Minkä nimisiä lapsia teillä on?
Kommentit (464)
Esikoisen nimi on Oliver Valo Adam. Mieheni on kotoisin Skotlannista ja puhuu lapsille englantia. Ollaan siis päädytty poikkeuksetta kansainvälisiin etunimiin. Oliver oli molempien suosikki, mutta myös Eric ja Lucas olivat vaihtoehtoja. Minä sitten valitsin Valon, sillä isäni on nimeltään Valdemar, tuttaville Valle. Valo muistuttaa minua tästä. Adam on puolestaan mieheni toinen nimi.
Pikkusisko on Ellen Suvi Catherine. Ellen oli yksi monista vaihtoehdoista, kuten Isla, Emma ja Hanna. Suvi on minulle tärkeä nimi (tätini oli Suvi-Maria) ja tyttö syntyikin kesällä 2018. Catherine on mieheni äidin nimi.
Peppi Kerttu Kaarina, 9v, Pinja Iiris Ilona, 7v ja Peetu Eemil Elliot, 2v
Pauli-Esko, Kari-Simo ja Minna-Ritva.
Nova Lotta Eleonora, 23.08.14
Havu Leo Jonatan, 01.02.17
Usva Liina Estelle, 17.09.19
Meidän ekaluokkalainen on Astrid Helmi Helena. Sukunimi on ruotsalainen, vaikka kotona puhutaan yksinomaan suomea (suvussa kyllä suomenruotsalaisia).
Toinen lapsemme syntyy tammikuun lopulla, sukupuolta ei olla haluttu tietää. Nimi tytöllä olisi luultavasti Adele tai Aurora, toiset nimet Lilja Lovisa. Pojalle luultavasti August, toiset nimet Eino Elliot.
Meillä on
Miina Maria Melinda
Hertta Sofia Valentina
Linnea Aino Margareeta
Mulla syntyi tyttö joulukuussa ja ristiäiset olivat juuri.
Nimeksi tuli
Lilian Adele + ruotsinkielinen sukunimi
Asumme ruotsissa ja mieheni on ruotsalainen.
Yrjö, Erkki, Jorma, Urpo II
Eoniikka, Xantippa, Persephone
Vierailija kirjoitti:
Mulla syntyi tyttö joulukuussa ja ristiäiset olivat juuri.
Nimeksi tuli
Lilian Adele + ruotsinkielinen sukunimiAsumme ruotsissa ja mieheni on ruotsalainen.
Kaunis nimi!
Miks jotkut kertovat täällä lastensa tarkat syntymäpäivät? Kas kun eivät hetuja.
Meillä on Thomas Mikael, Nanna Matleena ja Tiia Marika
Meillä:
Isabel Frida Eveliina
Nooa Topi Alexsander
Violeta Ema Olivia
Julieta Ida Emilia
Isabel on 2.V
Nooa on 1.V
Ja kaksoset on noin 6kk
Lenni Tuomas, 6v, ja Jonni Armas, 2v :)
Meidän tytöt (5v ja kohta 4v) on Malla Iida Ilona ja Stella Helmi Eveliina.
Meidän pikku iltatähti syntyi joulukuussa, hän on nimeltään Aarni Matias.
Isosisarukset (14-, 10- ja 8-vuotiaat) ovat Pihla Helena, Vilja Amanda ja Terho Juhani.
Meillä kaksospojat ja pikkusisko <3
Aarre Emil Otava 6v
Atlas Eino Kaspian 6v
Adele Eerin Mikaela 3v