Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oonko kamala äiti?

Vierailija
03.01.2006 |

Kun meinaan lähteä tyttöporukalla viikoksi reissuun, lapset kohta 1 ja 3 vuotiaat. Mies jää lasten kanssa kotiin. Matka on varattu, mutta en oikein osaakkaan iloita tulevasta ku tunnen niin syyllisyyttä ja ikäväkin on jo valmiiks kauhea, mutta ois se vaa niin hienoo...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

haukuttaisiin, jos joku kertoisi, että mies jätti perheensä viikoksi ja lähti poikien kanssa reissuun. t.6 kotiäiti, joka kyllä haluaa välillä vapaaillan tai menee yksin kaupoille, mutta reissu viikoksi, huh!

Meillä oli 3v ja 6vkon ikäiset lapset kun mies lähti viikoksi poikien kanssa pyöräretkelle.

Vierailija
22/24 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jouduin onnettomuuteen ja olin sairaalassa. Aluksi poika protestoi minulle, mutta nyt on jo unohtanut koko jutun. Eli eipä tainnut siitäkään traumoja jäädä. Lähde vaan ihmeessä reissuun, jos luulet sen piristävän!! Äläkä kuuntele noita Itse Täydellisyyksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja nauti ap. Olen kuitenkin varma, että tuo reissu ei tule olemaan sitä mitä kaipaat.. Mun mies varmaan vaihtaisi lukot poissa ollessani. Ei tuollaista meillä ymmärrettäisi. Sulla on nyt perhe ja lapset, et niitä pakoon pääse edes etelään. Kannattaisiko varata aika psykalle, taitaa olla pahempiakin ongelmia sulle.

T. ei täydellinen, mutta erittäin hyvä äiti

Vierailija
24/24 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä muukaan auta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän