Vain elämää
Kommentit (1403)
Paula koivuniemi herää eloon laulaessaan. Hyvä!!!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:28"]
mut veskulla on kakkostyypin diabetes, joka on hankinnainen väärien elintapojen vuoksi. eri asia jos sun kaverillas on vaikka synnynnäinen reuma tai jotain.
[/quote]
Kakkostyypin diabetes ei todellakaan aina tule väärien elintapojen takia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:25"]
Elan ja Tonin osakkeet nousukiidossa, Vartiainen toistaiseksi täysin mitäänsanomaton.
[/quote]
No eihän sillä olekaan mitään sanottavaa, siksi on hiljaa. Kupla puhkeaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:28"]
mut veskulla on kakkostyypin diabetes, joka on hankinnainen väärien elintapojen vuoksi. eri asia jos sun kaverillas on vaikka synnynnäinen reuma tai jotain.
[/quote]
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:46"]
Kummallista minustakin, että kaikkiansahan Jenni laulaa niin kauniisti ja kaunis on katsellakin, mutta jotain puuttuu!
[/quote]
Mitä "kummalista" siinä on? Alusta asti on ollut selvää, että Vartiainen ei ole aito, vaan pelkkä tuote. Nyt se paljastuu.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:11"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:05"]Miks Vesku aina istuu? [/quote] Vanhuus ei tule yksin :) tulet sen kokemaan [/quote] veskun ikä 69. esim erkki tuomioja on 68. niin makaa kuin petaa. [/quote] voi lapsi kulta kun sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä. Älä pelkää kyllä sinäkin vielä opit.
[/quote]
voi helevetti. oletteko te urpoja. miten voi olla menny ihan ohi kaikki ihan perustason terveysvalistus???? kaikki joilla on kakkostyypin diabetes ovat hankkineet sen ihan itse väärillä elintavoilla. siitä ei oo kahta sanaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:11"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:05"]Miks Vesku aina istuu? [/quote] Vanhuus ei tule yksin :) tulet sen kokemaan [/quote] veskun ikä 69. esim erkki tuomioja on 68. niin makaa kuin petaa. [/quote] voi lapsi kulta kun sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä. Älä pelkää kyllä sinäkin vielä opit.
[/quote]
voi helevetti. oletteko te urpoja. miten voi olla menny ihan ohi kaikki ihan perustason terveysvalistus???? kaikki joilla on kakkostyypin diabetes ovat hankkineet sen ihan itse väärillä elintavoilla. siitä ei oo kahta sanaa.
[/quote]
Olen pahoillani, mutta olet väärässä. Joillakin on geneettinen taipumus tuohon sairauteen. Useimmilla tietysti johtuu elämäntavoista. Mutta ehkä emme keskity tähän asiaan tässä keskustelussa.
Täytyy kai antaa Samulille anteeksi pehmoiset tulkinnat, kun pillitti niin paljon. On se vaan söpö.
Te, jotka ootte sitä mieltä et Vesku ei osaa mitään, kuunnelkaapa tätä:
Niin ja pistäkää paremmaks.
Multitalentti mies.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:30"]Mä tykkäsin kanssa Koivuniemestä. Aikuisen naisen tyylikäs veto.
Elasta tykkäsin myös.
[/quote]
Mäkin pidin Paulan esityksestä..mulle henkilökohtaisesti tärkeä biisi, ja nousi kyyneleet silmiin. Paulan suojamuuri vähän murtui, ei alkuperäisen tasoa, mutta iloinen yllätys.
Mut onko se Samuli vähä yksinkertanen?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:33"]
[/quote]
[/quote]
*huoh* ei tule ei. Mutta 99% kyllä tulee. Ja kun Vesku ei nyt ole ollut mies raittiimmasta päästä, niin onhan tuo ollut ihan tilattu tauti.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:35"]
Olisi todella mukavaa, jos homma vähän rentoituisi ja Loiri, vaikka toki hieno taitelija onkin, tulisi muiden "tasalle", eikä häntä tarvitsisi joka ikisessä käänteessä erikseen ylistää ja kunnioittaa, sillä sehän on itsestään selvää.
[/quote] Tänään kyllä tässä onnistui hemmetin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:30"]
[/quote]
[/quote]
Lopeta nyt toi paskanjauhanta. Tiedän jopa urheilijoita joilla on kakkostyypin diabetes jotka ovat eläneet niin terveellistä elämää kun ihminen vaan voi elää.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:41"]
Mut onko se Samuli vähä yksinkertanen?
[/quote]
Ei se ole Samuli nyt joka on yksinkertainen.
Siirtykää muualle jankkaamaan diabeteksestä, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:33"]
[/quote]
[/quote]
*huoh* ei tule ei. Mutta 99% kyllä tulee. Ja kun Vesku ei nyt ole ollut mies raittiimmasta päästä, niin onhan tuo ollut ihan tilattu tauti.
[/quote]
Lopeta nyt toi jauhanta. Kakkostyypin diabetes ei todellakaan ole itse aiheutettu yhtään sen useammin kuin vaikkapa sydänkohtaus.
Yleensä se tulee jonkun toisen sairauden mukana.
Jenni veti hyvin. Paula V. tajus.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:24"]
316:lle: helpompi olla tuollainen kyynikko kuin saada kaikesta jotain katsomisen ja tuntemisen arvoista
[/quote]
Mä odotin tätä sun viestisi kaltaista vastausta.
Sulla ei ole mitään kästiystä siitä miten paljon mä tunnen, rakastan, itken tai kiukuttelen, nauran. Musiikki on aina koskettanut mua hyvällä tai pahalla, itken mitä typerimmistä asioista välillä ja minusta esimerkiksi luonto ja sen erilaiset vivahteet vaikka iltataivaalla on kaunista, sielua lataavaa.
Tuo ohjelmaformaatti on sellainen että katsoja kuvittelee saavansa jotain hirveän syvällistä jostain laulajasta irti. Sellaisesta tyypistä jota ei välttämättä edes kuuntele radiosta ennen tuota ohjelmaa kun sen musiikki on omasta mielestä niin hirveetä paskaa, vinkuu ja hönkii omaan korvaan väärin. Sitten se samainen artisti viettää viikon jossain, kertoo ennen kappaletta noin puoli minuuttia jostain jotain, toinen artisti tulkitsee sen ekan kappaleen, usein päin persettä koska sovitus omannäköiseksi, kaikki parkuu kännipäissä pöydän ääressä, paitsi ne jotka ei voi enää juoda kun maksa kellertää kroonisesti, ja katsoja luulee että on nyt saanut siivun artistin sielunmaisemasta.
Ja kaikki menee varauksetta alas. Cheek on loistavin esimerkki; ennen parkumista telkkarissa "oli raskas lapsuus, veli ja kaikkea" harva mamma jaksoi saati sieti sen naamaa. Nyt se on jotain niin herkkää että rynnitään kilpaa teinien kanssa katsomaan kun lausuu ämmistä, rahasta, viinasta, kalliista autoista ja muusta 90-luvun juppihysterian klisettä.
Väsynyttä levytuotannon markkinointia. Ensin huhtikuusta lähtien hehkutetaan ja arvuutellaan esiintyjiä, sitten monta kuukautta käydään läpi ketä suostui, paheksutaan niitä jotka eivät suostuneet, mielensäpahoittaja-Neuman antaa lausuntoja ja koittaa samalla saada edes yhden keikan kun ei niitä sitten tullutkaan ekan kauden jälkeen. Sitten esitetään jaksot, tulee levy niin koontina, kuin jokaiselta esiintyjältä itseltään.
Jos ei muuta, niin sitten "the best of" ja passelisti ennen joulua.
Ja niin on mamma herkkänä kun mies osasikin ostaa joululahjaksi sen levyn. Kun siitä ei puhuttu kuin koko vitun vuosi.
[/quote]
Mä en ymmärrä, miksi teet suuria yleistyksiä kaikista muista ohjelmaa katsovista.
Katson ohjelmaa, pidän mistä pidän, tai en pidä kaikesta, mitä ohjelmassa näen. En ole kertaakaan ostanut joululevyä. Minusta ei tullut Cheek-fania.
En ymmärrä tällaista kommenttia, jossa sinun kokemuksesi musiikkiesityksistä ovat oikeita ja kaikkien muiden kokemukset vääriä, varsinkin, jos ne ovat tietyn ohjelmaformaatin esityksiä.
Yhtä hyvin voisin sanoa, että et sinäkään tiedä vattuakaan millaista musiikkia muuten kuuntelen, kenen keikoista olen pitänyt, mitkä muut esitykset ovat koskettaneet. Se ei vaan sulje pois sitä, etten voisi vilpittömästi pitää Vain elämää -esityksistä. Eikä oikeasti ole olemassa jotain kaupallisuudesta irrallista tahoa tekemässä musiikkia, jonka sisällä on jonkinlainen yksinoikeus "aitoon" ja "koskettavaan", vilpittömästi tehtyyn musiikkiin.