~♥~PUOLUKAT ~♥~ TIISTAI
Kommentit (45)
Tosta linkistä löytyy Novitan kevään värikartta:
http://www.novita.fi/uploads/sisaltokuvat/painettu_varikartta_kevat_06…
meris
Merineidolle kiitos värikartasta. Aika imeliä on nuo palman värit. Tuo valkonen on mun mielestä edelleen se paras.
Miitsu: Käyppäs tutustumassa siihen helistimen sivuihin. Siellä on ihan hyvä raskauskalenterikin. Tuossa on esimerkkinä viikon 16 juttuja :)
http://www.helistin.fi/?page=7452834&week=16
niinhän se oli, kodeiini, se pahanmainen ainesosa meijän osastolla, joka aiheuttaa ummetusta, muu tais unohtua ;) Toivottavasti nukut tänä yönä hyvin ja näet kauniita ja ihania unia tulevasta vaavistasi joka köllöttää miehesi sylissä (ja sit seuraa karmea herätys todellisuuteen)!!
Voi hitsi, olinko mä ilkeä, EI OLLUT TARKOITUS??
*pyytää anteeksi ja toivottaa OIKEESTI HYVÄÄ YÖTÄ!*
LUUNUHILLO: kyllä se vauva tulee ennemmin, uskossa on hyvä elää! Ja eiköhän se mies sit aikanaa (maaliskuussa siis viim) ehota sitä vauva-projektiä, vaikuttaa sen verran pehmeemmältä ;o) jo.. Hiljaa hyvää tulee!!!
Maukasta iltaa!
JJ: ihan terveeltä jänskättämiseltä tuo mun korviin kuulosti, kohta se Tuutti on jo sylissä. Oon kyllä niin kade (anteeksi).. ja iloinen sun puolesta, ihan tosi, tuntuu ihanalta ajatella että kyllä ne miehet pehmenee ja unelmoida samanlaisesta miehen innostuksesta ;o) Nyt taidan liikuttua.. Niin ja se lupaus kiinnostais pirusti :/
MIITSU: Kivaa että vapaa pv mennyt kuitenkin hyvin Itse tykkään kauheesti kiinalaisesta ruuasta ja tuntuu et ne ravintolatkin on jotenkin hiljaisempia ja kodikkaampia, tai ehkä enempi vaan mun makuun :o) voi että! Oikein sykettä. Millä mittasit? Hei, oon muuten kuullu et pojilla syke yleensä korkempi kuin tytöillä ja ois yli 135 tai jotain, ihan siis kuullut vaan.. Golda tietää varmaan paremmin.. Oliko se niin et haluutte tietää sukupuolen ennen syntymää?
___*tietämätön/muistamaton*___
mitäs mieltä ootte kun mies laskeskelee raskaana olevii naisii kun ollaan kaupassa?? käytiin tuossa jumbossa ja yhtäkkiä miesvaan totee et " kymmenen jo" olin itse vähän ihmeissäni, mutta sitten se selvens et mahoja... toi vois olla mun mielest jo aika hyvä merkki ;)
jees mutta nytten koirien kanssa ulos ja nukkumaan vähitellen...
ja Merineito: tunnustaudun kanssa kyttääjäksi... arvaa vaan ahdistaako kun tästä meidän kämpästä ei nää mitään eikä ketään!!!!!!! tosi helppoo kytätä sitten... noh mies on tyytyväinen ja sanoo että hyvä vaan kun ollaan tällasessa paikassa...
mut sinne suihkuun....