kehtaanko lähteä uimaan kun olen ylipainoinen ja on vielä kaikenlisäksi..
karvaton pimpero?
olis mukavaa aloittaa uimaharrastus, niin että kävis vaikka muutaman kerran viikossa uimassa mutta kehtaako sinne mennä??
Kommentit (20)
Pukkarissa kyyläävät av-mammapoliisit jotka sitten täällä kirjoittelevat että uimahallissa nähty lihava karvaton majava. Ja sitten haukutaan että valas kävi siellä ja siellä uimahallissa uimassa.
Omalla riskillä menet, ja varaudu siihen että joku av-mamma suakin tiirailee siellä ja äkkiä kipittää kotiin av-palstalle raportoimaan...
Huonolla itsetunnolla varustestut ihmiset pohtivat vain sitä, miltä he itse muiden silmissä näyttävät eivätkä vilkuile sinua. Hyvällä itsetunnolla varustetut eivät mittaa ihmistä kiloilla tai karvoilla. Joten eikun uimaan vaan ja nauti!
kropat ei nyt enää niin hirveen timmissä kunnossa ole. Etköhän sinäkin siellä joukossa mene...
Vierailija kirjoitti:
Huonolla itsetunnolla varustestut ihmiset pohtivat vain sitä, miltä he itse muiden silmissä näyttävät eivätkä vilkuile sinua. Hyvällä itsetunnolla varustetut eivät mittaa ihmistä kiloilla tai karvoilla. Joten eikun uimaan vaan ja nauti!
Näin! Ja suurin osa ihmisistä ei edes kiinnitä mitään huomiota toisten ihmisten ulkonäköön. Ohi mennessä kiinnittää huomiota, että tuossa menee ihminen, mutta muutamaa sekuntia myöhemmin ei usein enää edes muista koko henkilöä.
Suomessa jo 70% yli viiskymppisistä naisista on ylipainoisia, joten sekaan vaan!
Äkkiä laihdutat jos haluat , ei se ole sen kummempaa.
tietenkin jos haluat pysyä lihavana niin sitten ei voi mitään ku mennä.
Meinaatko ilman uikkaria uida, vai miten muut sinun karvattoman pimperosi muka näkevät?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa jo 70% yli viiskymppisistä naisista on ylipainoisia, joten sekaan vaan!
Kaikista miehistä ylipainoisia on 75 prosenttia eli hyvin sovit sekaan. :)
Uimahallin suihkuhuoneessa näkee kyllä ihan kaiken kokoisia ja mallisia naisia karvoilla ja ilman. Olisi kauheaa jos vain instababet saisivat käydä uimahallissa.
Maalaa strategiset paikat peittoon vedenkestävällä vartalomaalilla. Voit tehdä itsestäsi ihan taideteoksen, jolloin epäolennaisuudet unehtuvat.
Minulla on niin huono näkö, etten tunnista edes tuttuja vahvuuksilla olevilla vanhoilla uimalaseilla. Ei kiinnosta muiden ulkonäkö tippaakaan.
Uimahallissa käy niin monennäköistä uimaria, että se on oikea kehopositiivisuuden tyyssija! Siellä on arpia, rinnattomia ja yksirintaisia, on todella ylipainoisia ja alipainoisiakin, on muhkuraa ja karvaa ja kaljua ihan joka lähtöön. Uskaltaudu sekaan vaan - huomaat että sovit joukkoon oikein hyvin ja voit rauhassa nauttia uintiharrastuksesta!
Sekaan vaan, siellä me muutkin eri ikäiset ja kokoiset, terveet ja vammaiset, karvaiset ja karvattomat ollaan.
Ainakin näin miehenä sanoisin että anna mennä vaan :)
Kävin juuri meressä uimassa. Ei ollut tunkua!
Ruipelot hävetköön rinnallasi....