Kenen mielestä Laura Malmivaara on kaunotar?
Hyvä kroppa on ja lisäksi pitkä. Mutta kasvot ei tosiaankaan ole kauniit , vaikka miten katsoisi.
Kommentit (24)
kuolleen näköiseksi ja oloiseksi, kun opetellaan peittämään kaikki tunteet, eikä mihinkään saa reagoida.
mutyta ei myöskään ruma. Olisi kauniimpi, jos hymyilisi enemmän, mutta taitaa olla aika viivasuinen aina?
Mutta katsopas leffan " L' amore di Marja" , ihan alku. Niin vapautunut, suorastaan kukoistava. Aivan hurmaava, olin teatterissa ihan suu auki, kun olin tottunut katselemaan häntä jäykkänä ja kovana Kotikadun pappina.
leikattuaan tukkansa muuttui liian kuivannäköiseksi.
Viitonen, millä perustelet, että astangajoogassa opetellaan peittämään
tunteensa ja muututaan kuivannäköisiksi? Eiköhän joogaa harrastaviakin
ole moneen lähtöön, ellei se sitten ole yltiöpäinen jooganarkomaani ja treenaa kuusi päivää viikossa, mutta tällaiset liikuntanarkkarit näyttävät kuivuneilta riippumatta lajista.....
mutta aivan surkeen huono Kotikadussa...
ja on erittäin kaunis nainen ja mukavakin vielä! Saiko Laura muuten vauvan? Olin lukevinani jostain, mutta itse en huomannut että olis ollu raskaana.
:D :D :D :D
On muuten ihan kauhee fleda.
Tosin paljon meni pilaamaan leikkaamalla tukan.
veikkaisin että, kaikki jotka tässä ketjussa pitävät lauraa karmeana ovat läskejä teiniäitejä. laura on uskomattoman kaunis ja seksikäs. kaikkien mielestä tärkeintä ei ole isot riippuvat tissit.
Laura on kaunis, hyvässä iässä oleva, kypsä nainen. Monilahjakkuus, sinut itsensä ja joka tavalla mukavan oloinen. Lyhyesti sanotuna kaunis.
On niin voimakkaat ja maskuliiniset kasvonpiirteet muutenkin.
En erityisemmin ole koskaan tykännyt hänestä sen perusteella mitä lehdistä olen nähnyt/lukenut tai sitten näyttelijänä elokuvissa. On jotenkin kylmän ja kovan oloinen. Sen miehensä kanssa ovat kuin paita ja peppu: yhtä hymyttömiä ja kolloja aina valokuvissa... Tulee mieleen, että heillä on keskenään varmaan " tosi kivaa" ... Huumori kukkii jne...
no mutta, on se silti kaunis vaikket sinä siitä pitäisikään. rauhassa
kysymys olikin siitä, onko laura kaunis vaikka mielestäsi näin ei olisikaan.
Sängyn kautta on saanut paljon rooleja, mutta on surkea näyttelijä, aina samanlainen.
En siis tiedä, onko hän niinkään pitkä. Luiseva kyllä on.
mutta nyt vielä kun on leikkauttanut hiuksensa, inhoan entistä enemmän. Jotenkin ihan kamala tukka! Ihan miesmäinen.
Eikä ole mitenkään ihmeen nätti kasvoiltaan.