Mieheni sai ylennyksen ja oman sihteerin.En tiedä miten suhtautua...
Jotenkin vaan tulee mieleen jutut,että mitä ne sihteerit kaikkea auliisti tekevätkään...
Kommentit (37)
No sihteeriä mun miehel ei oo, mut on naispuolinen työkaveri joka on mieheni mielestä paras tyyppi heillä.. Ja on mukava jne, jonka kanssa on kiva jutella.. Mies just sano eilen ku oli itte ollu viikon lomalla, et se nainen oli käyny sanomas, et kiva kun oot taas töissä, hän (se nainen) oli tehny vaan duunia pirusti koko viikon ku ei ollu ketään kelle jutella.. Niin, ja ovat kuulemma vaan työkavereita, tosin mies puhuu tästä naisesta ystävänä.. Meil kans käyty useita keskusteluja työkavereista ja niiden tärkeydestä ihmisen elämässä..
Järkyttävää varmaan hänenkin yrittää luoda uraa, kun kotona vastaanotto ja tukeminen on tuota luokkaa.
Tämä ei pidä paikkaansa!! Ihan tavallisia naisia me sihteerit ollaan, joilla myös on perhettä ja omaa elämää. Ja jotka ottavat työnsä vakavasti ja suhtautuvat siihen ihan vain työnä siinä missä muuhunkin. Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa mahdolliset esimieheni vaan olen TYÖSSÄ!!!!!!
Ja hyvä sihteeri on kullanarvoinen esimiehelle; hän huolehtii kaikesta ja miehellesi jää enemmän aikaa muuhun, kuten esim. perheelle.
Ja voihan olla, että tämä miehesi sihteeri ei ole pätkääkään kiinnostunut miehesi kaltaisista miehistä vaan on jo oman kultansa löytänyt, etsii sitä oikeaa tai on vaikka lepakko. Ja jos hän nyt kuvitellusti sattuisi mieheesi ihastumaan ja miehesi häneen niin etpä sille sitten mitään voisi, mutta tuskin näin käy. Me ei eletä amerikkalaisissa elokuvissa eikä saippuasarjoissa, kyllä meidän työelämä on sitä arkista ja tylsää puurtamista, ei mitään panemista pöydällä, suihinottoa kokouksessa tyyliin. OLE SIIS HUOLETI!!
Vierailija:
ja muijat miettii, että mitä se mies juuri siinä harakassa näkee.
että siinä mitäänsanomattoman näköisessä harakassa nimenomaan on sitä jotakin... Jos vaikka oma vaimoke on pelkkä kaunis ulkokuori!?!
että sinulla ap on noin huono itsetunto ja olet noin epävarma miehestäsi. Se saattaa ajaa hänet pois luotasi.
On myös surullista, että näet kokonaisen ammattiryhmän stereotypiana. Nainen on naiselle susi - niin se vaan on.
Toivon, että vain provoilet.
Ettekös te kotiäidit aina kehu, kuinka te MAHDOLLISTATTE miehen keskittymisen työhönsä kotona olemalla? Eipä siltä näytä, kun jo se että miehellä on sihteeri saa teidät noin pois tolaltaan.
Mitä miehen pitäisi tehdä? Kieltäytyä ylennyksestä? Ja sitten alkaisi narina kuinka ukko ei tuo tarpeeksi rahaa taloon...
töissä. Mitä sä kuvittelet, että noin sihteerit ja assarit tekee työkseen?!
Mä toivon sydämeni pohjasta, että tämä oli provo.
Koska ajatella, että sulla on lapsia vaikutuspiirissäsi....
ja ottivat sen henkilkohtaisesti. Onpas muuten paljon sihteereitä linjoilla aika lepponen duuni varmaan..
se kun tuntuu joillekin olevan niin mielekästä puuhaa....mulla on huono itsetunto mutta minkäs sille voi??????ja ymmärrän ap :n huolen.
Jos se miehes jotain muuta haluaa kun sua niin kyllä siihen kelpaa kuka vaan...
turhaa ressaat mieltäs, ei ketää voi pitää väkisin, ja tod.näk. se on sitten jo pettäny jos nyt olis aihetta pelätä sihteeriä...
Vierailija:
se kun tuntuu joillekin olevan niin mielekästä puuhaa....mulla on huono itsetunto mutta minkäs sille voi??????ja ymmärrän ap :n huolen.
menepä vaikka terapiaan tms.
minkä takia toiset (läheisesi) joutuvat kärsimään SINUN ongelmastasi jolle et edes aio ilm.tehdä mitään (" minkä sille voi" -ajattelu) todella itsekästä. asian kun voi korjata. ja totuus on myös se että jos on huono itsetunto se vaikuttaa parisuhteeseen ja muihin suhteisiin ylipäänsä.
ja tämä on kaikille teille joilla huono itsetunto..te sen voitte parantaa, joten tehkää se. sekä teidän että läheistenne elämä helpottuu huomattavasti. ja suhde paranee kun luottamus kasvaa.
nimim.kokemusta on.
no joo kyllä sitä itsetuntoa on yritetty parantaa ja on ehkä hieman parantunutkin..mutta kyllä se on todella pitkällinen prosessi....ei se " päätöksellä" onnistu...
Vierailija:
no joo kyllä sitä itsetuntoa on yritetty parantaa ja on ehkä hieman parantunutkin..mutta kyllä se on todella pitkällinen prosessi....ei se " päätöksellä" onnistu...
mutta se kannattaa. minulla 5 vuoden terapia takana ja jo eka vuosi toi huimia tuloksia. suosittelen lämpimästi.
A: en ole kotiäiti
B: minulla ei ole lapsia
C:en ole ehtinyt kaikkia vastauksianne kommentoimaan,koska olen töissä
t.AP
ja ihan vetävän näköinen sellainen. Tunnen myös monen monta kollegaa. Ja voin vakuuttaa sinulle, että sihteerin tehtävänä on tehdä työnsä. Ne on elokuvissa ja kirjoissa ne pomo-sihteeri -jutut (yhtään tosi elämän juttua en tiedä ja luulisi minun tietävän, kun näissä piireissä liikun. Tokihan niitäkin on tapahtunut, mutta se vain vahvistaa säännön, että mitään ei tapahdu!). Ota ihan rauhallisesti. Onnittele miestäsi ylennyksestä ja muista, että sihteerin tehtävänä on helpottaa hänen työpaineitaan omalta osaltaan. Ehkä miehesi jatkossa on pirteämpikin kun on saanut työparin.
Vierailija:
Jotenkin vaan tulee mieleen jutut,että mitä ne sihteerit kaikkea auliisti tekevätkään...
Taatusti ottaa suihin jo ekalla viikolla. Kyllä ne sihteerit tiedetään. Kaikki porttoja.
Uskoisin kuitenkin, että työpaikalla on paljon muitakin naisia, jotka saattaa olla tiiviisti tekemisissä ap:n aviomiehen (ja muidenkin aviomiesten) kanssa. Jos pelkää pettämistä, niin sitten kannattaa pelätä muitakin kuin sihteereitä.
Myös minun esimieheni tietää hyvinkin paljon henkilökohtaisista asioistani, kuten perheestäni, ja minä hänen perheestään. Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Vähän on vaikea jutella koko ajan vain työasiaa vaikka lounaalla tai kahvipöydässä, esimies on työtoveri siinä missä muutkin. Eikä tämä silti tarkoita sitä, että himoitsisin naida häntä siivouskomerossa.
T. 19