Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~♥~PUOLUKAT ~♥~ TIISTAI

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs olen 21v nainen vantaalta. parisen vuotta olen itse kuumeillut esikoisesta ja vuoden verran yrittänyt kääntää miehen pään. Minun lisäksi siis talossamme asuu mieheni 26v ja kaksi koiraa ja viikon päästä tulee kolmas koirimus...

Vierailija
22/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue][b]Jensku:[/b]Juu tuo vauvapäiväkirja on ihana juttu! Voit kirjotella sinne ja me voidaan seurata sieltä... Ja kaikki tällä palstalla jotka vauvan saa niin laittaa sitten päiväkirjansa jakoon, onko selvä?! Joo mullekin *hitaaalle oululaiselle* kävely sopii, mutta meillä mies ei suostu kävelylle, ei sitten kirveelläkään. Tervemenoa kaupunkiin!

[b]MERINEITO:[/b] Ihanaa minä saan vihdoinkin Palmaa! Minkäsmoisia kirjakuoria ne on? Kappalehinta? Voithan sää yrittää mulle niitä diilata! Ja sullekin tervemenoa kirjastoon!

[b]LUMIINA:[/b] No kova on tahti sulla! Minä kun olin ajatellu kuukausivauhdiksi sellasta vajaa 3 kg! Ja että kolmessa kuussa lähtis se -8. Eikö näin hidas vauhti sovi sulle? No voithan sää mennä eeltä, minä tuun sitten perästä! Joo ja se alipaino ei taia ihan vielä olla ajankohtasta ;o) No tuskin koskaan, entisiin mittoihin jos pääsis niin ei edelleenkään ois mikään langanlaiha... Tässä mielenkiintoinen linkki

http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl?session_id=5e26409…

[b]CASINARO:[/b] Tervetuloa joukkoomme reippaaseen ja iloiseen! =o) Tällä hetkellä pinossa kuuminta hottia on marttailu=käsityöt, laihdutus ja Merineidon uusi naapurien kyttäys-harrastus ;o) Mitenkäs teillä on tilanne, elätkö epätoivossa vai sopuisasti miehen kans tämän kuumeen velloessa? Täällä palstalla taitaa olla sellasia aaltoliikkeitä, kaikki on yhtä aikaa iloisia niinkuin nyt tai sitten masentuneita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt täällä rupee vilkastumaan just kun mun pitää lähtee tonne ulkomaailmaan... =) Aurinko taitaa ruveta laskemaan ja pimee tulemaan vähin äänin. Muksaa kyyläyilypäivää kaikille! Muistaakseni oon joskus käyny tuol kyyläyssivuilla, heh voidaan kaikki ruveta tarkkailemaan naapurustoa ja kertoa täällä niitten hölmöilyjä! ;D

--thunde lähtee viettämään " oikeeta" elämää--

Vierailija
24/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]lämpimästi tervetuloa puolukan palleroihin!

tais thunde ja JJ hävitä palstalta muihin hommiin. Mäkin sain tuossa silitettyä vähän. nyt tässä serkku-kultaa oottelen, ett tois mulle ryöväys reissulta sitä lääkettä ;) Vähän työpaikkaetuja paskan palkan päälle.

Merineito: kävitkö kattoo oman kotipaikkakuntas katujen kyttääjät?? meidän katua ei näytä olevan tuolla listalla ollenkaan... Pitäisköhän ruveta vähän aktiivisemmaks =)

Mites meinaat nyt tehdä niiden kirjekuorien kans? haluiskohan hansu ostaa osan? Jos nättejä ovat ja samalla tyylillä haluis tehdä,ehdotappa!

pitkästä aikaa G: Minkälaista musiikkia te muuten kuuntelette?

mulla huutaa jo toista päivää putkeen yölintu. Oon tosi tykästynyt tuohon simo silmun ääneen ja vieläkin jaksan ihmetellä miten niin pienestä miehestä voi lähtee niin jumalainen ääni, livenäkin aivan mielettömän hyviä. Mitäs muuta... Topi sorsakoski, tik tak...oon tälläinen kotimaiseen päin lämpiävä=) Ulkomaisista celine dion ja Whitney Houston laulaa kans ihan kohtalaisesti, heh =)

Goldis

Vierailija
25/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni noi pallukat kaikki samaan kohtaan =) Mites sulla?

Vierailija
26/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin tuon meidän esittelylistan ylös. Käyhän casinaro laittamassa oma esittelysi " Puolukat esittäytyy" - listan perään, niin listaemomme Hannele sitten päivittelee seuraavalla kerralla tietosi listaan mukaan. :)

N y t nostan peppuni tästä sohvasta ja lähden liikenteeseen,

Heippa!

merineito

Vierailija
27/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitkö ton ukk-testin siis ihan itsenäisesti?

voisko sen tehdä juoksumatolla, tiiätkö? joskus kun lenkkelein enempi kävin joskus kurjalla säällä punttarilla hölköttelemässä juoksumatolla, mut mun mielestä se ei kyl vastannut oikeeta juoksuu. ja oli siis raskaampaa kun ulkona juoksentelu. ehkä syynä oli yliopiston tilojen olematon ilmanvaihto joka teki mattoilusta tuskaa..

ois nimittäin kiva tota koittaa, mut en viittis milleen urheilukentälle lähtee eikä niit täs ihan lähel ookkaan, joten matkan mittaus on hankalaa.

Vierailija
28/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa casinaro!

merineito, tunnustan joskus myös syyllistyneeni kylläykseen .. vahingossa :) me asutaan tosiaan kerrostalossa ja vastapäinen talo on kun nukkekoti.

liian harvoin käy mielessä ett taitaa toimia kumminkin päin tuo juttu.

Ihanaa oiskin jos onnistuisit raskautumaan hääyönä tai heti häiden jälkeen. mäkin haluun, mut ekaks vaikka kihloihin.

Miten ihmeessä tuo mies ei asiasta innostu?? enää en oo viittiny kauheesti tosta naimisiinmenosta pauhata. ensiksikin, ois kiva että sitten joskus pystyis itsekkin osallistumaan kustannuksiin ettei menis ihan kaikki miehen pussista, ja jotenkin oon sen verran vanhanaikanen et ahluun miehen kosivan.

Golda: toivottavasti troopit auttaa! mä puolestani tappelen täällä räkätaudissa. räkä senkun lentää, toivottavasti tää ei oo sitä RS:ää kun näin noita porukan vauvoja juuri ennen ku tää lentsu alko ilmotella ittestään.

plussasäteitä kaikille piinaileville ja kohta piinaileville.

Vierailija
29/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue]Kohta 4: Haluaisin olla. Kohta 5: olen. Kohta 6: Luulen olevani... No ehkä arvioin vähän väärin, eipähän tule pettymyksiä kun ei kuvittele ittestään liikoja... ;o)

MusiikkiG: Huih ihan erilaista ku Goldalla... Mun soittolistaan kuuluu tällä hetkellä Sonata Arctica, Lauluyhtye Rajaton, Eminen, Egotrippi... Ehkei se niin erilaine ollutkaan... Kotimainen enemmän.

LUNA: UKK-testin tein omin päin niin että mittasin autolla ajaessa kilometrin matkan ja kävin sitten sykemittarin kans kävelemässä sen ees takasi. Mutta mää luulin että se pitää kävellä tasasta vauhtia, mutta ilmeisesti oiskin pitänyt kävellä täysillä...?

CASINARO: Juu laitahan esittelylistaan tiedot niin päivittelen =o)

Vierailija
30/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: kyllä se on tällä hetkellä aikalaisen epätoivoista meininkiä :( mies vaan sanoo et katotaan sit joskus... nyt sitä kiinnostaa eniten prätkä jonka se saa hankkii ensi kesänä...

muutenki kämpässä on epätoivonen meininki kun just vähän aikaa sit muutettiin ja ens viikolla pitäis tulla koiran pentu taloon ja kaikki johdot on viel esillä... no mutta nyt pitää mennä kauppoihin et olis huomennakin jotain syötävää ;)

Vierailija
31/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato][b]CASINAROLLE[/b] heti ensteksi tervetuloa! Alahan vaan rohkeesti kertomaan itsestäsi ja elämästäsi lisää :) Me ollaan mukavaa porukkaa *oma kehu haisee* ;)

Mulla meni asioiden hoito pyllylleen. Menin siis paikan päälle ihan niinku suunnittelin, mutta asiaan tuli yks mutta lisää, joten lykkäsin tuon asian hoitoa. Turha reissuko siis? Eheii :) Nostin ennen asioille lähtöä 60 euroa ja ne ois siis menny tuohon ko. asian hoitoon, mutta kun en sitä nyt vielä hoitanutkaan niin laitoin haisemaan ne rahat shoppailuun. Miehelle löysin black horsen juttuja ja itelle meikkejä sekä ihanan paidan ristiäisiin! Myös hiusjuttuja tarttu mukaan. Eli molempi parempi ;)

[b]GOLDA:[/b] Parannussäteitä sinne ~~~~ Mulla kans oli joku ihme flunssa, ei kuumetta vaan pikemminkin alilämpöä. Joulupäivä tais olla se pahin... nyt kuitenkin jo räkä huilaa, mutta ei tää niisteleminenkään kivaa ole :/

[b]HANNELE:[/b] Kivaa, saat nyt vihdoin sitä palmaa! Kerrohan sitten heti mulle mitä ihania värejä siellä on saatavilla.

[b]MERINEITO:[/b]Tiiätkö jo onko palmasta tulossa uusia ihania värejä vai ne samat taas?

Eilen tulleessa Me-lehdessä oli ohje hollantilaiseen kalavuokaan tms. Mulla kypsyy just nyt sellanen uunissa, toivottavasti on hyvää!

Ihanan aktiivinen pino ollu tänään! Lisää tällasta! JJ 35+PikkuT♥

Vierailija
32/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppurple] HANNELEN antama linkki oli ihan mielenkintoinen.. Testasin ja kuvittelin itseni isommaksi kuin olin laskennallisesti. (en kuitenkaan paljasta numeroita :) )

[b]Hannele:[/b] http://www.paperimaailma.fi/p.php?c=84

Tuolta sivulta nuo talvikit.

Toisaalta jos on pakko tilata isomalla summalla sitten olis " pakko" tilata esim se kulmalävistäjä tms.... Tai kasa jotain muuta.

Ehkä tilanne ei sittenkään ole toivoton, eilen se vaan tuntui siltä kun olin ajatellut halvalla tilata kuoret.

Normi hinnalla 0,30¿kpl 3¿ / 10 kpl

Tarjous hinta 0,19¿ kpl 1,90¿ / 10 kpl

[b]Marttailu:[/b] Kävin kirjastossa lukemassa uuden Modan siellä on jonkun verran 17 vauvanvaatetta myssyä lapasta sukkaa housua ja takkia. Ihanasta Regia silkistä tehtynä. *kuolaa*

Ja omalla villahaalaririntamalla vaikuttaa siltä, että joudun säveltämään ihan itse ne haalarit, tuo malli on ihan liian väljä.:(

Mutta nyt pitää valmistautua kauppaan lähtöön. Mies soitti juuri, että lähtee työpaikalta kotiin ja mennään sitten heti kauppaan. Mies toi eilen sen laserin kotiin, mutta meillä ei ollut ollenkaan tulostinpaperia joten ei päästy ollenkaan kokeilemaan. :(

merineito

Vierailija
33/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Uusi vuosi, toivottavasti vauvallinen, meille kaikille¿eiköstä juu, ja miehille lumipallot päähän...sitten äkkiä lupaus vauvasta ja sitten vasta puhalletaan pipiin päähän...

JJ: Ihanaa virallista äippälomaa! neljä, viikkoa, hui miten jännittävää, sitten Tuuttisi on sun sylissä, jännittävää!

Jaanica: tsemppiä työnhakuun

casinaro, tervetuloa puolukoihin iloisiin

tsemppiä laihduttajille, minunkin varmaan pitäisi, mutta kun on paljon mukavampi suunnitella, että mitä ruokaa sitä laittaisi kuin olisi syömättä..taitaa olla noidankehä

Voi lomaparkaani. juuri kun ajattelin, että tämä viikko on lomaa ennen opiskelua, niin eikös vaan serkkukultani soita yhdestä koulusta ja sano, että on kipeä, ja että tulisitko sijaiseksi... täytyyhän tietysti mennä, ei siinä mitään, sillä on ihana ekaluokka, vain 12 oppilasta, eiköhän me muutama päivä pärjätä (=leikitä :) )

myöhemmin lisää..

ilona[/color]

Vierailija
34/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]GOLDA:[/b]Voin antaa sulle mun mailiosotteen heti kunhan avaan sellasen mikä ei sisällä mun oikeeta nimeä. Tai voithan säkin antaa mulle omasi, niin mä sitten siihen mailaan ja silleen saat mun mailin. Ihan miten vaan.

Hollantilainen kalavuoka onnistu hyvin. Ja hyvääkin oli siis :) Hitsi kun tekee syönnin päälle aina mieli jotain makeaa... jos sitä nuita glementiinejä pistelis pahimpaan himoon.

Mä koitin katella Anttilasta ale-lankoja, mutta eipä siellä mitään mahtavia aleja ollutkaan langoissa. En kyllä tiiä mitä alkasin edes tekemään, mutta lankoja on aina kiva ostella.

Tänään tulee O.C. :)))

Vierailija
35/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta][b]Kiitos kaikille äippälomasta onnitteleville! :))))

Vierailija
36/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän tippuu jo heti alkuun kärryiltä ;o)

MIITSU: voi vitsi toi " veden puute" miitsu! Kauanko teillä sit kestää tuo?

Onko sulla muuten kummempia oireita nyt ollut? Väsymystä vissiin, kun oot usein puhunut siitä!

HANNELE: kyllä se kunto sit nousee, kun lisäät vähän liikuntaa! Ootko sä muuten niitä hyötyliikkujia? Siis että portaat mieluummin ku hissi yms..

MERINEITO: ethän sä mikään ilkiö oo, moni ihmettelee tuota ;o) usko pois.. Tyhmä minä, testaan ja testaan ja aina vaan turhaan..

CASINARO: tervetuloa puolukkoihin!!

Galluppi: kuuneteln radiota, lähinnä Enegya.. Tykkään kovasti kaikesta latino-musiikista..

Voi vitsi, hauska oli tuo kyttäys sivu.. *nauraa* :):):)

GOLDA: miten tuo panacodi yskään auttaa?? Varmaan rauhoittaa sen, voi vitdsi, mulla himassa sellaista morkkujohdannaista yskänlääkettä, rauhoittaa yskän ja ihmisen.. Sain joskus reseptillä kun yskitti niin paljon että oksennuskin rupes lentämään siitä ja tuntui et keuhkotkin kipeytyi.. Oisin voinut vähän lainata..

Täällä taitaa olla räkä-aalto kun mullakin alkoi hirveä nuha töissä ja jatkuu vaan ja silmät vuotaa.. Oli pakko sinnitellä ja huomenna tietenkin vapaata, joten silloin sairastellaan.. :/

JJ: taas oot häräämässä tuolla keittiössä, sinä se jaksat *nostaa hattua* Laita ihmeessä jollekin sun kännynumero niin päästään piinailusta nopeemmin :) Muuten kun sanoit et sua jänskättää jo tuo synnytys, niin jänskättääkö huonolla vai hyvällä tavalla? (esim. pesloa, riemua..)

ILONALLE: voi voi, mitenkäs sen loman nyt näin kävi! Mutta ekaluokkalaiset taitaa olla VIELÄ sitä mukavaa porukkaa, eikö niin?

Mulla tupakkalakko jatkuu kolmatta päivää, helppoo on ollut laastarin kanssa, tavoista pitää päästää ennemmin irti kun nikotiinista varmaan. En sit testaillut enään ja yritän olla testaamatta, luulen kyllä et täti tulee käymään ihan ajallaan (=huomenna), taas tuntuu et kun kävelytahtia vähän lisää niin tissit meinaa irrota kun sattuu niin pirusti :( Mutta katsotaan nyt.

LILLIS: miten meni eka työpäivä?

Pitiköhän nyt kommentoida vielä jotain.. Oon ihan pihalla, kun silmät vuotaa niin hirveesti ja kirjain-näppäimet hyppii miten sattuu..

_ galtsu sujahtaa peiton alle ja kurkkailee myöhemmin_

Vierailija
37/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]panacod tableteissa se kodeiini nimenomaan hillitsee oikein hyvin yskänpuuskia. siihen vielä salmiakki-karkkia kyytipojaks, niin pitäis helpottaa. En on koskaan koittanut, mut monet kehunut toimivuutta.

Toivon ihan oman mielenterveyteni puolesta ett ens yö helpompi. voipi muuten huomenna veemäistä olla siellä terkkarin juttusilla, kun se vaan tyrkyttää höyryhengitystä....

Hyvää yötä

Goldis

JJ: Olenkin ihan unohtanut toivottaa nautinnollista äippälomaa sulle!! Mukavaa ett oot jaksanut niin mainiosti raskauden loppuun asti. Hitsi, taas vihjailit jotain siihen lupaukseen liittyvää, eiks niin ett se 60 euroo liitty jotenkin siihen, sä ovela kettu =)

Vierailija
38/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=228B22][b]Golda:[/b] Kiva kuulla, että teilläkin on kriisi jo takanapäin. Ikävä vaan, että sulla on tauti vaivana. Hyvä kuitenkin, että on ¿työsuhde-etuja¿. ;) Pikaista paranemista! Meillä menee miehen kanssa taas tosi hyvin. Kai ne vaikeudet ja niistä selviäminen sitten omalla tavallaan vahvistavat suhdetta. Kyllä täällä meillä on vähän lunta, mutta ei mitenkään hirmusti. Tiet on onneks ihan sulat. Eikä tarvitse mennä kuin 5 kilometriä poispäin, niin lunta ei oo enää ollenkaan.

[b]Hannele:[/b] Ikävä tuo rengasjuttu ja vielä ettei taloyhtiö ota mitään vastuuta. Toivottavasti löydätte pian kivan asunnon, niin ei tarvitse elättää vuokranantajaa kauempaa saati kärsiä varastelevista naapureista. Mukavaa, että oot pystynyt nyt ottamaan vähän rennommin tuon ehkäisyttömän kuukauden. Oli kyllä kiva käydä koto-Suomessa ja että oli ehtinyt luntakin sataa ihan kiitettävästi. Yksi -20 asteen päiväkin sattui meidän reissulle, se tuntui jo kylmältä! Ensimmäistä kertaa oli jotenkin vaikea lähteä tänne takaisin. Mutta aika äkkiä tähän taas tottui.

[b]JennaJanette:[/b] Juu, enpä ois uskonu, että tää ¿vauvamykkäkoulu¿ toimii näin hyvin. Tehän ootte tehny paljon vauvanvarustehankintoja. Varmasti ihanaa katsella kun mies on innoissaan mukana ja vertailee kaverin kanssa kummalla on paremmin ¿varusteltu¿ vauva. ;) Niin ja hyvää äippälomaa sulle! Ihan vähän vaan muakin kiinnostaa, mitä se uuden vuoden lupaus pitää sisällään...

[b]Lumiina:[/b] Tsemppiä opintoihin!

[b]Neitinokkoselle[/b] onnittelut ehkäisyttömän elämän alkamisesta!

[b]Lillikselle[/b] jaksamisia töihin. Toivotaan, ettei kovin pitkään tarvi paiskia hommia ennen kuin saat plussan. :)

[b]Jaanicalle[/b] onnittelut rohkeasta vedosta ja kiva että löysit jo uuden paikan!

[b]Miitsu:[/b] Ihanaa, että teillä on suku niin innoissaan Kasperista. Jaksuja työputkeen! Älä kuitenkaan vedä ittees piippuun, vaan saikulle vaan, jos tuntuu ettet oikeesti jaksa.

[b]Thunderi:[/b] Alkoholin poisjättäminen auttaa varmasti paljon tuossa keventämisessä. Alkoholi kun sisältää yllättävän paljon kaloreita. Saati mitä muita hyötyjä sen poisjättämisessä on.

Minäkin voisin osallistua Hannelen ja Lumiinan kanssa [b]kuntokuuriin[/b]. Mulla on kans hyviä kokemuksia tuosta Lunan suosittelemasta ¿pienemmät annokset, vähemmän herkkuja ja enemmän liikuntaa¿. Meillä mies onkin luopunut kokonaan käsitteestä ¿dieetti¿ vaan kutsuu laihduttamista elämäntavaksi. Meillä ei vaan ole vaakaa täällä, pitää varmaan käydä ostamassa.

[b]Merineito[/b] a.k.a. ¿rivitalokyttääjä¿ ;) : Mulle tuli tuo Moda tänään ja ihastuin erityisesti niihin mallin 34 ohjeisiin missä on ne haalarit, huppujakku ja tossut. Pitäisköhän pyytää äitiä ostamaan ja lähettämään tuota Regia Silkiä. Pitää vaan sanoa, että ei sitten tuu meidän perheeseen, ettei äiti ala elätellä turhia toiveita. Se kun niin kovasti haluais jo mummoks. Oishan se aika hienoa, jos hääyönä/häämatkalla tulis tärppi. Sit vois nimetä lapsen häämatkakohteen mukaan, joten kannattaa valita kohde tarkkaan. ;)

[b]Galtsu:[/b] Sullakin on tainnut olla aika paljon suruja nyt joulun aikaan. Toivottavasti tää vuosi nyt lähtee käyntiin ja jatkuu iloisemmissa merkeissä. Mitä mun tilanteeseen tulee, niin tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että mies vois vaikka ollakin oma-aloitteinen ja ehdottaa tuplauksen aloittamista. Itse ainakin yritän olla loppuun saakka (siis maaliskuulle, vaikka niin yritän nyt olla ajattelematta sitä tuplauksen aloittamisajankohtana! No ainakin olen siitä hiljaa miehelle) ihan hiljaa ja kyselemättä.

Tervetuloa [b]Casinaro[/b]!

Sain Madam Mammalta vastauksen joku aika sitten: tyttö kesäkuussa v. 2007 ja kaksospojat kesäkuussa v. 2009. Ellihän ennusti seuraavaa: tyttö 9.8.2007, tyttö 18.11.2010 ja poika 20.7.2012 joten ensimmäisen kohdalla menee aika hyvin yksiin. Yritän vaan olla uskomatta noihin ennustuksiin sillä tavalla, että saishan se ensimmäinen aikaisemminkin tulla... :)

No niin, tulipas pitkät jorinat, enkä varmaan ees muistanu kommentoida kaikkea. Nyt pitää kangeta tuo ukko tuolta x-boxin äärestä ja lähteä ostamaan jauhoja. Me tehdään tänään vohveleita meidän uudella joululahjaks saamalla vohveliraudalla, nam![/color]

Vierailija
39/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

GALTSU: Meinaan ihan yleisesti sellasta jänskätystä. Ei nyt niin peloa, eikä sitä pelkkää riemuakaan. Kumpaakin sopivana sekoituksena siis ;) Sekin tietty jänskättää, et hitsi kun toisaalta aika menee niin nopeeta ja Tuuttis jo hyvää vauhtia tulossa kotiin. Mutta sitähän tässä niin innolla ootellaankin :)

GOLDA: Jep, se 60e tosiaan liittyy siihen uudenvuoden lupaukseen ;) Pitikin mennä teille kertomaan et tehtiin lupaus *manaa itteensä* ;) Pitäskö paljastaa vielä jotain lisää, niin menette ihan sekasin siellä netin toisessa päässä *pirullinen*

Vierailija
40/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä tulee taas!!!! Päivällä piti mennä evakkoon kaverille joten mukavasti meni päivä: sitten mies tarjos ruoat kiinalaisessa kun kotona ei ois voinu mitää laittaa!!! Ihan jees vapaapäivä siis...

JJ: mun meili ois minna.m@netti.fi jos haluut meilailla (tai muutkin puolukat..) täytyykin bongata se kalavuoka ohje ja tehdä, meillä ollaan niin huonoja kalan syöjiä et pitäs tsempata ennen vauvan tuloa niin oppis sekin sitten syömään....

Galtsu: väsymys taitaa olla vaan työpäivä kohtaista ja enemmän laiskotusta... Muuten tää odotus on menny tosi oireettomasti... Tänään vauveli tais makoilla tossa alamahalla kun oli semmonen kova kohouma siinä---päätin sitten sykemittarilla kokeilla tuntisko se mitään ja näyttikin lukuja 139-154 välillä!!! en jaksais uskoa et ois mun omia sykkeitä???? eikös kuitenkin sanota että loppuvaiheessa isäkin kuulisi vessapaperirullalla sykkeen mahan läpi???????

Merineito: sun tarttee tehdä tukkutilaus niistä kuorista... kaikkien puolukoiden hää yms kutsut samanlaisissa kuorissa!!!!! hih!!!

tänään taas ollu niin vilkasta että oon pudonnu jutuista: oliko se siellä helistin sivuilla se vauvapäiväkirja??? vai missä.... *ihan kuutamolla*

Goldis: koitahan parantua...

mun on pakko mennä suihkuun kun kävin äsken lenkillä anopin kanssa (oli tooosi pitkä lenkki viel!!!) ja nyt haisee ällö hiki... yök!!!!

Palaan siis myöhemmin jos mies laskee mut koneelle.... :)