Outoja makuyhdistelmiä joista pidät
itse syön aina aamulla kaurapuuroa jossa raejuustoa ja tonnikalaa vedessä,nam
Paistettu kananmuna hyvää hillon kanssa.
Kommentit (101)
Ruisleipä jonka päällä voita ja juustoa dipattuna banaanijogurttiin!
ruisleipää ja siihen päällejacky jugupala vadelmajuqurttia, nam!
Tein äsken hernekeittoa. Sinappia ei ollut, ja keitto kaipasi jotain pikanttia lisää. Laitoin joukkoon suolakurkkuja. Nam!
Tuskin outo yhdistelmä, mutta taatelit ja aurajuusto. Sekä viinirypäleet ja aurajuusto. Nam.
Lihakeitto ja puolukkahillo (sekoitetaan)...
Itse tykkään hirveästi pannulla öljyssä paistetusta salaatista ja siihen päälle vielä fariinisokeria ja pähkinöitä... Taivaallista!
Suklaanpala juustolla, uumamamaa!
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:42"]
Metvurstia ja hedelmäpommi-jogurttia. Näkkileivän päälle voita ja kunnon kerros sokeria. Kesäherkkuna vaalealle leivälle juustoa ja tuoreita mansikoita.
[/quote]
Voi ei, joku muukin oikeesti siis tykkää tosta mun miehen herkusta. Metukkaa ja hedelmäpommia :D
Tällaiset keskustelut ovat aina täynnä juuri näitä "todella omituisia" makuyhdistelmiä, kuten piparit ja aurajuusto tai kahvi ja pulla. Hohhoijaa..
Teetä, hiliä, sokeria! Todella rentouttava juoma.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:40"]
Teetä, hiliä, sokeria! Todella rentouttava juoma.
[/quote] hiliä :D Chiliä tarkoitin
pinaattikeitto puolukoilla ja mansikoilla + keitetty kananmuna kruunuksi! Nam! Jotenkin harmoniset maut.
arla maitorahka ja sinappia. kuulostaa ehkä todella etovalle, mutta minkäs sille voi jos maistuu :)
Porkkanoita ja kurkkuja dipattuna kokikseen. Pipari dipattuna sienilevitteeseen
Kalapuikot ja vaniljavanukas <3 ihan pirun hyvää!
Hernekeittoon kuuluu sekoittaa sinapin lisäksi juustosiivuja tai -raastetta.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:12"]
Nakit dipattuna vaniliajäätelöön <3 (joo, olen outo)
[/quote]
Mä taas dippaan sinne vaniljajäätelöön ranskalaisia, mutta en ajatellut että se olisi riittävän outoa tähän ketjuun. Tunnen useita ihmisiä jotka syövät vaniljajäätelöä suolaisten asioiden kanssa. Nakkeja en ole kyllä kokeillut, mutta vaikka chorizo voisi olla jätskin kanssa aikasta hyvää. Pitääkin kokeilla.