Kuka muistaa Kannelmäen bunkkerisurman? Tapahtui v.1984.
Kommentit (49)
Kuka sairas tästä kyselee 2 viikon välein täällä? Oletko itse se surmaaja?
Tosi vanha juttu, en muista oikein, se pikkupoika tappoi kaverinsa..jotenkin niin se meni. Murhainfossa oli joskus ainakin enemmän tietoa.
olin kans vielä hiekkalaatikkoiässä, jammu oli eka vaarallinen uutinen lapsuudessa.
Mitäs sellaisia nyt muistelet? Onko sulla jotain tietoa...?
Olin tuolloin vain pilkahdus isäni kivespussissa, joten en muista.
Muistan lukeneeni siitä epämääräisesti lehdestä. Olen about samanikäinen kuin ne lapset jotka olivat sekaantuneet tähän ja sukulaiseni jopa asui Kannelmäessä, se metsä bunkkereineen oli tuttu. Siksi kylmäsi aikanaan. Mutta samalle aikakaudelle osui myös toinen surma Kannelmäessä, jossa kuoli Remu Aaltosen veli. Eikö siihen liittynyt joku polisiikin, vai muistanko väärin...
Vai oliko se niin päin, että Remun veli surmasi poliisin... Kannelmäessä yhtä kaikki. Nyt pitää googlata. t. nro 16
Niin ja Kannelmäen "Remun veli" -tapaus ei ole googlella helposti löytyvä, v. 1998 surmattu Jari Aaltonen, vaan Ari Aaltonen. Vaikeammin löytyy tietoa ja tämänkin haluaisin tietää paremmin. Sori, meni vähän bunkkeriaiheen sivuun, mutta Kantsu on Kantsu.
Raine Virtanen asuu nykyään Virossa ja omistaa varakkaan it-firman, vaimo ja kaksi lasta. Isä on reijo virtanen.
Mitäköhän perheensä tykkää menneisyydestään...? Hoitojakso ei tainnut kauan kestää. Tästä jutusta tulee mieleen Englannin lapsimurhaajat.
Jos tappaa lapsena niin otetaanko automaattisesti huostaan pois vanhemmiltaan?
Muistan tuon jutun. Herätti keskustelua, olin silloin ala-asteella ja surmapaikan seutu oli yksi leikkipaikoista.
Minä. Sami oli tämä surmattu. Muistan lehtiotsikon jossa kirjoitettiin: "Isä kantoi poikansa pois". Sieltä bunkkerista siis mistä ruumis löytyi.