Mihin ET matkustaisi uudestaan?
Itse olen käynyt ainakin 25 eri kohteessa mutta Egyptiin en uudestaan lähde. Hurghadassa käytiin keväällä - toki oli ihanan lämmintä ja hyvä sää mutta muuten ei kiinnosta lähteä sinne uudestaan. Jotenkin vaan hiekkaa, myyjät 100kertaa pahempia kun Turkissa joten ei edes tehnyt mieli ostaa mitään, all inclusive oli hyvä mutta kaipasin kuitenkin sitä että iltaisin voi kävellä katuja pitkin ja valita joku kiva ruokapaikka. Siellä kun ei ollut katuja missä kävellä vaan ne isot hotellikompleksti ja sitten ei muuta niiden ulkopuolella - hiekkaa vain.
Kommentit (39)
Mihin ET matkustaisi uudelleen?
Kuuhun.
Bulgariaan. Kamalaa. Ainoa hyvä oli hyvä rakastaja.
Euroopan paikoista Bukarest. Muualla Romaniassa on mielenkiintoista nähtävää. Koko maata ei kannata yhden paikan mukaan laittaa pannaan.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 10:16"]
Itse olen käynyt ainakin 25 eri kohteessa mutta Egyptiin en uudestaan lähde. Hurghadassa käytiin keväällä - toki oli ihanan lämmintä ja hyvä sää mutta muuten ei kiinnosta lähteä sinne uudestaan. Jotenkin vaan hiekkaa, myyjät 100kertaa pahempia kun Turkissa joten ei edes tehnyt mieli ostaa mitään, all inclusive oli hyvä mutta kaipasin kuitenkin sitä että iltaisin voi kävellä katuja pitkin ja valita joku kiva ruokapaikka. Siellä kun ei ollut katuja missä kävellä vaan ne isot hotellikompleksti ja sitten ei muuta niiden ulkopuolella - hiekkaa vain.
[/quote]
Tunisian Sousse. Matka oli melkein painajaismainen ihanasta charter-lennosta lähtien. Kaupustelijat tunkeilevia huijareita eikä rannallakaan saanut olla rauhassa kun joku tuli tyrkyttämään hierontaa, seuraa jne.
Sain itse asiassa Tunisiasta niin hirveän turistirysäallergian, etten sen jälkeen ole käynyt yhdessäkään kohteessa jossa on todennäköistä törmätä jatkuvasti turismilla elantonsa ansaitseviin paikallisiin.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 12:27"]
Turkkiin ja Mallorcalle.
[/quote]
Minusta Mallorca ei ollut niin paha. Se on uudistunut. Sen sijaan en pitänyt Fueringolasta enkä Torremolinoksesta. Kerta riitti ja siinäkin oli vähän liikaa.
Rhodos
Siellä ei ollut kuin suomalaisia hotelli hotellin vieressä.
Anoppilaan en jaksais uudestaan,mutta pakkohan se on.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 11:48"]
Mihin ET matkustaisi uudelleen?
Kuuhun.
[/quote]
Mulla tuli ihan tämä sama mieleen =)
Marokkoon. Mielettömän kaunis maa, mutta paikallisten _jatkuva_ tuijotus, kerjääminen ja miesten käytös rupesivat parin viikon aikana nyppimään niin pahasti, etten usko meneväni takaisin. En viihdy paikoissa, joissa sinua katsotaan vain typeränä lompakkona tai pilluna.
Ei tee mieli matkustaa minnekkään. En halua luteita tai syyhyä tai ruokamyrkytystä. Suomessa turvallista ja kotimaan matkailua voisin harrastaa. Suomessakin monta hienoa paikkaa ja nähtävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee mieli matkustaa minnekkään. En halua luteita tai syyhyä tai ruokamyrkytystä. Suomessa turvallista ja kotimaan matkailua voisin harrastaa. Suomessakin monta hienoa paikkaa ja nähtävyyttä.
Luteita, syyhyä ja ruokamyrkytyksiä löytyy ihan täältä kotimaastakin. Lisäksi vielä täitä, koronaa ja jalkasilsaa 😳
Espanjaan.
Nuorena ensimmäinen ulkomaanmatkani enkä ikinä enää sinne mene.
Tunisia, Turkki, Iso-Britannia, USA (ainakaan NY).
Turkki, Bulgaria, Tunisia ja Dubai on nähty, eikä Kreikkakaan oikein säväytä.
Belekiin ehkä voisin mennä vielä golfreissulle mutta silläkin rahalla pääsee esim. Thaimaahan golfaamaan.
Amsterdamissa oli kiva käydä mutta ei tartte mennä toiste, myöskään Riika ei nappaa toiste. Kypros ei ollut mitään ihmeempää. Egyptin Hurghada oli järkky, El Gounasta tykkäsin ja Kuninkaiden Laaksoon haaveilen vielä matkustavani
E.T. matkustaisi uudelleen se perheen luokse, jossa oli se pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
E.T. matkustaisi uudelleen se perheen luokse, jossa oli se pikkupoika.
Heh, minäkin luin alotuksen ensin noin.
Veikkaan, että E.T. matkustaisi Andromedalle.
Mun inhokit
Bulgaria: liikaa venäläisiä ja tympeitä paikallisia. Todella pahaa ruokaa
Hurgadha: liikaa venäläisiä ja käsiojossa olevia paikallisia. Koko ajan yritetään huijata ja vaatia palvelurahaa Tinkiminen rasitti myös, lopulta ei halunut edes katsoa mitään, kun tinkiminen teenjuonteinen kestää puoli tuntia. Ruoka huonoa.
Turkki: paikalliset ihmiset aggressivisesti päälle käyviä, jos et ostanut niiden rihkamaa, sait suomenkielisen haistattelun päällesi. Sääli, että paikalliset ovat mitä ovat, turkkilainen ruoka on tosi hyvää.