne puskaraiskaukset puistoissa ole yleisin raiskaustyyppi. Nainen raiskataan useimmiten juuri avioliitossa. Ja raiskaajana on nimenomaan oma mies. Sinunkaan kohdallasi ei ole kyse vain väkisinotosta, vaan nimenomaan törkeästä raiskaamisesta joka on jatkunut jo pitkään. En voi ymmärtää miten olet kyennyt pitämään kulissit yllä... Sinä tarvitset apua! Voisit soittaa ensin mielenterveystoimistoon, jossa voisit käydä läpi elämäntilannettasi ihan ammattilaisten kanssa. Ja nimenomaan saada tukea ja kannustusta eroprosessiin.

Toivon että saat voimia muuttaa elämääsi. Hyvä että sait kirjoitettua edes tänne. Toivon että kykenisit toimimaan pian. Jos miehesi kuitenkin ehtii sinut taas raiskata ennenkuin olet ehtinyt muuttaa pois, käy lääkärissä. Jos joskus haluat ryhtyä nostat kanteen miestäsi vastaan ja vaadit vahingonkorvauksia esim. peräsuolen sulkijalihaksen vaurioitumisesta on parempi että sinulla on mustaa valkoisella asiasta.

Mutta muista tämä;TÄMÄ EI OLE SINUN VIKA TAI SINUN HÄPEÄ! Miehesi on se sairas. Hanki apua! Tee se nyt.

Parempaa ja pelotonta tulevaisuutta!

Vierailija
8/36 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin tähän erään tahon, josta voit hakea tai soittaa henkistä tukea ja neuvoja, miten sun kannattaa edetä. Soita jo tänään! Jos miehesi on jo uhkaillut sinua, hän on oikeasti vaaraksi sekä sinulle, että mahdollisille lapsillenne. Älä anna lasten joutua kokemaan tuollaista!! Voimia! Soita heti joka tapauksessa, vaikket heti olisikaan valmis mihinkään käytännön toimiin. Puhelu ei maksa mitään!

http://www.tukinainen.fi/palvelut.htm

TUKINAISEN PALVELUT

Tukinainen tarjoaa maksuttomia terapeuttisia ja juridisia palveluita asiakkailleen:

Maksuton kriisipäivystys, puh. 0800 ¿ 97899

Ma ¿ to klo 9 ¿ 17, pe ¿ su, pyhinä ja niiden aattoina klo 17 ¿ 24. Keskusteluapua ja tietoa seksuaalisen väkivallan ja hyväksikäytön kysymyksissä. Tietoa henkilökohtaisista tapaamisista ja ryhmistä.

Maksuton juristipäivystys, puh. 0800 ¿ 97895

Ma ¿ to klo 14 ¿ 17

Tietoa seksuaalirikosasioista, lähestymiskiellosta ja seksuaalisesta ahdistelusta ja häirinnästä. Mahdollisuus myös juristin maksuttomaan apuun ja tukeen rikosilmoituksen tekemisen, esitutkinnan ja oikeudenkäynnin yhteydessä.

Maksuton juristipäivystys lähisuhdeväkivaltaa kokeneille,

puh. 0800 - 97895

Perjantaisin klo 9 - 17

Tietoa, tukea ja apua lähisuhdeväkivaltaan liittyvissä oikeudellisissa ongelmissa.

Vierailija
9/36 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon lähtiessä baariin lukot vaihtoon ja jos tulee väkisin sisälle kuohitset tylsällä moralla!

Terveisin: nuori-isukki!

Vierailija
10/36 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItten kun mies on poissa, heität kamat pihalle ja vaihdat lukot. Jos asunto on sun.

Jos talo miehen nimissä et voi häntä ulos heittää, vaan lähde itse.

Et jätä itselles mitään mikä on hänen nimissään tai puoliksi, ettei ole mitään oikeutta enää sua missään mielessä lähestyä. On paljon tukipaikkoja jotka auttaa, myös turvakoteja jos sellaiselle tulee tarve, ja ne on ihan mukaviakin.

Vierailija
11/36 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen ihan konkreettisesti niin että pyysin äitini meille viikoksi, ja uhkasin että kerron hänelle kaiken. Silloin mies vihdoin pakkasi kamansa. Ennen sitä olin puhunut erosta jo parisen vuotta, mutta mies ei ottanut kuuleviin korviinsa. Tänä päivänä erosta on 2 vuotta ja olemme niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin ihan hyvissä väleissä (miehellä on uusi nainen jota kiusata...). Ikinä en kuitenkaan anna tiettyjä asioita anteeksi, enkä vieläkään ole valmis uuteen suhteeseen.

Vierailija
12/36 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sait tukea. Jaksatko toimia?

Vierailija
13/36 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi sanoa ei toi mies hullulta kuullosta.oot ilmeisesti niin pirun arka,ettet uskalla lähteä itse/pari karpaasia voisi vihjata äijälle et voisi lähteä.....on meinaa tehokas keino yleensä.jos sattuu olemaan tuttuja.......

Vierailija
14/36 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee jotain ennen kuin on myöhäistä!!

-mici-

Vierailija
15/36 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies saa ottaa väkisin.. hänellä on oikeudet vaimoonsa. Turha kenenkään väittää ettei mies saisi ottaa vaimoltaan tai toisinpäin! (Ei ole mitään väärää)

Vierailija
16/36 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 kirjoitti:

Minun mies saa ottaa väkisin.. hänellä on oikeudet vaimoonsa. Turha kenenkään väittää ettei mies saisi ottaa vaimoltaan tai toisinpäin! (Ei ole mitään väärää)

Hyvin on uskovaiset miehet sinutkin aivopesseet. Kukaan ei omista kenenkään vartaloa eikä ketään. Ainoastaan munattomat ja saamattomat uskovaiset miehet ja "ylipapit" ovat keksineet tuollaisen "lain", että naisen kuuluu antaa aina miehelleen.  Kuka näille munattomille uskontojen "ylipapeille" on tuon valtuuden määrätä antanut. Missä se valtakirjan on ja kenen myöntämänä.  Uskomatonta kusetusta uskonnoissa.

Jos mies on niin munaton, ettei saa naistaan haluamaan seksiä vapaa-ehtoisesti, olkoon mies naimatta ja tumputtakoon käteen. Kyllä joku toinen mies saa.

Vierailija
17/36 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus on raiskaus myös parisuhteessa tai avo/avioliitossa. Itse menisin poliisille. Tutulla kokemusta, tuomio tuli vaikkei ollut käynyt heti lääkärissä.

Vierailija
18/36 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

True alfa. Eläimellistä. Naaras otetaan. Älä pistä vastaa ni ei satu. Anna ukko touhuaa ja ku lähtee pois ni huokaise vaan.

Vierailija
19/36 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa miehellä on oikeus asua yhteisessä kodissa. Lukkojen vaihto ei ole siksi niin yksiselitteinen asia.

Jos asunto on sinun yksin, niin joudut antamaan puolisollesi häädön kirjallisesti. 1 kk on kohtuullinen häätöaika miehellesi etsiä uusi asunto.

Joudut itse asumaan tuon ajan ystävien luona tai turvakodissa.

Suosittelen väestöliiton parisuhdeterapiaa, jos jatkat miehen kanssa yhteiseloa.

Raiskaus on väärin avioliitossa. Seuraavan kerran tee rikosilmoitus Poliisille. Jos on muita väkivallan merkkejä esim. mustelmua niin näytä lääkärille ja saat lääkäriltä lausunnon mahdollisesta väkivallasta.

Vierailija
20/36 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

True alfa. Eläimellistä. Naaras otetaan. Älä pistä vastaa ni ei satu. Anna ukko touhuaa ja ku lähtee pois ni huokaise vaan.

Mikä alfa tuo on. Jos mies ei saa naistaan haluamaan seksiä on hän onneton tunari, joka ei seksiä edes ansaitse.  Naaras otetaan, mutta vain ja ainoastaan naisen luvalla.  Todellisuudessa siinäkään mitään oteta, naisen vallassa kaikki "ottaminen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan