Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkä miehet suhtautuvat naisen " mahaläskeihin" ?

Vierailija
03.01.2006 |

Onko siis seksikkyyden kannalta merkitystä jos naisella ylimääräistä löllykkää vatsan/vyötärön seudulla? Itse olen hoikka ja timmissä kunnosssa, samoin mieheni (todella upea kroppa). Tuli vaan mieleen ett miltä miehestä mahtaa tuntua/näyttää jos nainen esim. sekstaillessa kontillaan ja maha roikkuu? Tai kylkiasennossa tai sit jotenki erilail selällään ett läskit tosiaan tulee esiin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikki ylimääräinen kertyy vyötärölle, olen siis ns. omenamallia, jos painoa on liikaa. Nyt painan tosin vain 51 kg, mutta silti minulla on mielestäni rasvaa vyötäröllä. Muuten olen varsin timmissä kunnossa, rinnat edelleen ryhdikkäät ja peppu kiinteä. Jos saisin joskus pelkällä laihduttamalla vyötäröläskini pois, en usko, että minusta olisi muutenkaan juuri mitään jäljellä.

Onneksi mieheni on sitä mieltä, että masuni on söpö - kunhan itsekin oppisin pitämään siitä.

Nainen 39 v.

Vierailija
22/33 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo,on noita narsisteja mieletön määrä!Onko tolla ulkonäöllä tosiaan noin suuri mahti?Mun mielestä ne on toisarvoisia asioita.Eikö se että menee hyvin sängyssä oo enemmän korvien välistä kiinni,voihan noissa timmeissä himourheilijoissa olla aika tumpeloitakin tapauksia...Tuskin se nyt ulkonäöstä on kiinni..tosin osalla näkyy olevan,naurettavaa.Nostan hattua miehelle joka sanoi vaimonsa kantaneen kehossaan kolme lasta jne.Onneksi on vielä jalatmaassa-tyyppejäkin.Itse en ole hoikimmasta päästä,mutta en myöskään sohvaperuna,en katso tv:tä,enkä myöskään istu tässä koneella kovin usein.Ei oo meikän makkarat menoa haitannut,mitä nyt itseä joskus heikkoina hetkinä.Tsemppiä kaikille jotka uhraavat aikaansa lapsille,eikä itsensä trimmaamiseen.First things first!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään yllätys että on laidasta laitaan..

joillain urheilu ja itsestään huolen pitäminen on elämäntapa, eikä siinä ole mitään väärää -ei muille eikä edes yhteiskunnalle. Olemme ainakin täysin terve pariskunta! Urheiluun kulunut aika ei ole lapselta pois, voi harrastaa hyötyliikuntaa, kantaa lasta rinkassa vaeltamassa/hiihtämässä, lapsi voi kavereineen leikkiä kuntosalin yhteydellä olevalla painimolskilla jos sikseen tulee. Useimmiten toinen vanhemmista lähtee " tosi kuntoiluun" vasta kun lapsi on seitsemältä mennyt nukkumaan. Miten tämä on pois lapselta?! Opiipahan lapsikin terveisti hyville elämäntavoille.

Tämä nyt poikkesi hieman alkuperäisestä, mutta ilmeisesti noita kateellisia sitten on aina kommentoimassa. Meidän ei tarvitse kantaa huolta verenpaineista, kolesteroleista, keskivartalo/muun lihavuuden aiheuttamista vaivoista ja sairauksista. Kukin eläköön tavallaan, me terveellisesti ja hyvän näköisinä!

Vierailija
24/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

.. ilmeisesti noita kateellisia sitten on aina kommentoimassa. Meidän ei tarvitse kantaa huolta verenpaineista, kolesteroleista, keskivartalo/muun lihavuuden aiheuttamista vaivoista ja sairauksista. Kukin eläköön tavallaan, me terveellisesti ja hyvän näköisinä!

Vierailija
25/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jos jonkun parin seksielämä on kiinni siitä, että vaimolla on raskauden jäljiltä mahaläskit niin sitten on ongelmat oikeasti jo tosi syvällä.

Ei niissä läskeissä. Sitä paitsi mun miehellä on vähän mahaa ja ei tulisi mieleenkikään että se vähentäisi mun kiinnostusta seksiin.. Miksi ihmeessä se siihen vaikuttaisi???

Vierailija
26/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua se ällöttää. Myönnän että kyse on itsekurin puutteesta. Nyt olen taas aloittanut treenin.

Vierailija
27/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olemme yhdessä päättäneet aloittaa treenit ja ruokavalion. Itsekuri on korvien välissä. Ketään muuta ei voi syyttää kun itseään.

Vierailija
28/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana hän on niin hintelä. Mutta olkoon millaisissa mitoissa vaan, niin kyllä sekstailu silti aina mua kiinnostaa. Ei ole tosiaan kiloista kiinni. Kun ei nyt satakiloiseksi rupea...

Vierailija
29/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mun nautintoa seksissä ei vähennä vaikka miehellä olisikin ylimääräistä, mutta se voi viedä omaa nautintoa kun alkaa harmitella omia läskejä.

Vierailija
30/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ollut mitään ongelmia eri asentojen kanssa!!! Omat läskit harmittaa tietysti mutta ei se kyllä seksiin millään tavalla vaikuta! Jos miehellä ongelmia vaimon makkara vatsan kanssa niin mun mielestä BYE, BYE!! Lähtekööt muualle.Kyllä meille läskeille muitakin miehiä riittää!

Vierailija
31/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä sä ny vaan terveenä ja hyvän näkösenä,siihen asti ku iskee joku sairaus joka ei katso ikää,näköä ja kokoa.Esim. syövän voit saada vaikka kuinka eläisit terveellisesti.Vastaavia tauteja on lukuisia.Itse en ole pätkääkään kateellinen noin omahyväiselle ja narsistisille ihmiselle.On se hyvä että asiasi on kunnossa ja voit katsella nenänvarttasi pitkin muita kuolevaisia ihramahoja alaspäin.Jos kuitenkin joku sairaus joskus kohdallesi osuu,luulen että alkaa sullakin asioiden tärkeysjärjestys hahmottua.Tosin nekin on ero ihmisillä eri asioita..Tunnut kuuluvan ihmisryhmään joka on joka tapauksessa aina oikeassa,omasta mielestään, ja muut väärässä.Onko tullut mieleen että ne ihrat ei kaikkia haittaa,jos ne haittaa kai niistä jokainen pääsee eroon jos tarpeeksi haluaa!Mutta kun ne ei oo kaikkien mielestä maailman tärkein asia.Pieni ylipaino ei välttämättä haittaa ja terveyden kans tulee ongelmia,yleensä laihdutus auttaa vielä siinäkin vaiheessa.Osaatko hiihtää?-Suksi suolle!

Vierailija
32/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmisellä pokkaa kysyä miehiltä että mitä mieltä he ovat mahaläskeistä, jos ei kerta itellä niitä ole. Vissiin vaan yrittää saada niille pahan mielen jolla niitä on ja sen kautta itelle paremman...vai? Jos on terve ja tyytyväinen itseensä...niin arvon naiset :SE RIITTÄÄ!

Vierailija
33/33 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kuin 20kg sitten. Itse en ole tyytyväinen, pitäisi 15 kg ja nimenomaan vatsasta saada pois. Valitsen kuitenkin mielummin lihoittavan hormoni kierrukan, ja vauvattomuuden. Ja sehän ei ole lihottava jos pystyisin " taistelemaan" hormonitoimintaani vastaan.