Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~♥~PUOLUKAT ~♥~ TIISTAI

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indianred]En sitten eilen käynytkään [u]hiihtolavulla[/u] kun oli niin kurja ilma... Kävin kuitenkin tekemässä UKK-kävelytestin, jonka mukaan mun kunto olis [u]keskimääräistä huomattavasti huonompi[/u]! Siinä mun laskukaavassa täytyi olla virhe, en usko tuota millään... ;o)

[color=slateblue][b]MERINEITO:[/b] Sinä vissiin teit eri haalareita, kuin niitä hymykasvohaalareita, mutta niissä mulla oli sama ongelma, tuli melko leveät! No mutta ne onkin sellaiset sisähousut, ei mihinkään toppapuvun alle... Ovat muuten jo käytössä ja kuulemma " stailit" ! Vai on sulla uus harrastus: rivitalokyttäys... ;o) Oishan se ihana ajatus että tärppi tulis hääyönä/häämatkalla, miten saat oviksen osumaan siihen? Mutta ihana ois myös se jos tuplaus alkais hääyönä! Minä haluan että niin tapahtuu! Minä vaadin! Kaunkos sulla vielä joululoma kestää? Loppiaiseen? Muuten täällä sama homma, minäkin oon aatellut nykyään että kaks lasta on riittävä kun ennen halusin ehottomasti kolme (ja mies kaks)!

[color=indianred][b]LUMIINA:[/b] Jipii kohtalotoveri! Juu ehdottomasti yhessä nyt laihistellaan! ;o) Tokihan ajokortti ois vauvankin kannalta hyvä olla olemassa! Onnea minunkin puolesta uudelle koulupolulle!

[color=slateblue][b]JJ:[/b] Joo kyllähän tuo Koala kiinnostais vaan taitaa kuitenkin olla niin että siinä vaiheessa kun Tuutti on siihen liian iso niin Valtteri on toive äidin sisimmässä tai korkeintaa jokin " alkio" ! Mutta älä silti ihan vielä sitä myy ;o) Sulla on tosiaan kuukausi enää LA:an! Mitenkähän me pärjätään sitten se aika kun sinä oot synnärillä...?! Ja sinä kun ruukaat palstailla joka päivä niin heti jos jää päivä väliin niin täällä taatusti arvuutellaan joka oot synnytyssalissa...

[color=indianred][b]GALTSU:[/b] Kiva jos minusta oli hyötyä! =o) Meillä mies aina muistuttaa jos olen pahalla mielellä että " muista nyt se runo! Jokainen pettymys löytää tarkoituksena jne..."

[color=slateblue][b]JAANICA:[/b] Se kk yritys on edelleen päällä ja loppuu tämän viikon sunnuntaina =o( Ovis on varmaan just tällä viikolla tai on ehkä ollut jo eilen, en tiiä kun en oo tikutellut tai muutenkaan vaivannut päätäni.. Tai no pitihän mun kuitenki laskurilla kattua ovispäivä ja sen mukaan se ois ollut eilen, joten eilen sitten siemeniä laskettiin " akrobaattiasennossa" ... voi hyvänen aika, miltä tuokin kuulostaa... Piinailu sitten 1,5 vk päästä ja jos täti ilmaantuu kuten ennenkin niin sitten se 1kk ehkäisytön aika ei tuottanut tulosta... Mutta toisaalta sitten kun se ei tuottanut tulosta niin kesällä voidaan alottaa (kuulemma) 2 ovista etuajassa eli sehän olis...toukokuussa!

[color=indianred]Olipas taas hirveesti asiaa...[b]MUKAVAA TIISTAITA!

Vierailija
2/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Hannele: Mulla on myös käyny silleen, kun asuntojuttuja mietittiin jäi kuume taka-alalle, ja muullekin kun on " isompia" juttuja ollu elämässä on vauva-aatokset jääny vähäks ajaks pois. Mäkin oon muuten aatellu nyt oikeesti keventää myös ja jättää alkomahoolin kokonaan pois, myös mies lopettaa ainakin joksikin aikaa nuo myrkkylitkut poies =) Helppoa yhessä lopettaa!

Goldis, Galtsu: No se varmistuspupuilu jäi väsymyksen takia, mutta näillä eväillä sitten mennään =)

Meiän serkulle synty eilen perheeseen toinen poika suunnitellulla sektiolla =) Ei olla vaa kovinkaa läheisissä väleissä... Mutta kait sitä vaavia joskus pääsee ihastelemaan =D

JJ: oon joskus käyny myös kurkkimassa tuota helistin-sivustoa. Ihan muksahan se on =) Voihan se Koala käydä meilläkin jos osoittautuu hyväksi ;)

Jaanica: Onnittelut uudesta keikkailu-paikasta! =)

Taidan minäkin lykätä nuo ovistestit kaapin perimmäiseen nurkkaan, ei niillä tosiaankaan tullu ku stressiä.. Parempi vaan pupuilla sillon ku mieli tekee oli ovista tai ei =) Niinhän sitä on enenkin lisäännytty! Oisin vaan niillä tikuilla halunnu varmistaa tunnistanko oviksen mutta en noista saanu vastausta joten olkoon.

-thunde-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi sitten aamu vedettömänä: mä onneton unohdin että vedet on poikki 7.30-15 ja heräsin aamulla muistaen asian: silloin oli jo myöhäistä ja ei tipan tippaa tullu hanasta... Kurjaa kun ei saa ees aamuteetä!! Mies lähti sitten äitilleen vessaan ja lupas tuoda sitä vettä tullessaan!! Noh hyvänä puolena voin sanoa ettei tartte käydä tuon kamalan tiskivuoren kimppuun!!!! :) vaikka pahaa tekee kun keittiöön menee... :(

Tänään on viikon ainoo vapaapäivä ja ahistaa jo valmiiks tuo työputki... miten sitä jaksaa taas?? eka yöt ja siitä vaan jatkuu työt... valivali....

JENNAJANETTE: kuhan kuulee sun kommentteja koalasta niin täytyy miettiä sitä sitten!!! vaikka teillä se varmaan o viel käytössä kun mein vaavi syntyy!!! Onnittelut äippälomasta ja tosissaan hui... enää kuukaus aikaa!!! mua jännittää kauheesti sun puolesta!! Sun täytyy kyllä sitten heti koittaa meitä informoida kun vauva syntyy... ettei tartte laittaa Hannelea sinne synnärille kyselee JennaJanettea!!! vois olla hoitsut ihmeissää!!!

HANNELE: Kurjaa ettei taloyhtiö ota mitään vastuuta.... varsinkin kun ns yleisistä tiloista varastetaan... tietää että täytyy olla joku talon asukeista!!

JAANICA: Hurjan rohkean vedon teit ottamalla loparit, mutta joskus tarttee repäistä, ei tässä muuten mitään aikaan saa jos tyytyy kurjuuteen vanhassa paikassa!!! Onnea työnhakuun!!

LUUMUHILLO: Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa, huolettikin jo että mitä sulle kuuluu!! Toivottavasti asiat siellä järjestyy miehen kanssa!! Välillä se puhumattomuus on ihan hyvästä mutta mä oon ainakin semmonen hölö etten jaksa montaa tuntii olla hiljaa...

(.) Omaa napaa: vauvis on vissii parkkeerannu taas ittesä tuohon ihan alavatsalle: siinä semmonen kova kohta pullottaa! Eilen aamulla oli samallailla, mutta illalla ei tuntunu enää sillee!! mitään räpiköintiä ei tunnu kyllä....

Mutta nyt koitan vähän täällä siivoilla... Palaillaan taas!!!

Miitsu ja Kasperi 16+3

Vierailija
4/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äippä ulkoilee lapsukaisensa kanssa tuossa etupihalla, (viikonloppuna satoi lunta ja eilen kävi aura tekemässä isoimmat työt, mutta ihan autojenvierestä ei sillä isolla härvelillä voi ajella ja suurimmat lumet heidän kakkosautonsa taakaa äippä laioi jo eilen) ja tänään sitten poika auttaa äitiä lapioinnissa.

Ja mä vasta keittelen aamukaakaoita.... yökkäreissä. ;)

AI miten niin lomalle?!!?

merineito

Vierailija
5/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kyttäilee naapureita = D

Vapaapäivät on aivan ihania... Paitsi jos kämppä näyttää siltä että on siivouksen tarpeessa ja tekis vaa mieli laiskotella =) Mutta toisinaan on hyvä vaan löysäillä!!!

Vierailija
6/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos muita nyt linjoilla? =)

Vierailija
7/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merineidolla itsellään? =) Tapahtuuko mitään mielenkiintosta? mä lähen parin tunnin päästä shoppailemaan =)

Vierailija
8/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Voi että en ois halunnu tänään nousta, vaan pakko oli ettei mee taas kovin myöhälle. Pitäs lähtee kaupungille hoitaan yks asia ja ei nappais YHTÄÄN! Mielummin oisin tehny pikku lenkin ja palstaillu ;)

[color=dodgerblue]Vähän mä oon kyllä kade [b]merineidolle ja hannelelle[/b] kun jaksavat värjkätä vauvalla haalareita... :/

[color=crimson][b]MIITSU:[/b] Jonkun pitäs kyllä tosissaan antaa mulle puhelinnumeronsa, et voisin sitten synnäriltä ilmotella kuulumiset. Sieltä tuskin nettiin ihan heti kerkee ;) Jännät ajat sullakin, kun kohta alkaa tuntumaan niitä pikkusia liikkeitä. Oiskohan ollu niin, et ekat potkut mulla tuntu siinä rv 20, mutta sitä ennen tunsin niitä hipaisuja ja muljahduksia.

[color=dodgerblue][b]HANNELE:[/b]Vai että et lavulle kerennytkään :D Ei nuihin kuntotesteihin ole luottaminen ;) Ja kyllä se kunto paranee, kun otat asiaksi sen kuntoilun. Ihan pienilläkin jutuilla saa ihmeitä aikaan. Mä oon havainnu kävelyn ja kesällä pyöräilyn kaikkein tehokkaimmiksi. Niissä lajeissa ei mene hermo ja on sopivan temposta tällaselle hitaalle oululaiselle :)

[color=crimson][b]MERINEITO:[/b]Senkin kyylä :D Et kyllä muuta mein naapuriin! Onnea lomasta ja koitahan nauttia! Olihan sulla loma nyt? Hitsi, en taas tarkalleen muista... *lahopää*

[color=dodgerblue][b]THUNDERI:[/b]Hyvä päätös, et lykkäät ne ovistestit kaapin perukoille. Luo vaan turhaa stressiä! Tärppionnea ja tsemppiä ~~~~~~~~

[color=crimson]Joops, ei se auta kun alkaa pikkuhiljaa valmistautuun lähtemään. Ei kyllä huvittas! Jos menisin sitten samalla vaikka shoppaan *tsemppaa itteään*

Tuutti on taas ollut mylläys tuulella :) JJ tasan 35! + PikkuT♥

Vierailija
9/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color= deeppurple][b]MArttailua: [/b] Joku kaipaili tuota Novitan Palmaa. Novitan on julkaissut kevään uuden lankakartan ja siellä on edelleen Palmaa tarjolla.

Mä teen eri haalaria, tämä on edellisestä Modasta kirjoneulehaalari Sisu-langasta. En sitten vaan heti kättelyssä täjunnut miten hervottoman väljää/leveää mallia tuo on.

Neulonta-palstalle joku osasi sitten kertoa, että Norjassa lapset ulkoilevet niissä neulevaatteissa jolloin niissä on oltava reilusti tilaa alle laitettaville vaatteille. Ja nyt kun sitä kuvaa katsoo, niin olishan se pitänyt tajuta, ettei tuo ole hyvä haalarinalus villis.

JAANICA: minä kyselin tuosta toisesta koulutuksesta/ammatista.

HANNELE: No, eihan sitä ovulaatiota voikaan mitenkään pkottaa osumaan siihen kohtaan.

GALTSU: Minä se olin ilkiö ja kyselin tuosta testaaminen+menkat. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

En muista mitä muuta piti kommentoida.

PItäisköhän lähteä lähikirjastoon katsomaan josko siellä olis jo uusi Moda luettavissa.

merineito

Vierailija
10/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CornflowerBlue]Nyt on sitten uuden elämäni ensimmäinen päivä. Ihanasti nuo suklaat tuossa himottelee, mutta en koskekaan niihin, laitoin pois näkyvistäkin ettei tule kiusausta. Vähän jo jumppailin windsor-pilateksen tahtiin, tosin en sitten tiiä kuinka tehokasta on, mutta hiki ainakin tulee. Jipii tänään vapaa päivä ja olen menossa hoitamaan sitä 8 kk kummityttöäni%hearts;

[color=MediumVioletRed]Oisko Hansu hyvä tavoite että tän kuun loppuun mennessä ois n. 5-6 kiloa pois? Ei mikään tappotahti mutta sellainen että tuloksi kuitenkin tulisi suht nopsaan ettei ehitä kyllästyä;) Yritän nyt syödä säännöllisesti ja pieneiä annoksia, välttäen kovaa nälän tunnetta.

[color=CornflowerBlue]Jaanica, mä opiskelin myös shg:ksi vuoden, mut lopetin sen ja hain terkkariksi. Tosi mielenkiintoista oli kyllä se opiskelu, mutta enemmän kiinnosti tuo th ammattina sitten kumminkin. Mutta onpa nyt suunhoidostakin jotain tietoa, sellaista mitä tuolta th-koulusta ei saa.

[color=MediumVioletRed]Juu Jensku, sun on pidettävä meitä ajantasalla ettei seota täällä sitten kun h-hetki lähestyy;)

[color=CornflowerBlue]-Lumiina -0kg (toistaiseksi)

Vierailija
11/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitat sähköpostis, niin voisin antaa numeroni sulle ja infota sit tyttöjä kun sulla on tuutti sylkyssä=)

Mäkin tässä linjoilla nyt roikun, muita vielä??

Vierailija
12/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=seagreen][b]MERINEITO[/b] kyseli tuosta vauvapäiväkirjasta eilen. Nyt kävin sitä vähän kyylimässä ja siellä näkys olevan aika monta osiota minne voi sitten kirjotella kun aika on sopiva. Tällasia kohtia esim. kuka minä olen, äidin masussa, saavuin maailmaan, ensimmäisiä päiviäni, kotiutuminen, oma nimeni, minun perheeni, sanani, hampaani, joulumuistoja, suven iloja jne jne. Eli aika kattava tuntus olevan :)

Vierailija
13/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdinpa sit vasta puol 5 kun yskin keuhkot pihalle... kohta rupee huumorintaju loppumaan... soitin sit työterv.huoltoon aamulla, ett pääsiskö lääkärille ett sais jotain tehokasta roppia tähän yskään, vaikka pahacod tabuja, eukko sit vaan sano, ett niin flunssa on nyt tiukassa ja yskä on kovaa. suosittelen ihan höyryhengitystä tai sitten kuumassa suihkussa seisomista niin auttaa...voi perkele...sanoin sit suoraan, ett ei kuule huvita viiden aikaan aamulla seisoo suihkussa tai työntää päätään johonkin kiehuvaan kattilaan. Piti sit työkamu laittaa varkaille, meni iltavuoroon ja ottaa mulle panacodia....

Muakin nauratti toi merineidon kyttäys kommentti. Ootko muuten koskaan käynyt sellaisilla sivuilla kuin www.kyttaajat.net? Aika hauskaa materiaalia. Yhessä vaiheessa siellä oli jopa kaupungit ja kadunnimet missä pahimmat kyttääjät =)

Lähetänpä tän jo nyt jos vaikka joku siskoista linjoilla =)

Golda

Vierailija
14/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA sitten ajatteln käväistä tuossa lähikirjastossa tosiaan katsomassa sitä Modaa. Nyt kun täytyy uudelleen pohtia tuota haalari asiaa.

Niin ja silmälääkäri pitäisi saada itselleni varattua.

V *Pa**..! Eilen tuli takapakkia hääkutsurintamalla.. :( Olin netistä bongannut kutsuille kuoret. Olen jo hyvän aikaan kuolannut niitä, eilen sitten kokeilin firman ostoskoria, ja se ilmoitti tylsästi että minimiostos on 29¿! Pitääks mun ostaa tukkupaketti niitäkuoria ja sitten ruetä diilaamaan niitä muille?!!?

Siis eri asia ois jos, kysessä olis lankakauppa, sillon tois summa ei olis mikään ongelma... ;)

JJ: En varmasti muuta sun naapuriin, mä muutan kotiin!

Sitä paitsi pitäähän sitä harjotella jotta vanhana mummona osaa. SAnoohan se sananlaskukin että harjoitus tekee mestarin. Ja mä harijootteken iliman toopinkia. :)

merineito

Vierailija
15/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panacod tabuja...heh

Vierailija
16/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUMIINA: Tuon 5-6 kiloa kuukaudessa on aika kova tahti.

Suositushan on 0,5-1 kg/viikko.

Vierailija
17/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa tuosta lumiinan dietistä, ett 5-6 kg on melkosta paljon, ei kantsi haukata liian isoa kakkua, muuten ne kilot tulee sit helpommin takas.

merineito: kävitkö kattoo nuo sivut? sai taas nauraa vähän...=)

Vierailija
18/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=salmon]Mitähän mä oikein laskin?!? Eli siis 4-5 kg oisi varmaan vähän realistisempi tavoite;).

Niin ja Hansu, eikös niin sanota että hedelmöittymisen todennäköisyys on parempi kun ei ole liikoja kiloja joskaan ei tietty alipainoakaan. (tosin tässä vaiheessa sitä vaaraa ei ole;)). Eli laihduttamaan siis!

Vierailija
19/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyttaajat.net sivuilta:

" Talossa ei asu vain yksi tai kaksi kyttääjää, vaan heitä on useita ja kuuluu olleen jo vuosia. Esim. pari nuorta miestä oli tupakalla parkkipaikalla vesisateen jälkeen, asukas huutaa että menkää muualle kuseksimaan (lätäkkö maassa) ja nappaa valokuvan todistusaineistoksi!! Esimerkkejä lisää vaikka millä mitalla."

Vierailija
20/45 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiina: Helpostihan noita laskuvirheita tulee. Nyt kuulostaa realistisemmalta.